Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Ducati Vidámpark nyílik Kínában (Motorinfo)
Az olasz gyártó megállapodott a Lai Fung csoporttal, hogy Hengqinben ( Makaó közelében ) megnyithatják a második Ducati vidámparkot. Ahogy már mi is beszámoltunk róla, az első idén a Mirabilandia területén nyílik, mintegy 35.000 négyzetméteres területen. Az első motorkerékpár témájú attrakció 35.000 négyzetmétert fog elfoglalni és a motorozás mellett a vendégek élvezhetik a gördeszkázást, vezetési szimulátorokat, üzleteket, éttermeket és sok minden mást. Mindkét beruházás területén lesz Ducati bemutatótér, Kínában 4500 m2-es kiállító részt terveznek. A Lai Fung csoport minden támogatást megkap Borgo Panigaletől, hogy minél magasabb színvonalon képviselhessék a márkát. A beruházás jól mutatja, hogy a Ducati erősíteni szeretne a Kínai piac felé, jelenleg évi 55.000 motorkerékpárt értékesítenek ami az eladások 6%-át teszi ki. Az európai park még idén, a Kínában található várhatóan 2022-ben nyitja meg kapuit az látogatók előtt. Borítókép: www.maurer.eu
[2019. január 06 09:50:21.]
Reagált a rendőrség a civil autóval ?letolós? traffipax módszerre (Motorinfo)
Interjút közölt a police.hu Óberling József rendőr ezredessel, az Országos Rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti főosztályvezetőjével, írta meg a Napi.hu. A beszélgetés során felmerült a mozgó civil autókból történő sebességmérés és az ezt övező felháborodás kérdése. Ha valaki lemaradt volna, tavaly május óta jelöletlen mozgó autókból mérnek, a szabálysértést rögzítik és még a helyszínen megbüntetik a sofőrt. Állítólag arra panaszkodtak többen, hogy a rendőrök rájuk tapadtak, és valljuk be, nem kellemes ha a belső sávban tolni kezd egy Audi. A rendőrség természetesen tagadja, hogy bárkit is gyorshajtásra kényszerítenének. A ?dinamikus kontroll? leghatásosabb módszeréről szerintük a közösségi oldalakon direkt félreértelmezett videók láthatóak, amikre a személyiségi okok és az eljárás eredményességének elve miatt nem reagálhatnak. Óberling ezredes a ?letolós? módszert azzal cáfolja, hogy ezek az autók szemből is tudnak mérni, nem kell megfordulniuk és nem kell felvenniük a rögzítéshez a szabálysértő sebességet. A gyorshajtáson kapott sofőrök többsége meg sem nézni a felvételét, elismeri a szabálysértés tényét. Sőt elmondása szerint többször előfordult, hogy a szabályosan közlekedők megtapsolták az intézkedő kollégáit, egy-egy ámokfutó gyorshajtó kiterelésekor. Az eljárásról több olyan comment is olvasható, hogy nem mentek agresszívan az elfogó autóval és amennyire egy ilyen helyzetben lehet, jó fejek voltak az intézkedő rendőrök, azt beszélik, még bankártya terminaljuk is […]
[2019. január 05 13:18:20.]
Három dolog, ami miatt jónak ígérkezik az idei MotoGP szezon (Totalbike - 24?ra)
Eddig sem volt panasz, de idén még feszesebb lesz az egész.
[2019. január 04 14:29:00.]
