Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Triumph legenda újratöltve (Motorinfo)
A Brit motortörténelem egyik legnagyobb ikonját hozza vissza jövőre a Triumph az új Speed Twinnel. Az először 1938-ban bemutatott sor kettes 500cm3-is modell az előző évszázad gyártási mintájává vált, hatása a mai napig érezhető a modern-classic vérvonalban. Az új Speed Twin az előrebocsátott adatok alapján egy sportos szörnyeteg lesz. A Bonneville családon belül a Street Twin fölé és a Thruxton R mellé célozták be. Az 1200cm3-es blokk 50% erősebb a Street Twinnél (97 Le, 112 Nm), száraz tömege (196 kg) 10 kilóval kevesebb, mint a Thruxton-R és 27 kilóval könnyebb a nagy Bonneville-nél. A piac ringjében a nemes vér mellett a hamar érkező erő lesz a fórja, itt leginkább BMW Ninte T-vel és a Ducati Monsterrel kell szembenéznie. Nevéhez méltó megjelenésében, első blikkre klasszikus vonalak vezetik végig a tekintetünket minőségi anyagokon (magnézium deklik, alumínium segédváz, Kayaba állítható hátsó rugóstagok, dupla első féktárcsák Brembo fékekkel, custom cafe racer hangulatú dongó ülés) de a fedélzeten már a 21. századi technika az úr. Elektromos gázkar, ABS, állítható kipörgésgátló digitális jelei szaladnak a fedélzeti komputerbe, ahol három vezetési mód közül választhatunk. Az árral kapcsolatban nem sokat tudunk, de a modell pozícióból az amerikai szaklapok 10 500 dollárra saccolnak. Ezen logika szerint mi a 3.3 […]
[2018. december 15 16:04:18.]
Rossi zsinórban negyedjére is megnyerte a Monz Rally-t (Totalbike - 24?ra)
Mit lehet erről mondani? Nyerni jár oda.
[2018. december 14 15:14:00.]
Míg nem figyeltünk oda: feltámadt a Malaguti (Totalbike - 24?ra)
2019-től blokkal és hat modellel térnek vissza.
[2018. december 14 11:51:00.]
Feltámadt a Malaguti (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 14 11:48:13.]
Két motorral búcsúztatja a Honda Dani Pedrosát. (Motorinfo)
A japán gyártó nagyvonalúan és méltó tisztelettel engedte el a mindig hűséges spanyol versenyzőt. Dani már engedélyt kapott rá, hogy december 18.- 19. között az új csapatánál végezzen teszt munkát. A KTM-nél elmondták, hogy örülnek a döntésnek és nagyon várják a volt világbajnokot akinek így nem kell elszakadnia teljesen attól a világtól, amikben az elmúlt években élt. Dani fontos munkát fog végezni az osztrák gyártónál, és szükség is van a tudására mert jelenleg hatalmas lemaradásban van a GP projekt. A Honda nem csak előbb engedte el sikeres versenyzőjét de búcsú ajándékként két olyan motort is biztosított számára amikkel hatalmas sikereket értek el együtt. Az első a 2005-ös RS250RW, amivel Dani 2005-ben világbajnok lett a 250-es kategóriában. A másik pedig egy GP motor, az RC221V 2007-es verziója, abban az évben második lett Stoner és a Ducati mögött.
[2018. december 14 11:45:03.]
Nagyobb és jobb KTM RC390 a láthatáron (Totalbike - 24?ra)
Érzik a labancok, hogy nyakukra mászott a japán konkurencia.
[2018. december 13 14:48:00.]
A KTM megvenné a Ducatit (Totalbike - 24?ra)
A KTM-főnök Stefan Pierer egy interjúban jelezte, hogy megvenné az olasz márkát.
[2018. december 13 11:28:00.]
Így fog kinézni a háromfutamos hétvége a Superbike-ban (Totalbike - 24?ra)
Igazából két és fél versenyt látnak majd a nézők.
[2018. december 12 14:28:00.]
Első motornak túraendúró? (Totalbike - 24?ra)
Bevállalható a KTM 990 Adventure, vagy inkább legyek szerény, és nézzek egy 660 Ténérét?
[2018. december 12 11:27:00.]
