Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

MV Augusta RC család (Motorinfo)
A versenyzésre is alkalmas kiegészítőkkel szerelt modellek a Brutale, Dragster, Turismo Veloce, F3 675 és a 800 valamint F4. MV Agusta F4 RC SC-Project kipufogórendszer és elektronika, aminek köszönhetően a teljesítmény 205 lóerőről 212 lóerőre emelkedett ( megnövelték a lökethosszt is ). A 2019-es modell teljesen új színt kapott, a trikolór végig kíséri a motor vonalvezetését, a fekete betét pedig a sportosságot helyezi előtérbe. MV Agusta F3 675 RC és F3 800 RC Itt is megtaláljuk az SC-Project elektronikát és kipufogót, valamint a szénszálas idomokat. Ezenfelül mart fék és kuplung karok és limitált példányszámot hitelesítő igazolást is kapunk a modellekhez. A garázsban pedig saját ponyvával óvhatjuk a szennyeződéstől kedvencümket. Dragster 800 RC Kilenc küllős könnyített kerekek, 37-es szám ami az MV világbajnoki címeire utal, alul a szponzorok logóival. A motor tömege 160 kg, teljesítménye 150 LE. Itt is megtalálhatjuk az SC-Project kittet. Brutale 800 RC Karbon idomok, beleértve a sárvédőket, Benzintank oldalán található idomokat, műszerfal burkolatot. A kerek itt is pirosak és könnyítettek, valamint része a csomagnak az SC-Project kitt. Turismo Fast RC Végére maradt a túrázásra is alkalmas modell, ami az RC kittel már inkább hasonlít valamilyen utcai versenymotorra. A motort SCS ( Smart Clutch System ) rendszerrel szerelik, […]
[2018. november 08 11:08:08.]
Nagyon csodálatos, nagyon digó: MV Agusta Superveloce 800 (Totalbike - 24?ra)
Egyelőre csak tanulmány, de a szériaváltozatra sem kell sokat várni.
[2018. november 08 09:03:00.]
BMW C 400 GT: kis extra kényelem (Totalbike - 24?ra)
Jobb szélvédelem és hívogatóbb ülés, röviden ennyi a recept.
[2018. november 08 09:03:00.]
CCM Foggy Edition (Totalbike - 24?ra)

