Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Toni Bou vs Antonie Buffart, avagy motor vs MTB (Motorinfo)
Toni Bou-t senkinek nem kell bemutatni, a spanyol versenyző olyansokszor lett világbajnok, hogy lassan róla kellene elnevezni a sportágat. FIM Trial World Champion: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 FIM X-Trial World Champion: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 Egy ilyen embert kihívni egy laza versenyre is komoly kihívás. A másik oldalon ha nem is ekkora név képviselte a kerékpár sportot, mindenképpen egy ismert freestyle sportolóról van szó. Buffart több mint ügyes, amit mi sem mutat jobban, hogy leginkább csak azoknál a feladatoknál vérzik el, amit motorerő nélkül eleve nem lehet megcsinálni. Mindenképpen érdemes végig nézni a videót, mert megdöbbentő felvételek sorozata látható benne. A következő részben két elektromos MTB nyergében mérik össze tudásukat a srácok. Akit pedig a motoros körökben kevésbé ismert Buffart munkássága érdekelne, annak ajánljuk a következő videót.  
[2020. március 19 01:55:12.]
Rossi: Secret room 4 (Motorinfo)
Utolsó részhez ért a sorozat melyben a Vale bemutatja a titkos szobát, egy helyet ahol karrierjének legszebb emlékeit őrzi. Az utolsó részben a sisakokat nézhetjük végig, aki követte az olasz versenyző sikereit tudja, hogy a sisakok számára nem csak biztonsági eszközök. Stílus mely meghatározta mindazt, amiről ma már mindenki megismeri a 46-os rajtszámot. Rengeteg speciális festésű sisak készült az évek alatt, melyek versenyekhez, eseményekhez egyaránt köthetőek. Rossi azt is elárulja, hogy van egy apró problémája, amely abban nyilvánul meg, hogy versenyzés közben a fejét elég alacsonyan tartja, ezért fontos, hogy minél többet lásson a sisakban. Végül, ahogy az eddigi részekben is, itt is végig kísér minket a fontosabb állomásokon, érdekes történeteket mesélve, egészen 1995-től.
[2020. március 19 01:44:26.]
Continental GV80 3D műszerfal (Motorinfo)
Az új HMC Genesis GV80 kijelző már valóban a jövő hírnöke. A német gyártó leginkább a gumiabroncsairól híres, pedig ez csak egy szelete a széleskörű gyártásnak mely magában foglalja az elektronikus rendszereket is. Több motorkerékpár gyártó is használja a cég ABS rendszerét, hogy csak egy példát mondjunk. A Continental fejlesztési részlege számos újdonságot mutatott be az elmúlt években, ezek közül lesz, ami a közeljövőben elérhetővé is válik. A sajtóközleményben tömegtermelésre szánt kijelzőként hivatkoznak a termékre, ami jól mutatja, hogy ez a fejlesztés hamarosan valóban része lesz a hétköznapjaink vezetési élményének. A termék fő jellemzője a 3D-s képalkotás, mely olyan ön-sztereoszkópos technológián alapul, amihez nem szükség speciális szemüveg vagy más eszköz. A képernyő két, kissé eltérő képet jelenít meg, amelyek mindegyike a vezető szemére összpontosul, így háromdimenziós érzetet teremtve. De az igazi varázslat másban rejlik, a műszerek belsejében lévő rejtett kamera állandóan a vezető arcát célozza, beállítva a vetítés pontos helyét, hogy a két különböző kép mindig a jobb szembe kerüljön. A kamera telepítése új távlatokat nyitott a Continental fejlesztői számára, ez pedig a figyelemfelismerés. A megfelelő program segítségével a kamera folyamatosan figyelemmel kíséri az arcot, és kimutathatja a fáradtságot vagy a figyelem tompulásának jeleit. A cég szakembereinek az a célja, […]
[2020. március 18 09:43:57.]
Bimota stílusú első futóművet szabadalmaztatott a Kawasaki (Totalbike - 24?ra)
Vajon minek, ha úgyis övék a Bimota?
