Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motor tesztek / HONDA CBF600S ABS (2008)

Honda CBF600S ABS - 2008

Hogy milyen is ez a motor? Elég, ha azt mondom teszteltem, majd 1 hónap múlva megvettem… honda cbf600s absés még ma sem bántam meg…
Hogy miért? Elmesélem néhány szóban

Rendkívül kényelmes és kezes jószág. Finoman húz, finoman fékez, kiszámítható.

A fejidom rendkívül sokat jelent, nagyon felhasználóbarát. Valamivel keskenyebb lett elődjénél, és úgy alakították ki rajta a légterelőket, hogy jobban elvezesse a menetszelet, és kevesebb ellenállást nyújtson. A gyári helyett túraplexit használok. A műszerfal átlátható, mutatós órákról olvasható le a sebesség és a fordulatszám, a visszajelzők is megfelelő helyen vannak.

A Hornet-ből vett 102 lőerős motort tovább puhították, egész pontosan 78 lóerőre.A motor jól megy, kényelmes, nyomatékos, és sokan nem is hiszik milyet gyorsul, ha kell. Hirtelen gázadásnál nem akar felágaskodni, nem csúszik meg visszaváltásnál, intelligensen kiküszöböli a hibáinkat. Ezt a könnyedségét a négyhengeres erőforrás segíti. Hatodikban nem lesz ideges, ha a fordulat leesik 2000-2500-ra, gázadásnál szép egyenletesen tolja fölfelé. Igazán a 4000-es fordulattól érzi elemében magát, innentől teljesen egyenletesen tol. A négy henger nagyon finom járású.
Végeredményben a motor elég hamar hozza, amit tud, az alsó-középső fordulatszám-tartományban.honda cbf600s abs

 Az ABS-t csak ajánlani tudom annak, akinek a biztonság is fontos, már nem egyszer segített megállni időben. Megkapta a jól bevált, három dugattyús féknyergeket és az ABS-CBS rendszert. Az első és hátsó fékek össze vannak kapcsolva, pontosabban, ha a hátsó féket használjuk, akkor a jobb oldali első féknyereg középső dugattyúja is dolgozni kezd. A háromdugattyús féknyergeinek a két külső dugattyúját pedig kézzel aktiváljuk. A fékerő arányosan nő a kézi erővel. Az erőarányt nagyon jól eltalálták a közbeiktatott fékerő elosztóval.

 Az ülése hosszú távon is kényelmes. Hogy ne fájjon a csuklóm a terheléstől, nem kell 120-al mennem, hogy megtámasszon a szél. A csukló tökéletesen tehermentesítve van. Az ülés magassága három állásban variálható, és a tank felé keskenyebb lett az üléspárna, hogy még jobban elérjük a földet. Nem a motoron ülsz, hanem benne.

Nem vagyok egy száguldozós típus, - bár biztonságos környezetben nálam is elgurul néha a gyógyszer - ezért én elég dinamikusnak gondolom. Közúton átlag 110. Ez elég. Előzni nagyon könnyű vele. 

A váltója nagyon jó. Könnyen kapcsolható kuplunggal.honda cbf600s abs

Nagyon strapabíró, Még mindig az eredeti lánc és gumik vannak rajta. A központi támaszt manapság lehagyják a motorokról, vegye meg mindenki extraként. A CBF-hez ez is jár.

Egyetlen hátránya, hogy nehéz. Főleg tolni. De hát nem azért vettük, hogy tologassuk. happy Az új motor és az alumínium váz ellenére a menetkész CBF600 a 217 kilójával még mindig nehéznek számít. Az oldalszél ezt is eléggé lökdösi.

Valóban nagyon könnyű vele motorozni, sokrétű a felszereltsége, és az új tartozékokkal jól föl lehet szerelni. Ideális kezdő és tanulómotornak tartom, de biztos, hogy nemcsak a kezdőket és újrakezdőket fogja érdekelni, hanem azokat is, akik sokáig akarnak kellemesen motorozni.

A motor megbízható, mindig kényelmesen elvisz oda, ahová akarod. Hibátlan, hétköznapi motor.

Fotógaléria
Honda CBF600S ABS - 2008 Honda CBF600S ABS - 2008 Honda CBF600S ABS - 2008
Technikai adatok
model: HONDA CBF600S ABS
évjárat: 2008
fajta: naked bike
első fék: dupla tárcsa
első fék mérete: 296 x 4,5 mm
első kerékméret: 17M/C x MT3.5
első rugóút: 108 mm
első felfüggesztés: Ø 41 mm teleszkópvilla
hátsó fék: tárcsa
hátsó fék mérete: Ø 240 x 5 mm
hátsó kerékméret: 17M/C x MT5
hátsó rugóút: 120 mm
hátsó felfüggesztés: Központi rugóstag, 7 fokozatban
motor: soros
motor jellemzői: 16 szelepes DOHC
ütem: 4
hengerűrtartalom: 599 cm³
furat x löket: 67 × 42,5 mm
kompresszió: 11,6:1
teljesítmény: 57 kW (78 LE) @ 10500 1/min
nyomaték: 59 Nm @ 8250 1/min
fogyasztás: 4 - 4,3 l/100 km
sebességváltó: 6 seb.
hűtési rendszer: vízhűtés
hajtás: lánc
hosszúság: 2160 mm
magasság: 1240 mm
szélesség: 765 mm
tömeg: 217 kg
ülésmagasság: 785 mm

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design