Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Minek kell motorral térdelni? - Vezetéstechnika: a térdelés evolúciója (Totalbike - 24?ra)
Nem kell, de bizonyos tempó felett ez már nem választás kérdése.
[2019. február 18 06:11:00.]
Negyven éves, de még mindig sárga - Valentino Rossi 40 (Totalbike - 24?ra)
Húszéves lélekkel, kortalan fizimiskával még mindig köztünk a MotoGP Muhammad Alija.
[2019. február 16 09:50:00.]
Japán évek után érdemes Triumph-ra váltani? (Totalbike - 24?ra)
Vagy magasztalják vagy gyűlölik a Triumph Sprint ST 1050-et.
[2019. február 15 06:24:00.]
A Suzuki újragondolja a motortervezést (Motorinfo)
A szabadalmi beadványok rendszeresen izgalmas betekintést nyújtanak a motor márkák kutatási és fejlesztési részlegeinek titkos munkájába. A Japán szabadalmi hivatal egy érdekes beadványt közölt a múlthéten a Suzukitól, amit a CycleWorld a következőképpen értelmez. Egyelőre nem köthető a fejlesztés konkrét modellhez, mégis érdekes látni, hogy a gyártók a motorépítés általánosan elfogadott elemeit is hajlandóak megkérdőjelezni és újragondolni a fejlődés érdekében. A szabadalmi beadványon soros henger-elrendezésű blokk és váltó látható, azonban a megszokott pozícióhoz képest fejjel lefelé. A hengerek majdnem horizontálisan járnak a fő váz elemek között, a vezérműtengely hátul, a hengerfej elől, az első villa tetejénél van. A váltó a blokk alatt lóg, a hengerfej fordított állása miatt a kipufogó leömlője egyenesen lefelé vezethető. Milyen előnyei lehetnek ennek az elképzelésnek? A terveket nézve két fontos előnyről beszélhetünk. Először is rövidebb lesz a tengelytáv, ami jobb kezelhetőséget eredményez miközben hosszabb lengő villának ad teret, ami szintén növeli a stabilitást és csökkenti a geometriai változásokat miközben dolgozik a futómű. A rövidebb tengelytávot az első kerék hátrébb tolásával kapjuk, erre pedig azért van lehetőség, mert az új elrendezés felszabadít némi helyet, ahova az első futómű berugózhat. Ezt jelölték S-el a rajzon. Miközben a kerék hátrébb, a vezérműtengely előrébb került, így ad lehetőséget egy […]
[2019. február 14 20:03:09.]
Túramotor A2-es jogsihoz (Totalbike - 24?ra)
Fel lehessen pakolni, és hosszabb út se jelentsen gondot.
[2019. február 14 19:11:00.]
Ár-érték arányban verhetetlen a Lidl sisakja - Termékteszt: Crivit felnyitható bukósisak (Totalbike - 24?ra)
Más ennyiért tartalék plexit nem ad, nemhogy ajándék pinlockot.
[2019. február 14 06:48:00.]
900-as háromhengeres vagy 1200 köbcenti és négy henger (Totalbike - 24?ra)
Melyik a jobb kombináció, ha a Triumph Trophy a kérdés?
[2019. február 13 16:17:00.]
Csak ne akarj vele sietni - Malaguti Madison 125 (Totalbike - 24?ra)
Gyenge, de legalább keveset eszik, és egy kellemes utazótempót így is tud tartani.
[2019. február 13 08:50:00.]
Kisköbcentis motorokhoz mutatott be pályagumit a Pirelli (Totalbike - 24?ra)
Úgy látták, nőtt a kereslet a 300-as és 400-as sportmotorok iránt.
[2019. február 13 08:38:00.]
Elkészült minden idők legerősebb Vespa GTS-e (Totalbike - 24?ra)
A háromszázas csapásmérő 2019-re további 1,5 lóerővel lett erősebb.
[2019. február 12 12:50:00.]
Állítható futóművesíthető a 790 Duke (Totalbike - 24?ra)
Ha már R változat nincs, legalább a futóművet lehessen fejleszteni.
[2019. február 12 10:39:00.]
Ha V2, akkor Honda vagy Aprilia? (Totalbike - 24?ra)
Sporttúra-kérdés: Aprilia SL1000 Falco vagy Honda VTR1000F.
[2019. február 11 14:05:00.]
Még egyszer kimondta a német bíróság, hogy az Alpinestars megsértette a Dainese szabadalmát (Totalbike - 24?ra)
Folytatódik a nagy légzsák-per.
[2019. február 11 10:33:00.]
