Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Ducati Hypermotard 950 koncepció (Motorinfo)
Casa di Borgo Panigale kiállított egy különleges koncepció motort , aminek a megjelenését a cég designerei szabták át. Sokan gondolkodunk azon, hogy milyen stílus jegyekkel lehetne kicsit egyedibbé tenni egy szériamotort. Most a Ducati csapata is ezen fáradozott és sikerült alkotniuk egy teljesen egyedi megjelenésű széria motort. A design nagy fegyver és ha valakik, akkor az olaszok ezt pontosan tudják, és érzik is. A koncepció motor megjelenése sajnos nem lesz elérhető sorozatgyártásban A gyártó a Villa d Este Concorso d Eleganza kilencvenedik évfordulójára mutatta be a különleges megjelenésű modellt. A Comó-i tó partján tartott eseményen, 1929 óta mutatják be a korszak legmodernebb autóit és motorjait. 2002 óta pedig már koncepció és prototípus kategória is helyett kapott. Fotó : Ducati.com  
[2019. május 27 12:08:59.]
A BMW bemutatja a Concept R18-at (Motorinfo)
Cruiser érkezhet hamarosan a bajor gyártó kínálatában
[2019. május 27 10:47:58.]
Lewis Hamilton egy MV Agusta nyergében gurult át a monacói paddokkon (Motorinfo)
A motor, egy különleges MV Agusta F4 LH44 kiadás, amiben az LH rövidítés Lewis Hamilton nevére utal. A motor a legerősebb kapható gyári modell, nem kis pimpeléssel és tunningal ellátva. Bár széria motorról beszélünk, kevés az esélye, hogy bárki is találkozzon ezzel a verzióval. Az LH44-ből ugyanis összesen csupán 44 darab készült, és szinte biztosan mind gyűjtőnél pihen. Az egyetlen, aki biztosan aktívan is használja, az maga a névadó Lewis Hamilton. Köztudott, hogy a Forma1 ötszörös világbajnoka imád motorozni, és a kedvenc márkája az MV. A motornak sincs mit szégyellnie, a teljesség igénye nélkül pár adat, az F4 speciális kiadásáról: 998 cm3 213 lóerő ( az SC projekt kipufogórendszerével ) Öhlins USD NIX30, TIN bevonatos első teleszkópok Öhlins TTX36 progresszív hátsó felfüggesztés Brembo radiális féknyergek 175.0 kg-os száraz tömeg a motor értéke 71.000 dollár
[2019. május 27 09:15:50.]
A Harley-t ijesztgetné a BMW (Totalbike - 24?ra)
Gyönyörűen kidolgozott cruisert mutatnak a bajorok, bár az R18 még csak tanulmány.
[2019. május 25 14:54:00.]
Mit kér a felújított krosszmotor? (Totalbike - 24?ra)
Milyen törődésre van szüksége egy YZ 250-nek, ha azt szeretném, hogy sokáig szolgáljon?
[2019. május 24 13:07:00.]
Ennél betegebb terepgépet ma nem látsz (Totalbike - 24?ra)
Száztíz kétütemű lóerő 125 kilóra kicsit sem hangzik biztonságosnak.
[2019. május 24 10:24:00.]
Gyártásba megy a Superveloce 800 (Totalbike - 24?ra)
Az MV Agusta rövid közleményben tudatta: jövőre jön a retró stílusú sportmotor.
[2019. május 23 12:28:00.]
Marquez elesett, de aztán mégsem (Totalbike - 24?ra)
A Honda spanyolja érinthetetlen, ezúttal viszont a suzukis Rins helyett a Ducatik értek a dobogóra. Petrucci megneszelte, hogy meneszthetik, ezért alaposan összekapta magát, és végül még pezsgőt is kapott.
[2019. május 23 09:52:00.]