[2020. március 18 09:01:00.]
100 éves a Suzuki Motor Corporation (Motorinfo)
1920. március 15-én Michio Suzuki alapította a Suzuki Loom Co.-t, mely a virágzó japán selyempiac számára állított elő gépeket. Azóta a vállalat számos területen ért el eredményeket és sikerült piac meghatározó szereplőjévé válnia. A Suzuki hosszú utat meg a 100 év alatt, a szövőgépektől az autókig, motorkerékpárokig vagy a hajómotorokig. A gyár Japánban, Hamamatsu-ban, Minami-ku-ban található, a cég több mint 45.000 dolgozott foglalkoztat és 35 gyárral rendelkezik 23 országban. A piaci hálozata 192 országra terjed ki, ahol 133 importőr képviseli. Autógyártásban a 10. világszinten, hazájában Japánban a harmadik helyet foglalja el autó és motorgyártási rangsorban. A 100. évforduló alkalmából a Suzuki létrehozott egy MicroSite-ot ahol további érdekességet lehet olvasni, érdemes google fordítót használni.
[2020. március 18 08:02:31.]
Elhunyt Indy Munoz (Motorinfo)
A brazil motorkerékpár-bajnokságon kereteiben megrendezett SS600 futamon elesett és a kórházba szállítás után elhunyt a 29 éves motorversenyző. A baleset Coronádoban a Goias Superbike Championship bajnokságon történt, ahol ez az idei év második halálos balesete. Indy a Dominikai Köztársaságban élt és Brazil bajnok motorversenyző volt. A versenyzés mellett kaszkadőrként és oktatóként is dolgozott a motoros világban. RIP
[2020. március 18 07:50:14.]
Van még dög a huligán-BMW-ben - BMW R 1250 R ? 2020. (Totalbike - 24?ra)
Sok észérvet nem tudnék mellette, de a BMW roadsterét nem is azért szeretem.
[2020. március 18 06:55:00.]
Az NC750-ből faragna a Honda 790-es Africa Twint (Totalbike - 24?ra)
Három modell épülne az új, motorszerűbb platformra.
[2020. március 17 14:14:00.]
Yamaha R7 avagy az OW02-es kódszámú álom (Motorinfo)
Ha a sportmotorok történetében elmondhatjuk egy motorról, hogy Dream Bike, akkor az R7 biztosan azon kevés típusok közé tartozik. A csupán egyetlen évet és 500 darabot megélt széria, a mai napig az egyik legkülönlegesebb széria sportmotor. Az 1998-ban bemutatott OW02 háromszor drágább volt, mint az akkor 1000 köbcentis testvére. A kőkemény SBK felmenőkkel rendelkező típus nem csak hirdette a sportosságot, maga volt a sportosság. Szériában szerelt 43 mm-es UPS Öhlins első futómű, teljes mértékben állítható Öhlins hátsógátló. A mindössze 176 kilogrammos tömeggel rendelkező utcára homologizált sportmotor 106 lóerő teljesítményre volt képes. A motor méretei megegyeztek az YZF750SP modelle, ami a Yamaha korábbi SBK motorja volt. Az R7 azonban már injektoros üzemanyag-befecskendezést kapott. Az R7 versenyszettel volt szerelve, a pályán való használatra azonban minimális módosításra volt szükség, mert a motor szériában 100 lóerőt adott le, megkönnyítve a homologizációt. A motor az alkatrészektől lett igazán versenyre orientált, az váz torziós merevsége kétszerese volt az R1 akkori verziójának. A kormány geometriája és a lengőkar is állítható volt, míg a hűtőkapacitás növelését szénszálas terelő idommal oldották meg. A motortér maga volt a CNC műremek, melynek hasznát a tulajdonosok magas fordulatnál élvezhették csak igazán. Míg alacsony fordulaton az kis tömeg, magas fordulaton a könnyű alkatrészek […]
[2020. március 17 07:54:08.]