[2018. november 08 06:12:09.]
A 2019-es CBR1000RR Fireblade és CBR1000RR Fireblade SP újításai (Motorinfo)
Új, továbbfejlesztett elektronikai rendszerrel tették hatékonyabbá a CBR1000RR Fireblade modelleket a Honda mérnökei. A 2019-es változatok kidolgozásában a HRC MotoGP-csapat szakemberei is oroszlánrészt vállaltak, és egyetlen cél lebegett szemeik előtt: minden szempontból magasabb szintre emelni a legendás páros versenypályán nyújtott teljesítményét Kifinomultabb gázreakciók és lágyabban beavatkozó Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control – HSTC) Az Egykerekezés-gátló immáron nem a HSTC része, hanem különálló eszközként segíti a köridők lefaragását A gázreakciók finomításának köszönhetően jobban érezhetők a motor ?rezdülései? a kanyarok bejáratánál, és dinamikusabb a gyorsulás a kijáratoknál Mérsékelték az ABS-beavatkozás szintjét nagy sebességű motorozásnál Megújult színvilág mindkét modellváltozatnál Az 1992-ben piacra dobott Fireblade modellek fejlesztése a Total Control filozófia jegyében zajlik, melynek legfőbb célkitűzése, hogy a pilóta minden helyzetben magabiztosan uralhassa gépét. Ennek köszönhető, hogy a Fireblade mindig is a kezelhetőség szinonimája volt ? egy literes gyorsasági motornak pontosan így kell leadnia teljesítményét. Az évek során a Fireblade család egyre gyorsabbá és kifinomultabbá vált, 2017-ben pedig teljesen új korszak kezdődött a família életében. Az alapmodell sokkal könnyebb, erősebb és pörgősebb lett, futóművét pedig olyan prémium elemekből állították össze, mint a 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított Showa Big Piston teleszkóppár vagy a Balance Free Rear Cushion hátsó rugóstag. A Fireblade SP névre […]
[2018. november 08 06:09:08.]
Honda CBR650R ? 2019 (Motorinfo)
A CBR650F helyére érkező, vadonatúj CBR650R agresszív stílussal és sportosabb üléspozícióval lép színre, hogy még lenyűgözőbb élményt nyújtson a motorozás, és persze a száguldás szerelmeseinek. A hajtóerőt ezúttal is 649 cm3-es, négyhengeres motor biztosítja, de jóval fejlettebb formában, így teljesítmény, forgatónyomaték és maximális fordulatszám terén is felülmúlja elődjét. Ennek ellenére még biztonságosabban róhatók a kilométerek, ugyanis a Honda Selectable Torque Control (HSTC) névre keresztelt teljesítményszabályozó, a kuplungasszisztens és a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló is a szériafelszereltség része, a menetadatokról pedig ultramodern, könnyen leolvasható műszeregység tájékoztat. További fontos újítás a 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított Showa SFF teleszkópvilla, valamint a radiálisan rögzített, négydugattyús első féknyeregpár, és feltétlenül említést érdemel az 6 kg-os tömegcsökkenés, hiszen ezáltal 8 százalékkal kedvezőbbé vált a teljesítmény/tömeg arány. A CBR650R nyújtotta élményről az A2-es jogosítvánnyal motorozóknak sem kell lemondania, a modellt ugyanis 35 kW-os változatban is értékesítik* a márkakereskedések. Bevezetés A teljes idomzatba öltöztetett CBR650F 2014-ben, a meztelen CB650F társaságában robbant be a piacra, újfent rámutatva, hogy milyen elképesztő potenciál rejlik a Honda négyhengeres erőforrásaiban. Ez a középkategóriás modell a sporttúra szegmens legsportosabb gépei közé tartozik, ezért is kapott 2017-ben markánsabb, egyszersmind lengébb idomokat, Showa Dual Bending Valve teleszkópokat, módosított Nissin féknyergeket és jó pár plusz lóerőt. A 2019-es modellváltozat […]
[2018. november 08 05:52:54.]
HONDA CB650R ? 2019 (Motorinfo)
A Neo Sports Café stílusban fogant CB650R-rel teljesen új irányból közelítette meg a középsúlyú, meztelen motorkerékpárok piacát a Honda. Ez a páratlanul versenyképes, pörgős, négyhengeres erőforrással felszerelt modell kis tömegű acélvázra épül, és olyan kimagasló összetevők emelik a kategóriája csúcsára, mint a 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkópok alkotta Showa SFF villa, a radiális rögzítésű első féknyeregpár, a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) névre keresztelt teljesítményszabályozó, a kuplungasszisztens, a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló vagy az ultramodern műszeregység. A CB650R nyújtotta élményről az A2-es jogosítvánnyal motorozóknak sem kell lemondania, a modellt ugyanis 35 kW-os változatban is értékesítik* a márkakereskedések. Bevezetés A Honda mindig is előszeretettel feszegette a határokat a formatervezés és a gépészet területén. Idén például az új CB1000R-CB300R-CB125R trióval borzolta a kedélyeket a márka, teljesen új stílussal ismertetve meg a vásárlóközönséget. A café racereket idéző, ámde végtelenül minimalista kifejezésmód a Neo Sports Caféelnevezést kapta, és kétségtelenül új korszakot nyitott a meztelen bringák történelmében. Az új modellcsaládból már csak a közepes össz-lökettérfogatú tag hiányzott, erre a szerepre jelentkezett 2019-ben a lenyűgöző és magabiztos CB650R. Miként testvérei, a CB650R is a retró minimalizmus jegyében született, és elsősorban azon fiatalok igényeit igyekszik kiszolgálni, akik látványos motorra vágynak, de nem kívánnak lemondani a négyhengeres gépekre jellemző teljesítményről és […]
[2018. november 08 05:39:45.]
HONDA CBR500R ? 2019 (Motorinfo)
A Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethető ?zsebrakétája? még vonzóbb lett a 2019-es modellévre. Idomzata agresszívebbé és aerodinamikailag hatékonyabbá vált, üléspozícióját sportosabbá tették, erőforrását pedig áthangolták, így nagyobb teljesítmény, illetve forgatónyomaték kényezteti a pilótát az alsó és középső fordulatszám-tartományban. A maximális menetbiztonság érdekében a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló és a kuplungasszisztens immáron az alapfelszereltség része, és szériatartozék a folyadékkristályos műszeregység, valamint a LED irányjelző is. Bevezetés A teljes idomzatba öltöztetett CBR500R 2013-ban, a meztelen CB500F és a CB500X kalandmotor testvéreként jelent meg a piacon. Ez a soros, kéthengeres erőforrással hajtott modell a középsúlyú trió legsportosabb tagja, tervezésénél egyértelműen az élményfaktorra fókuszáltak a Honda szakemberei. Különleges adottságainak köszönhetően remek választás lehet azoknak, akik kisebb motorról váltanának nagyobbra, a ? hétköznapi használatra és hétvégi csavargásokra egyaránt tökéletes ? CBR500R ugyanis egyszerre sportos és barátságos, nem mellesleg hihetetlenül alacsony üzemeltetési költségek jellemzik. Tapasztalt, nagyobb gép helyett kisebb, könnyedebb típust kereső pilóták szintén társra lelhetnek a Honda sportos ötszázasában, hiszen a motorozás élvezetének kvintesszenciáját nyújtja. 2016-ban a CBR500R élesebb vonalakat, LED-es világítást és kifinomultabb első futóművet kapott, a 2019-es modellévet pedig teljesen új köntösben, módosított üléspozícióval kezdi meg a típus, még jobban kidomborítva sportos oldalát. Motorja erősebb lett az alsó fordulatszám-tartományban, és szolgálatkészen, hátborzongató kipufogóhang kíséretében pörög […]
[2018. november 08 05:24:16.]
Honda CB500X ? 2019 (Motorinfo)
A Honda kompakt kalandmotorja újfent történelmet írhat:  vonalvezetése markáns, stílusa terepes, időjárás-védelmén javítottak, rugóútja immár  hosszabb, 19?-os első kereke és változó keresztmetszetű kormánya pedig még magasabb szintre emeli amúgy is kimagasló használati értékét. Ráadásként erőforrását is tovább fejlesztették, így nagyobb teljesítménnyel és forgatónyomatékkal gazdálkodhat a pilóta az alsó és középső fordulatszám-tartományban. További újdonság, hogy a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló és a kuplungasszisztens alapáron jár a modellhez, és szériatartozék a folyadékkristályos műszeregység, valamint a LED irányjelző is. A kalandmotorként aposztrofálható CB500X 2013-ban, a CB500F és az áramvonal-idomos CBR500R testvéreként jelent meg a piacon, afféle crossover modellként egyesítve a Honda motorkerékpárjainak erényeit. Ez egy kis tömegű, feltűnéstől mentes jármű, ami csendben, hibátlanul végzi a dolgát, és tulajdonképpen bárhol, bármilyen szerepben kiváló teljesítményt nyújt. A CB500X semmihez nem fogható használati értéke a lelkiismeretes, egyszersmind céltudatos tervezésnek köszönhető, tudniillik a Honda mérnökei olyan könnyen kezelhető, sokoldalú jármű megalkotására törekedtek, ami pörgős, mégis nyomatékos, soros, kéthengeres motor köré épül, futóműve pedig városban, országúton és autópályán is biztos úttartást, valamint elsőrangú menetkomfortot garantál. Ebből fakadóan a CB500X urbánus közlekedésre, ingázásra és hétvégi túrázásra is abszolút ideális, s mivel hosszú rugóutakkal vértezték fel, rossz minőségű aszfalton és földutakon is magabiztosan tör előre. A könnyű terepezést a széles, változó keresztmetszetű, […]
[2018. november 08 05:10:45.]
Nem lett teli találat az XT500-replika Yamaha (Totalbike - 24?ra)
Enduró replikát nem sportos utcai motorból kell építeni.
[2018. november 07 16:08:00.]
Középtájon erősítette legnagyobbat a Honda (Totalbike - 24?ra)
Új CB650R-et és CBR650R-et mutattak be - mindkettő az ezreseket másolja.
[2018. november 07 16:08:00.]
Royal Enfield KX tanulmány (Totalbike - 24?ra)