Kémfotókon a Ducati Panigale 959 (Motorinfo)
Megjelent pár kémfotó, ami azt mutatja, hogy a Ducati tesztel egy új sportmotort 1000cm3 alatt. Egyoldalas felfüggesztés, Panigale V4 stílusú design, új kipufogógáz elvezetés. A pletykák szerint, a Panigale 959-es legkisebb modelljét nem a V4-es erőforrás fogja hajtani  a gyártási költségek miatt , bár technikailag lehetséges lenne az erőforrás csere is. Az MCN oldalán több fotót is találtok a motorról A kis Panigale valószínűleg megmarad a Superquadro blokknál, de sok újdonsággal kiegészítve. Erősebb motor, modernebb elektronika, talán egy új kipufogó, hatékonyabb aerodinamika. A cél minden bizonnyal az Euro 5 elvárások teljesítése. Különlegesség lehet még az új modell esetében, az egylengőkaros hátsó felfüggesztés, ami megkülönbözteti a többi modelltől. Nyitókép : www.motorcyclenews.com
[2019. május 23 05:52:20.]
Egy kis szórakozás Danny Macaskill legújabb videójával (Motorinfo)
Mi ritkán térünk el a megszokott motoros tartalmaktól de most kivételt teszünk. Ennek fő oka, hogy a videót jegyző Danny igazi világsztár, aki szintén két keréken, csinál elképesztő dolgokat. A másik ok, pedig, hogy a kondíciónk miatt a motorozás mellett mindannyian montizunk is. Danny a gyerek témához is viccesen nyúlt, profi mozdulatokkal. Aki esetleg szeretne hasonlót vegye figyelembe, hogy az ugrásoknál természetesen nem élő személy ült az utánfutóban. Ha pedig további videók is érdekelnek a szerzőtől, érdemes ellátogatni a youtube csatornájára. Azért mi a végére ajánlunk még egy szenzációs videót, amit eddig több mint 28 millióan néztek meg.
[2019. május 23 05:22:49.]
Niki Lauda 1949?2019 (Motorinfo)
Elbúcsúzott a motoros világ is, a napokban elhunyt versenyzőtől
[2019. május 22 23:11:01.]
Ezek lesznek a jövő terepes KTM-jei (Totalbike - 24?ra)
Az osztrák gyártó bemutatta a felfrissített endurókat, amelyeket a 2020-as modellévre szán.
[2019. május 22 10:41:00.]
Ennek az Indiannek csavarja Randy Mamola (Totalbike - 24?ra)
A gyorsasági motoros legenda egy átalakított Scout Bobber nyergében száll versenybe.
[2019. május 21 10:18:00.]
Kovács Bálint dupla dobogóval kezdte az IDM Suzuki Cup sorozatát (Motorinfo)
A H-Moto Team másik ifjú tehetsége, a Supersport 300-ban induló Kakuszi Ádám szintén kettős pontszerzéssel debütált a lausitzringi szezonnyitón A H-Moto Team két ifjú tehetsége a németországi Lausitzringen kezdte meg a szereplését az IDM idei bajnoki szezonjában. Kovács Bálint a Suzuki Cup sorozatában áll rajthoz, ahol a pole pozíció megszerzését követően mindkét futamon a harmadik helyen zárt. Csapattársa, a 16 éves Kakuszi Ádám a Supersport 300 kategóriában dupla pontszerzéssel mutatkozott be a német bajnokságban. Eljött a várva várt pillanat: a múlt hétvégén Lausitzringen elkezdődött az IDM bajnoki sorozat, ahol ezúttal már két versenyzővel van ott a rajtrácson a H-Moto Team.Kovács Bálint remekelt az edzéseken, ugyanis megnyerte mindkét időmérőt, így a pole pozícióból várhatta a rajtot. Noha mindkét futamon végig ott volt a legszűkebb élmezőnyben, győznie nem sikerült, ám a két harmadik helyével egyáltalán nem kell szégyenkeznie, főleg annak ismeretében, hogy tavaly az idény legrosszabb versenyhétvégéjét hagyta ezen a helyszínen maga mögött. ?Úgy érzem, főleg a tavalyi nullázást követően, hogy eredmény szempontjából nem zártam sikertelen hétvégét, hiszen az alapcélomat, hogy mindkétszer dobogóra álljak Lausitzringen, azt teljesítettem. A szabadedzéseken többféle beállítást is kipróbáltunk, és végül annyira beletaláltunk, hogy mindkét időmérőn első lettem, azaz pole pozícióból indulhattam a futamokon. A szombati futamon nem […]
[2019. május 21 10:06:23.]
