Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Még egyszer kimondta a német bíróság, hogy az Alpinestars megsértette a Dainese szabadalmát (Totalbike - 24?ra)
Folytatódik a nagy légzsák-per.
[2019. február 11 10:33:00.]
SuperEnduro GP-t rendezett Budapest (Motorinfo)
Nagy napja volt tegnap a Magyar motorsportnak. Sikeresen hazánkba hozták a látványos SuperEnduro GP sorozatot. A nemzetközi motorsport szövetséggel karöltve a Francia ABC Communciation már 2004 óta szervez supercross és enduro versenyeket. A SuperEnduronak keresztelt öt állomásból álló, őrületesen izgalmas verseny utolsó előtti futama került idén a Pap László sportarénába. Ez a sport ötvözi az említett terepmotorozási szakágakat, de sokszor a legjobbak között tapasztal triálosok is vannak, nem véletlenül. Ha valaki nem ismerné, ez egy rendkívül látványos arénákban megrendezett verseny. Három kategóriában állnak rajthoz a srácok (meghívásos Europa kupa, 23 év alattiaknak junior és a király Prestige kategória) és pontrendszerben küzdik végig az öt verseny hétvégét. Három futamot rendeznek Junioraban és Prestigeben, egy futam ötperces, plusz egy kör, ami alatt rendesen elfáradnak a pilóták, csak képzelem milyen állapotban lehet egy ilyen akció végére a kar, alkar, csukló.   Rögtön levettem, hogy ez egy keményen extrém sportesemény lesz, mivel ahogy beléptünk az arénába a délelőtti időmérőkre, az első, amin megakadt a szemem, egy nagy csapat mentős volt. A második, egy kedélyesen mosolygó srác, keresztbe horzsolt, véres arccal, teljes motocross felszerelésben. A küzdőtéren pedig 1500 tonna földből, 100 tonna sziklából és 100 m3 fatrözsből épült, félelmetes pálya terpeszkedett. Hamar kiderült, hogy Ifj. […]
[2019. február 10 12:24:44.]
Eséssel teszteltem, nem lett bajom - Termékteszt: PMJ motoros farmerek (Totalbike - 24?ra)
A szintetikus anyagok már kenterbe verik a bőrt.
[2019. február 09 16:22:00.]
Enduróval Valparaiso utcáin (Motorinfo)
Az Urban MTB Downhill verseny visszatér Valparaiso városába, a hétvégén megrendezésre kerülő eseményt egy Hard Enduro versenyző segítségével népszerűsítik a Red-Bull TV-n. Maga a történet egyszerű, a tavalyi győztest Tomas Slavik kap hívást a rajthoz, mikor észreveszi, hogy a kamerája a barátja sisakján maradt. Összesen két perc áll rendelkezésére Benjamin Herrera számára, hogy elérje a rajtot és visszaadja a kamerát. Szerencsére a chilei származású versenyző, jól ismeri a világörökség részét képező kikötő várost. Ha valaki nem látta még a világ leghíresebb Urban MTB versenyét, annak kiemelten ajánljuk Slavik tavalyi futamát.
[2019. február 08 22:59:40.]
Mi az a minimum, amit egy terepmotornak utcán tudnia kell? (Totalbike - 24?ra)
Van úgy, hogy terepen letörik ez-az. Minek kell meglennie, hogy a rendőr ne büntessen?
[2019. február 08 16:01:00.]
Újra támad a Jawa (Totalbike - 24?ra)
Első pillantásra elég gusztusos fegyverzettel, aminek már csak jól kell elsülnie
[2019. február 08 13:50:00.]
Jön a Triumph Daytona 765 (Totalbike - 24?ra)
Egy éve még tagadták, most viszont már egyáltalán nem csinálnak titkot belőle.
[2019. február 08 09:59:00.]