Törölték a Man TT-t is a járvány miatt (Totalbike - 24?ra)
A koronavírus veszélyesebb, mint a TT-n való motorozás.
[2020. március 17 07:49:00.]
10 ok a motor használatára koronavírus idején (Motorinfo)
Az Ibériai félszigeten a fertőzés mértéke miatt, komoly korlátozásokat vezettek a közlekedésben. A spanyol kollégák egy cikkben összeszedték milyen előnyökkel jár ha a lakosok motorral járnak, és mik azok a kockázatok, amiért kiemelten óvatosan kell használni. 1. Magánjármű vs tömegközlekedés A komoly egészségügyi riasztások idején a motor jó alternatívája a tömegközlekedésnek. Nincsenek zárt terek és tömeg, elérhetőek korlátozott területek és speciális sávok, a korlátozásoktól függően. Kiemelik, hogy ezekben az esetekben mindig saját járműről van szó. A ?sharing? vagy motormegosztó rendszereknél magasabb a fertőzési kockázat, a felhasználok általában nem használnak kesztyűt és a sisak is megosztott. 2. Rendelkezésre állás és közelség A magánjárművek esetén, a motor általában közelebb lehet az otthonunkhoz mint egy gépjármű ( Madridra optimalizálták ) ezért rövidebb időt kell az utcán töltenünk. 3. Higiénia Alapvetően nem kell egy mopeden vagy motoron külön elszigetelni magunkat a többiektől, csak a saját ruházatunkkal és eszközeinkkel érintkezünk utazás közben. Ha köhögünk kisebb a fertőzési veszély mások számára, míg a védőfelszerelés viselete is kevésbé terheli meg a szervezetet friss levegőn haladva ( például hő ). Érdemes zárt sisakot használni, a nyitott sisak kevésbé hatékony ezekben az időkben. 4. Egészségügyi távolság Az önálló közlekedésre alkalmas motor ideális jármű a tömeg elkerülésére. De lámpáknál vagy […]
[2020. március 17 07:39:46.]
A mi tíz motorunk, amit mindenkinek ki kéne próbálnia (Totalbike - 24?ra)
Volt egy listánk, most pedig az abban résztvevő szerzők vallanak, mit kéne mindenkinek kipróbálnia.
[2020. március 17 06:11:00.]
Fuel Greasy Jacket (Motorinfo)
A farmer megjelenésekor a mára megszokott indigókék anyagot leginkább a mezőgazdaságban és a bányákban használták. Mostanra azonban olyan anyagokkal vegyíthető, aminek köszönhetően tökéletes védőfelszereléssé válhat, egy utcai kinézetű motoros ruházat. A 14oz farmer szálait kevlár/aramiddal keverik, ami magas kopássálóságot és szakítószilárdságot biztosít. A protektorok CE minősítéssel rendelkeznek. A biztonságon kívül nem elhanyagolható a kabát megjelenése, amit eredeti stílust jegyek jellemeznek. A vintage kialakításnak mellett nagy hangsúlyt fektettek a motorozásra optimalizált szabásra, így például a hosszabb hátsó részre. Az alkarokon található cipzárok, lehetővé teszik a jobb hűtést és a tökéletes illeszkedést. A gallér a régi motoroskabátok stílusát követi, ahogy a külső zsebek is egy letűnt korszakot elevenítenek fel. Összességében, egy komoly védelmet és egyéni stílust kínáló termékről van szó, ami biztosan sok egyedi motorral rendelkező motorosnak kelti majd fel az érdeklődését. Méret: S, M, L, XL, XXL Ár: 240 euró Fotók és további infó: Fuel Motorcycles
[2020. március 16 22:34:03.]
Törölték a Man-szigeti TT versenyt (Motorinfo)
Howard Quayle miniszterelnök megerősítette, hogy a koronavírus miatt törlik az idei versenyt. Mi egy tavalyi videóval emlékezünk a legnépszerűbb utcai versenyre. Reméljük jövőre újra megrendezésre kerülhet.