Honda 300 győzelme a királykategóriában (Motorinfo)
Összeszedtük azok nevét, akik hozzájárultak ehhez a fantasztikus teljesítményhez. Jim Redman, 53 évvel ezelőtt egy RC181-gyel, Hockekenheim-ben vehette át az első futamgyőzelemért járó díjat. fotó: Pinterest Majd olyan nevek következtek mint Mike Haliwood, Freddie Spencer, vagy éppen Takazumi Katayama. Az első japán, aki 1982-ben egy NS500-al nyerte a Honda Grand Prix-et. Majd jött a mindent elsöprő Mick Doohan, aki 54 győzelmet dobott bele a képzeletbeli kalapba. Őt, olyan nevek követik, mint Alex Crivie, Max Biaggi, Alberto Puig, Loris Capirossi, Valentino Rossi. Érdekessége a listának, hogy Rossi 33, Dani Pedrosa 31, míg a jelenleg is aktív Honda versenyző Marc Marquez már 47 győzelemnél tart. Ha így folytatja gyorsan beéri a listavezető Doohant. Jim Redman 2 Mike Hailwood 8 Freddie Spencer 20 Takazumi Katayama 1 Randy Mamola 4 Wayne Gardner 18 Eddie Lawson 4 Pierfrancesco Chili 1 Mick Doohan 54 Alex Criville 15 Daryl Beattie 1 Alberto Puig 1 Luca Cadalora 2 Carlos Checa 2 Tadayuki Okada 4 Max Biaggi 5 Loris Capirossi 1 Alex Barros 6 Valentino Rossi 33 Ez Ukawa 1 Sete Gibernau 8 Makoto Tamada 2 Nicky Hayden 3 Marco Melandri 5 Dani Pedrosa 31 Toni Elias 1 Andrea Dovizioso 1 Casey Stoner 15 Marc Marquez 47 Jack Miller 1 […]
[2019. május 21 08:21:26.]
Suzuki Gixxer 250 SF 2020 (Motorinfo)
Május 20-án Indiában mutatták be a nagyközönségnek, az új Suzuki negyedliteres modelljét. A típus megjelenését nagy érdeklődés előzte meg. A 26 lóerős erőforrással szerelt motor 161 kg tömegű, ami hússzal könnyebb mint a GSX250R modell. LED lámpák, 12 literes tank és 110/70-17 első és 150/60-17 hátsó gumiabroncsok jellemzik a belépő szintű modellt. Külön érdekessége a típusnak, hogy 2 csatornás ABS rendszerrel is felszerelték. Átszámítva az értéke 2200 euró körül mozog, amivel hazánkban is komoly érdeklődésre számíthatna a japán gyártó.
[2019. május 21 00:40:41.]