MotoGP teszt Sepang: Vinales behúzta a második napot de már Petrucci van az élen (Motorinfo)
Két nap telt el a hivatalos tesztből, az első nap nagy meglepetése volt, hogy az a Marc Marquez tudott a leggyorsabb lenni, akit alig két hónappal ezelőtt műtöttek. A spanyol világbajnoknak nem volt más választása, nem bírt volna ki még egy szezont a vállsérülése, elmondása szerint már álmában is kiugrott a helyéről. A Honda egyetlen versenyzővel is képes volt maga mögé utasítani a többieket, mivel Jorge Lorenzo is lábadozik, a törőt kezével. A második napra kicsit felpörögtek az események, Marc válla jobban fájt mint az első napon, így pár kör után abbahagyta a tesztelést. Nem úgy a többiek, az első etapban Rossi volt a leggyorsabb, majd jött a nagy meleg így mindenki kicsit visszavonult. A második részre viszont visszahült a pálya és elkezdtek érkezni a jó idők. Elsőként Rins tudott a tabella élére állni, ami nagyon ígéretes a Suzuki versenyző részéről. Nyilatkozatában külön ki is tért rá, hogy jó irányban haladnak a fejlesztésekkel. Csapattársa jelenleg még csak a mezőny végén motorozik, de reméljük hamar hozzászokik a légkörhöz és képes lesz gyorsulni. Second day in Sepang! Positive and productive day with the team; we did a big step in the correct way but still a lot of work. Tomorrow last day […]
[2019. február 08 07:47:14.]
Márquez még nem épült fel teljesen, de így is a leggyorsabb (Totalbike - 24?ra)
A szezon előtti teszten csak a suzukis Rins tudta megközelíteni.
[2019. február 07 16:29:00.]
1100-as Africa Twin jöhet (Totalbike - 24?ra)
Ideje lépnie a Hondának: konkurensek kevesebb köbcentiből tudnak hasonlóan erős, de könnyebb motorokat.
[2019. február 07 12:38:00.]
Amatőr motorszerelő miatt gyulladt ki a családi ház (Totalbike - 24?ra)
Az angol Peter Biggs felesége korábban sem volt oda a férje hobbijáért.
[2019. február 07 10:30:00.]
Visszatérhet a DR Big! (Motorinfo)
Suzuki azt tervezi, hogy újra beveti Dr Big nevet, a V-Strom 1000-re épülő, de terepen kívüli felhasználásra szánt modell formájában. A túrázásra és ?kaland? motorozásra orientált koncepció, a mitikus 1988 és 1997 között gyártott DR Big megjelenését idézi majd. Az eredeti modell hatalmas jellemzője egy 727 cm3-es, egy hengeres ( 1988-89 között 750 esetében ) erőforrás volt, amely 52 lóerőt adott le teljesítményként. 1990-re 779 cm3-re növelték a hengerűrtartalmat és átnevezték DR 800-ra. A 80-as évek végén és a 90 évek elején több Dakar szereplést is magáénak tudhat a típus. A gyártás 1997-ig folytatták, az akkori nagy konkurensei a Honda Africa Twin vagy a Yamaha Super Téneré volt. Az új DR Big, várhatóan V-Strom 996 ccm3-es erőforrásával lesz szerelve, amely körülbelül 100 lóerőre teljesítményre képes. Az új verzió, hosszabb felfüggesztéseket és egyéb terepezésre alkalmas kiegészítőket fog kapni. ( haspáncél, fűzött kerekek, nagy túra tank, kézvédő ).
[2019. február 07 09:07:05.]
Felélesztené a Suzuki a DR Biget (Totalbike - 24?ra)
Az eredeti koncepcióból két dolgot menekítenének át: a nevet és a terepképességet.
[2019. február 06 16:59:00.]
Az aggregátortól a CBR1000RR-ig minden Hondának jól áll az arany szín (Totalbike - 24?ra)
Az ausztrál Honda érzi, hogyan kell 50. évfordulót ünnepelni.
[2019. február 06 13:28:00.]
Szép, mint egy Kawasaki, és jó, mint egy Honda - Használt: Kawasaki ZRX1200R - 2001. (Totalbike - 24?ra)
A ZRX tervezőit nem érdekelték az alsó polcos megoldások, és ettől lesz igazán vágykeltő.
[2019. február 06 06:11:00.]
Vehető-e a Yamaha WR400F? (Totalbike - 24?ra)
A cél az erdei túrázás, offroadozás. Melyik változat vehető?