Először adott interjút Repsol Honda színekben Jorge Lorenzo (Motorinfo)
A 31 éves Spanyol ötszörös világbajnok, 11 éve versenyezik a MotGP-ben, 282 versenyen van túl. 2008 és 2016 között Yamahás volt, tavaly a Ducatinak húzta a gázt, júniusban pedig bejelentette, hogy 2019-ben a Hondához igazol. Két hónappal a Katari szezonnyitó futam előtt pár kérdésre válaszolt új csapata kamerái előtt. Hogy tetszenek az új színek? Szeretem ezeket a színeket. Mindig is a kedvenceim voltak a fehér a piros és a fekete, most hozzá adhatjuk a narancssárgát. Ezek a színek sikert jelképeznek, sok győzelmet és sok világbajnokságot az utóbbi 25 évben. Büszke vagyok, hogy ehhez a családhoz tartozhatók és hozzájárulhatok ahhoz, hogy még erősebb legyen. Mit jelent számodra Repsol Hondásnak lenni? Foci csapathoz hasonlítva olyan mintha a Barca vagy a Real Madrid lenne. Nincs csapat a világon több bajnoki címmel vagy nagyobb jelentőséggel, mint ez. Mit gondolsz az új motorról az első próba után? Az előző szezonban egy teljesen más motorral mentem, az nagyon nagy és magas volt. Talán túl nagy nekem. Ez a Honda méreteiben jobban illik hozzám. Kisebb és kompaktabb, alacsonyabb így jobban tudom dönteni. Kicsivel magabiztosabbnak ereztem magam kanyarba érkezve mivel minél közelebb vagy a talajhoz annál magabiztosabb vagy. Az első benyomásom pozitív és nagyon sok potenciált látok benne. […]
[2019. január 04 13:50:11.]
Olyan, mint amit megvehetsz a boltban, csak semmi köze hozzá - Pornó: BMW HP4 Wilbers IDM versenymotor (Totalbike - 24?ra)
Megnéztük közelről: két szezont lehúztak vele Európa legkeményebb bajnokságában, aztán a VB-n is ment egy futamot.
[2019. január 04 06:47:00.]
Megbízható 125-ös magas embernek (Totalbike - 24?ra)
Legkényelmesebb, legbiztonságosabb, legmegbízhatóbb: ezek a célok.
[2019. január 03 16:33:00.]
Az Indian levédette a Raven nevet egy power cruiser számára (Totalbike - 24?ra)
Legalábbis a név az biztos, a power cruiserség pedig nagyon valószínű.
[2019. január 03 10:04:00.]
Super Enduro világbajnoki futam Budapesten (Motorinfo)
Egy este tele adrenalinnal és benzingőzzel - Budapesten a Papp László Sportarénában! - 2019.02.09.
[2019. január 03 09:34:56.]
Az elektromos motorokkal új formanyelv kezdődik a BMW-nél (Totalbike - 24?ra)
A BMW formatervezője szerint hatalmas lehetőségek előtt állnak.
[2019. január 02 12:45:00.]
Camier féle BMW S 1000 RR (Totalbike - 24?ra)

[2019. január 02 12:14:16.]
Miért bűzlik a villanyos MotoGP? (Totalbike - 24?ra)
Gyanús bizniszek, furcsa szabályok, márkakupa berendezkedés: ki jár jól a végén?
[2019. január 02 06:48:00.]
Képzelt riport a motorsport világából (Totalbike - 24?ra)
A valósággal való egyezés legrosszabb esetben is csak a véletlen műve. Vagy mégsem.
[2018. december 31 13:25:00.]