Max Biaggit felmentették az adócsalás vádja alól (Motorinfo)
A Kalózt, aki egykoron Rómában élt, azzal vádolták, hogy lakhely változtatási trükkel mint egy 18 millió eurót adót csalt el az olasz államháztartástól. Az ügyész a bűncselekmény kezdetét 2012-re vezette vissza. És 1 év letöltendőt kért Biaggira. A tárgyalás tényét beárnyékolta, hogy Max a napokban vesztette el édesapját, Pietrót. Questa mattina purtroppo ci ha lasciato Piero Biaggi, padre del mio grande amico Max ed una persona molto conosciuta nel paddock. Quelli di noi che hanno avuto la fortuna di conoscerti ti ricorderanno con quell’autenticit? e semplicit? che ti ha sempre caratterizzato. RIP. pic.twitter.com/UYVjs33duC ? Jorge Lorenzo (@lorenzo99) May 18, 2019 A bíró Bruno Cosantini nem értett egyet az ügyész, Giuseppe Olivo állításaival, és felmentette a Biaggit a vádak alól. Indoklásában a bíró kiemelten csak annyit közölt, hogy az adócsalás ténye nem áll fent. Max elmondta, hogy legalább húsz éve él Monacóban, ahol gyermekei is élnek volt feleségével a szépségkirálynő Eleonora Pedronnal. ? Ott vannak a gyermekeim, a motorjaim, barátaim, a saját éttermem és edzőtermem. Rómába csak akkor megyek, amikor szükséges, de semmilyen tulajdonom nincsen a fővárosban?. Biaggi esete nem ritka, a megvádolás tényét tekintve. Azonban az, hogy nem megegyezéses döntés született, hanem a sportoló javára a döntött a bíróság már […]
[2019. május 20 23:16:53.]
Az MM-Honda páros megállíthatatlan (Motorinfo)
A spanyol versenyzőre idén szinte már csak Önmaga jelent komolyabb kockázatot. A hatalmas különbség mellett a világbajnok felnőtt a versenyzéshez, és kiváló stratéga lett az évek alatt. Domingo inolvidable!! Doble felicidad, brothers power💪🏼 Victoria por 2 😁😜 pic.twitter.com/CWylbyo1DO ? Marc Márquez (@marcmarquez93) May 19, 2019 A hétvégén a japán gyártó behúzta a laza 300. győzelmét, ha ez sem lenne elég, két Marquez fiú is győzelemmel térhetett haza. Azonban a napos oldalnak vannak árnyaltabb részei is. MM már 7 éve csiszolja a Honda jelenlegi technikai csomagját és jól érzékelhető, hogy igaz fegyverré vált a kezében. A probléma csak az, hogy ha Ő kiesne a játékból a Ducati, de akár még a Yamaha is lecsaphatna a VB címre. 😀 #FrenchGP @MotoGP pic.twitter.com/LFlzjoqEdT ? Marc Márquez (@marcmarquez93) May 20, 2019 Más versenyző ugyanis képtelen folyamatosan jól teljesíteni a szárnyasok motorjával. Crutchlow ugyan még Lorenzo előtt zárja a hétvégéket és vannak versenyek, ahol szenzációsan teljesít, biztosan nem építenének rá egy teljes gyári csapatot. From Jim Redman in 1966 on the RC181 to @marcmarquez93 and RC213V in 2019, Honda have taken to the top step of the podium in the premier class 300 times – an achievement no other manufacturer has managed! pic.twitter.com/cs5k15koBs ? Repsol […]
[2019. május 20 22:51:26.]
Egy tanulságos videó, hogy miért ne egykerekezzünk tömegben. (Motorinfo)
Hiába gyakoroltuk be akár százszor is az adott mozdulatot, tömegben minden felesleges kockázat vállalás komoly veszélyeket tartogat. Ráadásul nem mindig arra, aki éppen végrehajtja a mozdulatot. Ez nem azt jelenti, hogy elítéljük az egykerekezést, ellenkezőleg, nagyon jó dolognak tartjuk. Csak a megfelelő helyen és időben, egy motoros felvonulás pedig, ahogy példa is mutatja nem az.
[2019. május 20 22:50:02.]
Mi az, ami képes elnyomni egy telt házas stadionnyi drukkert? (Motorinfo)
Segítünk! Egy MotoGP motor :)
[2019. május 20 22:42:26.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design