Spanyol MotoGP pilótával erősít a Tóth Team (Motorinfo)
A következő szezontól Héctor Barberá a Racing Team Tóth színeiben indul a Szupersport világbajnokságban. A spanyolnak nem teljesen új a terep, tavaly már többször rajthoz állt a Kawasaki Puccetti Racing csapatában, de a tervek szerint a következő lesz az első teljes szezonja ebben a kategóriában a magyar csapat Yamaha YZF R6 nyergében. A 32 éves Barberá 15 év tapasztalattal rendelkezik. 2002-ben kezdett GP 125cc világbajnokságon, 2003-ban a 3. helyen végzett, 2004-ben második lett. 2005-től öt szezont lehúzott a GP 250cc bajnokságában mielőtt fellépett volna a MotoGP-be ahol több mint 130-szor indult. A tavalyi évet Moto2-ben kezdte, majd az év vége felé már az SSP utolsó 4 versenyén indult. Teljesen új pályákon megbízhatóan hozta a top10-es eredményeket így bizonyította, még mindig képes a legjobbakkal ringbe szállni. A worldsbk.com-nak elmondta: ?Az utolsó négy versenyen indultam a WorldSSP-ben és igazán élveztem ezt a kategóriát. Különböző ajánlatokat kaptam a 2019-es évre, azért döntöttem a Supersport mellett, mert úgy hiszem itt van terem fejlődni és hamarosan harcolhatok a győzelemért. A karrierem jelenlegi pontján minden vágyam, hogy újra az élvonalban küzdhessek és ezzel a döntésemmel erre képes leszek. Miután találkoztam a csapattal, megbizonyosodtam, hogy jó az összhang és mostanában Yamahával nyerik ezt a kategóriát. Alig várom, […]
[2018. december 11 16:14:55.]
"A Ducatik sehol nem voltak hangban" (Totalbike - 24?ra)
Ilyen volt élőben az utolsó kisipari Superbike VB-s versenymotor.
[2018. december 11 15:25:00.]
Mike Tamás: Petronas FP1 (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 11 14:48:59.]
A motorok vegán disznótorosa lett az eV-Twin (Totalbike - 24?ra)
Akkumulátorokkal imitálnak hengert. :(
[2018. december 11 13:22:00.]
Veitis eV-Twin (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 11 13:10:41.]
A Ducati versenycsapatának főnöke szerint jövőre megnyerhetik a MotoGP-t és a Superbike VB-t is (Totalbike - 24?ra)
Sokat várnak a Panigale V4-től és az új pilótáktól, ígéretesen alakulnak a tesztek is.
[2018. december 11 10:44:00.]
A CUSTOM WORKS ZON japán motorépítő műhely egy vadonatúj boxermotor prototípussal szerelt motorkerékpárt mutatott be (Motorinfo)
A Hot Rod Custom Show keretében, Jokohamában leplezték le a kétkerekűt
[2018. december 11 09:18:16.]
Vége a horizontális zuhanásnak (Motorinfo)
  Habár nemrég még mi is arról írtunk hogy jövőre talán turbófeltöltéssel érkezik, a Suzuki a napokban mégis megerősítette, 2018 végével leveszi a legendás Hayabusát az európai kínálatából. Az 1999-ben bemutatott vándor sólyom nem sokat változott pályafutása során, leszámítva egy komolyabb 2008-as ráncfelvárást. A kivonás oka a 2016-ban elfogadott Euro4-es uniós kibocsátási norma aminek a Suzuki szuper túrázója sajnos nem felel meg. Az elmúlt két év türelmi idő volt a gyártóknak, hogy az emissziós lécet meg nem ugró raktáron lévő motorokat kiárulják. Tehát a dolgok fájdalmas állása, hogy 2019-től nem lehet új Hayabusát forgalomba helyezni. Angliában állítólag csak két modell maradt a szalonokban amik ha záros határidőn belül nem mennek el, forgalomba helyezik őket és használt motorként adják tovább, nem úgy mint az USA-ban ahol még egy évig biztosan folytatódik a típus értékesítése. A Hayabusát 1998 októberében mutatták be azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a leggyorsabb sorozat gyártott motort adják a világnak. A 200 mérföld per órás lélektani  határ (322 km/h) a debütálás évében nem jött össze de független teszteken produkált 194 mph (312 km/h) is bőven elég volt arra, hogy a dobogó legfelső fokára álljon. Ez a motor még 1299 cm3-is sornégyes blokkal és 173 lóerővel mutatták be amitől ma már senki sem szédül el de ez a teljesítmény a […]
[2018. december 10 18:01:43.]
Hatvan darab soha el nem adott versenymotor került elő (Totalbike - 24?ra)
A kétezres évek egyik legszebben induló, de négy év alatt totálisan elbukó projektje volt.
[2018. december 10 14:05:00.]
Petronas FP1 (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 10 13:53:04.]
1800 köbcentis bokszert villantott a BMW (Totalbike - 24?ra)
Egy japán motorépítő műhelyt kértek meg, hogy a blokk köré építsenek egy járművet.
[2018. december 10 10:19:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - 179 - 180 - 181

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design