SuperEnduro GP-t rendezett Budapest (Motorinfo)
Nagy napja volt tegnap a Magyar motorsportnak. Sikeresen hazánkba hozták a látványos SuperEnduro GP sorozatot. A nemzetközi motorsport szövetséggel karöltve a Francia ABC Communciation már 2004 óta szervez supercross és enduro versenyeket. A SuperEnduronak keresztelt öt állomásból álló, őrületesen izgalmas verseny utolsó előtti futama került idén a Pap László sportarénába. Ez a sport ötvözi az említett terepmotorozási szakágakat, de sokszor a legjobbak között tapasztal triálosok is vannak, nem véletlenül. Ha valaki nem ismerné, ez egy rendkívül látványos arénákban megrendezett verseny. Három kategóriában állnak rajthoz a srácok (meghívásos Europa kupa, 23 év alattiaknak junior és a király Prestige kategória) és pontrendszerben küzdik végig az öt verseny hétvégét. Három futamot rendeznek Junioraban és Prestigeben, egy futam ötperces, plusz egy kör, ami alatt rendesen elfáradnak a pilóták, csak képzelem milyen állapotban lehet egy ilyen akció végére a kar, alkar, csukló.   Rögtön levettem, hogy ez egy keményen extrém sportesemény lesz, mivel ahogy beléptünk az arénába a délelőtti időmérőkre, az első, amin megakadt a szemem, egy nagy csapat mentős volt. A második, egy kedélyesen mosolygó srác, keresztbe horzsolt, véres arccal, teljes motocross felszerelésben. A küzdőtéren pedig 1500 tonna földből, 100 tonna sziklából és 100 m3 fatrözsből épült, félelmetes pálya terpeszkedett. Hamar kiderült, hogy Ifj. […]
[2019. február 10 12:24:44.]
Eséssel teszteltem, nem lett bajom - Termékteszt: PMJ motoros farmerek (Totalbike - 24?ra)
A szintetikus anyagok már kenterbe verik a bőrt.
[2019. február 09 16:22:00.]
Enduróval Valparaiso utcáin (Motorinfo)
Az Urban MTB Downhill verseny visszatér Valparaiso városába, a hétvégén megrendezésre kerülő eseményt egy Hard Enduro versenyző segítségével népszerűsítik a Red-Bull TV-n. Maga a történet egyszerű, a tavalyi győztest Tomas Slavik kap hívást a rajthoz, mikor észreveszi, hogy a kamerája a barátja sisakján maradt. Összesen két perc áll rendelkezésére Benjamin Herrera számára, hogy elérje a rajtot és visszaadja a kamerát. Szerencsére a chilei származású versenyző, jól ismeri a világörökség részét képező kikötő várost. Ha valaki nem látta még a világ leghíresebb Urban MTB versenyét, annak kiemelten ajánljuk Slavik tavalyi futamát.
[2019. február 08 22:59:40.]
Mi az a minimum, amit egy terepmotornak utcán tudnia kell? (Totalbike - 24?ra)
Van úgy, hogy terepen letörik ez-az. Minek kell meglennie, hogy a rendőr ne büntessen?
[2019. február 08 16:01:00.]
Újra támad a Jawa (Totalbike - 24?ra)
Első pillantásra elég gusztusos fegyverzettel, aminek már csak jól kell elsülnie
[2019. február 08 13:50:00.]
Jön a Triumph Daytona 765 (Totalbike - 24?ra)
Egy éve még tagadták, most viszont már egyáltalán nem csinálnak titkot belőle.
[2019. február 08 09:59:00.]
MotoGP teszt Sepang: Vinales behúzta a második napot de már Petrucci van az élen (Motorinfo)
Két nap telt el a hivatalos tesztből, az első nap nagy meglepetése volt, hogy az a Marc Marquez tudott a leggyorsabb lenni, akit alig két hónappal ezelőtt műtöttek. A spanyol világbajnoknak nem volt más választása, nem bírt volna ki még egy szezont a vállsérülése, elmondása szerint már álmában is kiugrott a helyéről. A Honda egyetlen versenyzővel is képes volt maga mögé utasítani a többieket, mivel Jorge Lorenzo is lábadozik, a törőt kezével. A második napra kicsit felpörögtek az események, Marc válla jobban fájt mint az első napon, így pár kör után abbahagyta a tesztelést. Nem úgy a többiek, az első etapban Rossi volt a leggyorsabb, majd jött a nagy meleg így mindenki kicsit visszavonult. A második részre viszont visszahült a pálya és elkezdtek érkezni a jó idők. Elsőként Rins tudott a tabella élére állni, ami nagyon ígéretes a Suzuki versenyző részéről. Nyilatkozatában külön ki is tért rá, hogy jó irányban haladnak a fejlesztésekkel. Csapattársa jelenleg még csak a mezőny végén motorozik, de reméljük hamar hozzászokik a légkörhöz és képes lesz gyorsulni. Second day in Sepang! Positive and productive day with the team; we did a big step in the correct way but still a lot of work. Tomorrow last day […]
[2019. február 08 07:47:14.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design