Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Bárcsak lenne idom nélkül, pirosban! Tessék. - 2020-as Kawasakik (Totalbike - 24?ra)
Nem az eget rengető újdonságok, de arra a kis pluszra, amit adnak, emlékezni fogsz.
[2020. április 29 06:07:00.]
Hátsó spoilert tervez a Honda - motorkerékpárokra (Totalbike - 24?ra)
Nagyon sok az intő jel, ami miatt egyszerűen nem tudom komolyan venni.
[2020. április 28 15:39:00.]
Optimista hozzáállás: novemberre tolták a Suzuka 8-Hours-t (Totalbike - 24?ra)
A suzukai 8 órás versenyt nem fújták le, csak áthelyezték november 1-re.
[2020. április 28 13:19:00.]
A Rieju árulja tovább a GasGas kétüteműit (Totalbike - 24?ra)
Megvették az enduró platformot, még mielőtt a KTM bedarált volna mindent.
[2020. április 28 09:39:00.]
Montesa ? Honda Impala (Motorinfo)
A legendás névvel bíró Montesa bemutatta az új Impalat, mely az anyavállalata, a Honda modellje alapján készült. Az Afrikában élő Impalák nevét viselő motorgyártó, az Ibériai félsziget egyik legismertebb márkája. Az eredeti modell 1962-ben indult hódító útjára, 172 és 250 cm3-es változatait egészen 1971-ig gyártották. A 80-as években a gyár a japán Honda tulajdonába került és az Imapal 2 egy 125 cm3-es erőforrással újra gyártásba került. Ez a modell 1982-1989 között volt kapható. VIVA – Misma esencia, emociones renovadas from VIVA on Vimeo. A Montesa-Honda új weblapot indított, a Vivaimpala.com már az új modellt hirdeti, mely a Honda CBF125F alapjaira épül. Hivatlaos adatok még nincsenek, csupán egy videó de a CBF adatai ismertek. Ha nem lesz változás akkor 11 lóerő teljesítmény és 128 kg össztömeg fog társulni, az A1 kategóriával vezethető motorhoz.
[2020. április 28 08:43:20.]
Rossi : 2021-ben is folytatnám (Motorinfo)
Valentino Rossi és Maverick Vinales, kettős interjúban beszélt a 2020-as MotoGP szezon helyzetéről. A kilencszeres olasz világbajnok elismerte, hogy a Koronavírus miatt előállt körülmények, váratlan helyzetet teremtettek a karrierjét tekintve. Rossi a végső döntést a folytatásról 5-6 verseny után szerette volna meghozni. Az már a szezon előtt eldőlt, hogy gyári motorját jövőre a francia Fabio Quartararo veszi át, míg Ő egy szatellit csapatnál kapna helyet és gyári szintű motort ( Petronas). Nagyon leegyszerűsítve helyet cserélne a két versenyző. Néhány fontos gondolat az interjúból: ? Nehéz helyzetben vagyok, mert amint mondtam, az első lehetőség az, hogy megpróbálom folytatni. Elég motivációm van hozzá. Nagyon fontos azonban versenyképességem szintje, a tavalyi év második felében sokat szenvedtünk, túl sokszor voltam lassú és ezért a top 5-ön kívül kellett küzdenem. Arra gondoltam, hogy még egy évet versenyzek a gyári csapatnál, mert időre lett volna szükségem, hogy dönteni tudjak. Együtt kellett volna dolgoznom az új főszerelővel, tesztelni a fejlesztéseket, hogy kiderüljön erős tudok-e lenni. A probléma az, hogy nincsenek versenyek, a vírus miatt nem tudunk versenyezni. Tehát el kell döntenem mielőtt visszatérünk a pályára, mert legoptimistább helyzetben is a szezon második felében tudunk majd versenyezni. De először döntenem kell? Rossi tehát folytatná a versenyzést, motivációja megvan […]
[2020. április 28 07:56:30.]
The Red Adventure ? kikapcsolódás estére (Motorinfo)
Kellemes kikapcsolódást ígér két jó barát szinte vágatlan története, a helyszín Ausztrália, a nyelv időnként olasz, de szerencsére elérhető angol felirat is. A csodálatos felvételek abban az időszakban, mikor a teljes motorostársadalom maradt kaland nélkül igazi csemege. Luca Viglio és Andrea Terragni átszeli a sivatagokat, partokat és erdőket, miközben kengurukkal, krokodilokkal és papagájokkal találkoznak. A két milánói barát Ducati Multistradat választotta társként az útra. Luca sok más verseny mellett indult a Dakar-rally-n, míg Andrea több mint 40 országban járt motorral. A két utazó Egy Multistrada 950 S és egy Multistrada 1260 Enduro-t készített fel Ducati Performance kiegészítőkkel. 40 perc színtiszta utazás, tapasztalt motorosokkal és sok érdekes információval, történettel.
[2020. április 27 19:30:56.]