[2018. november 07 13:33:58.]
Itt a KTM 790 Adventure, kapásból két változatban (Totalbike - 24?ra)
Már az alap is ígéretes terepmotor, az R változatnál pedig tényleg komolyan gondolták az enduróságot.
[2018. november 07 12:59:00.]
Három keréken szállítja a Yamaha a sport-túrázást (Totalbike - 24?ra)
Bemutatták a Niken GT-t, illetve megmutatták, mi a háromkerekű közlekedés jövője.
[2018. november 07 12:56:00.]
Aprilia RS 660 Concept (Totalbike - 24?ra)

[2018. november 07 12:53:18.]
KTM 790 Adventure és 790 Adventure R (Totalbike - 24?ra)

[2018. november 07 11:34:20.]
Husqvarna 701 Vitpilen Aero Concept (Totalbike - 24?ra)

[2018. november 07 10:53:27.]
Nem szerénykedik a Yamaha, ha tuningról van szó (Totalbike - 24?ra)
A Yamaha YZF-R1 GYTR-ből mindössze 20 darab készül.
[2018. november 07 10:40:00.]
Nehéznek és tohonyának érzed a Ducati Panigaléd? (Totalbike - 24?ra)
A Pierobon készített hozzá pillekönnyű tárhálós vázat, amivel a blokkcsere is egyszerűbb.
[2018. november 07 10:40:00.]
BMW R 1200 R és RS (Totalbike - 24?ra)

[2018. november 07 09:52:26.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - 179 - 180 - 181 - 182 - 183 - 184

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design