[2019. február 05 12:10:00.]
Újabb lépéssel került közelebb a gyártáshoz a Suzuki turbós motorja (Totalbike - 24?ra)
Már költséget optimalizálnak, egyszerűsítették a vázat.
[2019. február 05 09:40:00.]
Yamaha YZR-M1 2019 (Motorinfo)
Indonéziában mutatkozott be az új M1, amellyel Rossi és Vinales versenyez és ami az új főszponzor megjelenését viseli. A Monster Energy Yamaha MotoGP csapat a tavalyi csalódást keltő szezon után, nagy reményekkel vág neki az idei szezonnak. Az új tesztpilóta Jonas Folger és a szintén új projektvezető Takahiro Sumi személye jelenti a legfőbb változást a humán oldalon. A Monster, fekete színnel keverte a gyári kéket, ami a ruházatban is megjelenik. Rossi az interjúban arról beszélt, hogy pontosan 10 éve nyerte az utolsó világbajnoki címét, mostanra azonban megváltoztak a dolgok. A sokkal versenyképesebb ellenfelek vannak, a MotoGP magasabb szintre emelkedett, a csapatokban másképp és kifinomultabban dolgoznak. ?Szép emlékeim van a múltból, a jelenről nyilatkozva elmondhatom, hogy sokat kell dolgoznunk?. Vale pozitívan nyilatkozott Maverick munkájáról, ideális csapattársnak tartja aki fiatal és mindent megtesz a siker érdekében. Ezek után a motor színvilágát emelte ki, mint kiderült szereti a fekete-kék kombinációt mert az olasz válogatott jút róla eszébe. Vinales csapattársához hasonlóan kiemelte a jó csapathangulatot, három éve társak és ez segíti Őket a jó együttműködésben. Nagyon várja a szezont, minden álma volt, hogy a GP-ben versenyezhessen és még mindig az. ? Nagyszerű lesz újra visszatérni a pályára, az Ünnepek szépek voltak de túl hosszúak. […]
[2019. február 04 23:12:05.]
A tíz legveszélyesebb motoros szabálytalanság (Motorinfo)
Mindenekelőtt szögezzük le, a motoros balesetek elsődleges oka a gyorshajtás. A motorkerékpár agilis, gyors és praktikus jármű. Amekkora élményt nyújt a karosszéria nélküli száguldás, legalább annyira veszélyes is. Nem lehet elégszer elmondani, ez egy veszélyes üzem, folyamatos koncentrációt, előrelátást a közlekedési szabályok pontos ismeretét és betartását igényli. Ezért is szedte össze a Spanyol közlekedési hatóság a következő 10 szabálytalan mégis rendszeresen bemutatott manővert, amik kiemelten veszélyesek. Ha ezekre figyelsz, komoly baleseti kockázattól kíméled meg magad és adott esetben az utasod: Nem megfelelő oldaltávolság előzéskor Városi közlekedés során gyorsan megszokod az autók közelségét. Ezért tudatosan figyelj arra, hogy előzés során legalább 1.5 méter oldaltávolságot hagyj az előzött járműtől. Fokozattan igaz lakott területen kívüli közlekedésre. Ha erre figyelsz, kisebb a baj, ha az előzött jármű vezetője nem figyel vagy nem vett észre és valamilyen manőverbe kezd. Nem megfelelő sebesség választása Az út és látási viszonyoknak megfelelő sebesség megválasztását nem véletlen írja elő a KRESZ, sajnos ahogy említettük, ez a hiba felel a legtöbb esésért, ütközősért (a balesetek 23%, a halálos kimenetelű balesetek közel fele a nem megfelelő sebesség miatt történik). Tudjuk, hogy nehéz észnél lenni, főleg motoron, ahol egy gondolatra ránk hajlik a horizont. De sajnos sokszor elég csak egyszer hibázni! Leállósáv […]
[2019. február 04 22:23:23.]
Elkészült a legkirályabb fotó remake-je (Totalbike - 24?ra)
Tizenkét év ide vagy oda, az igazán fontos dolgok nem változnak.
[2019. február 04 13:11:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design