BMW 310 GS ? Teszt (Motorinfo)
A legkisebb GS verziót kínoztuk terepen és aszfalton egyaránt, kíváncsiak voltunk, hogy kinek igazán jó választás és milyen szempontok alapján. A német gyártó évek óta uralja a kategóriát az 1200-as modellel, hozzá kell tenni teljesen jogosan. Ők voltak azok akik ideje korán felismerték, hogy össze lehet fűzni az utcai és terep motorozást, ráadásul úgy, hogy akár nagy távok megtételére is alkalmas legyen a motor. A Gelande/Strasse szavak kezdőbetűiből kialakított GS az évtizedek alatt állam lett az államban, és szinte külön márkanév a BMW kínálatán belül. Érthető hát, ha a gyártó egy kisebb és árérzékenyebb termékkel próbálja megszólítani az A2-es jogosítvánnyal rendelkező vásárlókat. Kérdés, hogy csak nekik felel meg vagy több is rejlik a kezdő motor lehetőségeinél a 310-ben? A teszt első részében a kezdő motorosok szempontjait vesszük sorra, a másodikban a terep és a túra felhasználást vesézzük ki. A motor technikai csomagja nem ismeretlen, a gyártó a már piacon lévő 310-es csupasz verziójára húzta rá a GS modell sajátosságait. Kicsit féltem tőle, hogy feláldozták a terepezés oltárán a jó aszfalt és leginkább kanyarodási tulajdonságokat, ezért az első utunk egy szerpentinhez vezetett. Kanyarról-kanyarra elemeztük mit nyújthat egy kezdő számára a magas építésű motor mivel a friss jogosítvánnyal rendelkezők általában alacsony építésű […]
[2018. december 27 17:05:08.]
Tökösnek kell lenni, de azt nagyon (Totalbike - 24?ra)
A fék nélküli motort 120-nál elrakni keresztbe, erről szól a salakmotorozás.
[2018. december 27 08:12:00.]
Best of 2018 (Totalbike - 24?ra)
Állandó szerzőink vallanak az év fénypontjairól.
[2018. december 26 08:42:00.]
Ennyi köbcentivel 3,4 liter a VALÓS fogyasztás? Simán - Teszt: Honda X-Adv ? 2018. (Totalbike - 24?ra)
Nehezebb meghatározni a kategóriát, mint kifizetni a tankolást.
[2018. december 24 10:37:00.]
Elérhető költségű versenysorozat profi szervezéssel (Motorinfo)
Akiknek a versenyzés nem jelent különösebben sokat, azok nyilvánvalóan úgy gondolják, mindez annyiról szól, hogy néhány, kompetitív hajlamait nem megfelelő hőmérsékleten tároló gézengúz pár körön keresztül bohóckodik, hárman dobogóra állnak és hazavisznek egy-egy pogácsaszaggatót. És vannak, akik érzik a parázslást és mintha látnák a nyulat futni elöl, de mindez túl veszélyes, túl drága, túl hangos, meg amúgy is van rá ingyenesen letölthető applikáció, ami majdnem ugyanazt az izgalmat adja és a láncsprével sem kell tökölni. Akik viszont nálunk versenyeznek, azok érzik, ahogy nyaldossa az alfelüket a láng. Becsípődtek, megvesztek, eltévelyedtek és évekkel ezelőtt vittek már haza semmire nem alkalmas használt slick gumit, mert hogyan dobna ki az ember ilyet. Persze ettől még nekik is veszélyes, drága és hangos, de ők átbillentek, olyan mélyre szívták a benzingőzt, hogy soha többé nem tudták kilélegezni. És szemrebbenés nélkül sikkasszák a nyugdíjas évekre eldugott ?Társastánc tanfolyamok a világ körül, óceánjáróval? feliratú, kétszázasokkal teli befőttesüveg tartalmát. Mert a Gyorsasági Országos Bajnokságbanversenyezni elég  jó. Meg nem drága, nem veszélyes, de mondjuk hangos. Meg gyors. Annak ellenére, hogy itt ritkán hangzik el a hatszázas-ezres szókapcsolat. Itt a legnagyobb versenygépek is csak 350-esek, a Supermoto is csak azért nagyobb egy picivel, hogy legyen kivétel. Tekintsünk el azoktól, akik […]
[2018. december 23 10:17:19.]
180 lóerős és 2500 köbcentis lesz az új Rocket III (Totalbike - 24?ra)
Újabb hírek a Triumph power cruiseréről.
[2018. december 21 13:43:00.]
Moto-E (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 21 11:18:02.]
Képzelt riport a MotoGP-ről (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 21 10:54:58.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - 179

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design