[2020. március 16 21:14:11.]
Suzuki GSX-R evolúció (Motorinfo)
Most, hogy elcsendesedik az élet gondoltuk itt az ideje kicsit videókat nézegetni, különösebb szöveg nélkül kiválogatunk mindennap pár olyan videót, amit egy témára lehet felfűzni. Az első a a sportmotorok vonalában a GSX-R modell története, ami rendkívül izgalmas és sokunkban emlékek dömpingjét indítja el. Motorok, amiket teszteltünk, versenyeztünk velük, vagy simán csak távolról csodáltuk. Az első videóban a teljes történet, angolosok előnyben, bár a szövegezés elég könnyű így mindenkinek ajánljuk. A második egy rövidebb de ugyan ebben a témában született összeállítás, ahol 1985 és 2020 között nézhetjük végig a fejlesztések hatását. Végül pedig mai videó, az egyikben a legfrissebb GSX-R 1000 részleteit láthatjátok, míg a másik egy nem rég általunk is megírt hírből származik. Amiben Sylvian Guintoli volt SBK bajnok motorozik egy teljesen széria verzióval, az idők pedig elképesztők. A közúti verzió (gumi is ) csupán 10 másodperccel lassabb, mint az SBK élmenők ideje ugyan azon a pályán. Így ha valaki nem csak utcán de pályán is kipróbálná magát, biztosan nem a GSX-R lesz a gyenge keresztmetszet a jó idő elérésében.
[2020. március 16 19:26:39.]
StayHome?like Toni Bou! (Motorinfo)
Egész Európa harcban áll a koronavírussal, a harc fontos eleme, hogy mindenki otthon maradjon és karanténnal védje a legfontosabb értéket, az életet. Toni Bou triál bajnok egy vicces videót adott közre a Repsol csapat twitter fiókjában. A videóból kiderül, hogy otthon is hódolhatunk szenvedélyünknek, igaz ehhez azért nem akármilyen tudásra, térre és persze motorra van szükség. Ötletnek azonban zseniális és erősíti az összetartozást, amire most nagy szükség van. Nyitókép: twitter.com prstcsreen #YoMeQuedoEnCasa… ?como @tonibou_oficial! 😜#EquipoRepsol#StayHome… like Toni Bou! 😜#RepsolTeam pic.twitter.com/zxWD2OV9Dm ? Box_Repsol (@box_repsol) March 16, 2020
[2020. március 16 18:15:33.]
Esélytelen lenne a Kawasaki a MotoGP-ben (Totalbike - 24?ra)
Rea szerint az egész egy vicc, a superbike és a GP összehasonlítása is felesleges.
[2020. március 16 17:27:00.]
Utólag is megduplázható a Husqvarna 701 tankja (Totalbike - 24?ra)
Az LR változat 25 literes kapacitása utólagos extraként is megvehető.
[2020. március 16 12:44:00.]
Sorban állnak le a motorgyárak a járvány miatt (Totalbike - 24?ra)
A KTM, a Husqvarna, a Ducati, az MV Agusta, a Moto Morini, stb...
[2020. március 16 08:37:00.]
Felfüggesztették az AMA Supercross szezonját (Motorinfo)
Miután Donald Trump az Amerikai Egyesült Államok elnöke kihirdette a szükségállapotot, az AMA Supercross rendezőinek fel kellett függeszteni az idei sorozatot. A koronavírus-járvány miatt 5 verseny nem kerül megrendezésre: március 14-én Indianapolis március 21-én Detroit március 28-án Seattle április 4-én Denver április 18-án Foxborugh A szervezők elmondták, hogy a rendezvények alkalmával hatalmas tömegek és nagy nemzetközi mozgás lenne jelen, így együttműködve az állami szervekkel hozták meg a döntést. Fontosnak tartják a versenyzők, személyzet és a nézők egészségének a biztonságát.
[2020. március 16 08:31:12.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design