MotoGP20 ? megjelent az új verzió (Motorinfo)
A világbajnoksága hivatalos játéka két hónappal a tervezett megjelenési idő előtt mutatkozott be, a karantén helyzet sok elektronikus játék bemutatását hozta előrébb. A MotoGP 2020 tartalmazza az összes csapatot, versenyzőt, motorját és persze a pályákat is. Érdekesség, hogy olyan pályát is tartalmaz a játék, amin még egyetlen versenyt sem rendeztek. Az finnországi Kymiring-en elsőként a játékosok körözhetnek. Az új játék fő fegyvere a továbbfejlesztett Neuron AI 2.0 mesterséges intelligencia. Az új rendszer valósághűbb visszajelzéseket ígér, beleértve a aerodinamikai kiegészítőket ( szárny ). A második újítás a Historical Mode visszatérése, amiben a játékosoknak lehetősége van a ?történelmi modellekkel? versenyezni. Továbbra is van lehetőség a karrier módban játszani, itt a játékosoknak lehetőségük nyílik kipróbálni magukat csapatvezetőként. A MotoGP 20 2020. április 23-tól rendelhető meg a következő platformokon: PlayStation 4, Xbox One, Windows PC / STEAM, Google Stadia és Nintendo Switch. Fotó és bővebb infó: motogpvideogame.com
[2020. április 27 19:03:30.]
RAW ? Triumph Scrambler 1200XE (Motorinfo)
A tavalyi évben Ernie Vigilnek sikerült végig csinálni a Norra Mexican 1000 sivatagi versenyt. A verseny 1347 mérföld hosszú és nem jellemző, hogy valaki széria közeli motorral induljon rajta. Ernie és az 1200XE azonban tökéletes párost alkotva, hibátlanul teljesítették a feladatot, bebizonyítva az angol Scrambler terepképességeit. Most megjelent egy rövid videó melyben, felidézhetjük a verseny néhány pillanatát. A teljes videó a versenyről itt érhető el: https://youtu.be/oni_vFsPfv8
[2020. április 27 18:25:12.]
Újraindulnak a motorgyárak Európában (Totalbike - 24?ra)
Az olaszok elkezdenek visszatérni a normális időkhöz.
[2020. április 27 16:12:00.]
Kockázatkerülés maximum 600 ezerből (Totalbike - 24?ra)
Kinéztem a Kawasaki ER-5-öt, aztán szembe jött egy hatszázas Bandit...
[2020. április 27 15:36:00.]
Redding: a Ducati egy kemény tökű csapat (Totalbike - 24?ra)
Az angol versenyző hosszú interjúban mesélt a dolgairól, például Ducatiról, a TT-ről, a tétlenségről.
[2020. április 27 06:53:00.]
Ez a blokk szó szerint be lett reszelve (Totalbike - 24?ra)
Elkezdődött a lassan veterán robogó faragása és tuningja.
[2020. április 25 11:14:00.]
Bármikor jöhet a Brixton 1200-as retró gépe (Totalbike - 24?ra)
A novemberi tanulmány után mostanra késznek tűnik.
[2020. április 24 09:16:00.]
A motorosokra is vigyázna a Honda új légzsákja (Totalbike - 24?ra)
Az autóra szerelt külső légzsák nem új, ez viszont okosabb lenne az eddigieknél.
[2020. április 24 09:15:00.]
Jakusa Design ? Ducati MH900 Heritage (Motorinfo)
A magyar tervező, Jakusa Tamás ismét egy zseniális digitális tervet mutatott be, a Pierre Terblanche nevéhez fűződő MH900 alap ötletét követve. A Ducati még 2001-ben mutaott be egy MH900e modellt, ahol az az evoluzione szó rövidítése. A motor Mike Hailwood versenymotorjának állított emléket, melyet az olasz gyártó 1978-tól használt. A magyar tervező most ezt a fonalat vitte tovább, saját tervét már egy Panigale V4 R modellre tervezte.  
[2020. április 24 07:10:01.]
Yamaha ? baleseti hívórendszer (Motorinfo)
A BMW után a Yamaha sürgősségi fejlesztés szabadalmait kerültek fel a netre. A német gyártó 2016-ban indította el rendszerét, a most bemutatott szabadalommal a japán gyártó lehet a második, aki motorkerékpárokra telepít segélyhívó automatikát. A Yamaha rendszere a motorban elhelyezett egység segítségével értesíti a mentőket, vagy a megadott telefonszámot (112) és pontos GPS koordinátákkal meghatározza a baleset helyszínét. Ezen felül több érzékelő segítségével információt tud adni, hogy ütközés, vagy önállő esés okozta a balesetet. A motor az esést követően dudát és riasztást üzemeltet, hogy az érkező segítség könnyen rátaláljon a bajba jutott motorosra. Forrás: SoyMotero
[2020. április 24 06:54:35.]
Az Aprilia nem tervezi a visszatérést a Superbike-ba (Totalbike - 24?ra)
A Superbike-ot már kimaxolták, a MotoGP mellet meg amúgysem férne bele.
[2020. április 23 13:02:00.]
Csak szeretnénk ilyenek lenni 86 évesen (Totalbike - 24?ra)
A brit triál- és utcaiverseny legendánál nincs nagyobb király a Földön.
[2020. április 23 09:39:00.]
A Bilstein elkezd motorokhoz is futóművet építeni (Totalbike - 24?ra)
A Bilstein az autók Öhlinse, mostantól viszont a motoroknál is azok akarnak lenni.
[2020. április 22 11:05:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design