Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

A KTM nagyon megnyerte a Dakart (Totalbike - 24?ra)
Az összes érmet hazavitték, ez zsinórban a tizennyolcadik győzelmük.
[2019. január 17 17:14:00.]
Hipersport, sport vagy sport-túra gumit vegyek? (Totalbike - 24?ra)
Hajlanék a sportos gumi felé, de ne koptassa azonnal kockára az autópálya sem.
[2019. január 17 14:05:00.]
Én nem tudok belekötni - Triumph Tiger 800 XCx ABS ? 2018. (Totalbike - 24?ra)
Kétszáz apró részleten változtattak rajta, a Triumph Tiger 800-as mégis maradt, ami volt: az egyik legjobb közepes túraenduró.
[2019. január 17 10:53:00.]
Műszaki hiba miatt bukta az idei Dakart a Honda (Totalbike - 24?ra)
Ricky Brabec az élről esett ki, 56 kilométer után megállt a motorja.
[2019. január 16 12:12:00.]
Miért nincs KTM RC790? (Totalbike - 24?ra)
Eddig szó sem volt róla, de most a cég PR-vezetője posztolt róla.
[2019. január 16 10:40:00.]
Beszáll a Shoei az okos bukósisak versenybe (Motorinfo)
Az okos bukósisak megalkotása, azaz hogy valamilyen technológia révén információt, valós idejű kamera képet kapjunk a szemunk elé, miközben az utat is látjuk, már rég óta foglalkoztatja a motoros társadalmat (valójában izgat ez mindenkit, gondoljunk csak Google vagy VR szemüvegekre). Hogy mennyire akarunk valami ilyet, jól mutatja a 2013-ban beharangozott Skully. Erre a San Franciscoi okos bukó tervre rekord gyorsasággal szedtek össze közösségi finanszírozással 2.5 millió dollárt, hogy aztán 2016-ban lehúzzák a rolót. Szerencsére jött Ivan Contreras a GasGas elnöke és megmentette a projectet, így ma ők lehetnek azon kevesek egyike, akik 1,899 amerikai dollárért elhozzák számodra a vasemberes, kütyüs, hi-teches jövőt egyenesen a szilikon völgyből. Ha ez kicsit sok, 699 euróért felpattinthatsz a meglévő sisakodra egy Nuviz nevű InterCom méretű egységet ami egy kamerával figyel hátra, a képet pedig egy érme méretű kijelzőre vetíti extra infókkal a látótér jobb alsó sarkába. Szóval annyira nem húzott váratlant a Shoei pár napja Las Vegasban, amikor bemutatta az IT-HT névre keresztelt bukósisak tervét a CES-en. Mindenképpen jó hír az okos bukó szerelemeseinek, hogy egy top gyártó is beszáll a buliba, az meg még jobb, hogy a koncepció előrehaladottságát nézve jó eséllyel jövő ilyenkor már a piacon lesz. Az egyetlen egy bemutatott képen […]
[2019. január 15 21:52:06.]
Kémfotókon az új Triumph Rocket (Motorinfo)
Három hete mi is beszámoltunk róla, hogy teljesen új Rocket érkezik a Brit szigetről. A projekt tesztelési fázisba ért mivel közúton kapták lencsevégre az itt látható prototípusokat. Ahogy sejteni lehetett a masszív blokkot 2.5 literre bővítették. A kipufogó rendszer három rövidre vágott dobba végződik, kettő a motor jobboldalára egy a baloldalára szerelve. A váz izgalmas fejlesztésen ment keresztül, amivel valószínű fontos kilókat faraghattak le az összsúlyból. Középen maga a motor blokk a teherviselő elem, erre csatlakozik az izmos hátsó egyoldalú lengőkar.   Technikai fronton várják az igazi tűzijátékot, dőlés érzékelővel összekötött kipörgés gátló, kanyar ABS, gyors váltó és a Scrambler 1200-ról ismert TFT műszerfal integrált Google maps és GoPro eléréssel.   A képeken nem látható utas ülés, lehet, hogy a Speedmasterhez hasonlóan külön felrakható hátsó üléssel tervezik, a lábtartó is különbözik a marketing rajzokon láthatótól, valószínű kombinálható lesz a lábtámaszok pozíciója. A Triumph január 21.-re ígérté a hivatalos bejelentést. Via motorcycle.com
[2019. január 15 14:08:31.]
Egyre stabilabban vezeti a Honda a Dakart (Totalbike - 24?ra)
Hét szakasz után korai lenne bármit elkiabálni, de a hét perc az bizony hét perc.
[2019. január 15 13:59:00.]
Tényleg 2,76 lóerő a legnagyobb bajom? - Teszt: Honda PCX125 ? 2018. (Totalbike - 24?ra)
Egyszerre lett könnyebb és erősebb, aztán mégis ezen sírok.
[2019. január 15 06:36:00.]
Ez lenne az új Hayabusa? (Motorinfo)
A Suzuki az utóbbi pár évben mintha visszavette volna a gázt az innováció terén. Míg 2016-ban bemutatták többek között az új GSX-R1000, GSX-250R, GSX-R125 és GSX-S125 modelleket, 18-ra nagyjából csak az SV650X és a feltámasztott Katana maradt. A sokat emlegettet Euro4-es uniós normák miatt a nálunk elérhető Suzuki paletta még talán szűkült is a kieső Hayabusával (itt búcsúztattuk) és az amúgy is 6 éve változatlan 600-as és 750-es GSX-R modellekkel. Mégis izgatottan spekulál a szakma, vajon mire készülnek a Suzuki háza táján. Lesz-e új Hayabusa? És ha igen mivel próbálkozik majd a gyártó hogy ismét egy ?game changer? motort mutathasson be az általuk nyitott mega sport kategóriában. A találgatásokat csak felpörgette Toshihiro Suzuki októberi nyilatkozata. A gyáróriás elnöke a Katana leleplezésekor a következőket mondta: ?A mi feladatunk a Suzukinál olyan termékek létrehozása, amire az embereknek szükségük van, amik izgalmat és szórakozást hoznak az életükbe. A teljesen új Katana jól demonstrálja a Suzuki jövőjét. Sokkal több jön még, mivel kitartunk az vásárló központú hozzáállásunk mellett, előremutató és izgalmas motorokat adva az embereken világszerte. 2021-re 10 új modellt mutatunk be, kifejezetten a nagy motorkara fokuszálva, megerősítve a teljes kínálatunkat, meglévő modellek új szériáival is.? Suzuki úr lelkesítő beszéde mellett másik fontos támpont […]
[2019. január 14 20:37:43.]
Anatómiai rokonság lesz a Triumph Rocket III és a Ducati Panigale között (Totalbike - 24?ra)
További érdekességek derültek ki a Triumph készülő batárjáról.
[2019. január 14 16:20:00.]
Sunderland kimaxolta a sportszerűséget a Dakaron (Totalbike - 24?ra)
Ellenfele bukott, ő megállt ápolni, míg odaérnek a mentők, aztán még a szakaszgyőzelmet is behúzta.
[2019. január 14 12:43:00.]
A KTM felvásárolta régi partnerét, a Kiskát (Totalbike - 24?ra)
Több mint 20 év közös munka után elkezdték bekebelezni a formatervező céget.
[2019. január 14 09:46:00.]
Folyamatosan rontjuk elfele a Hondát - Sebesség oltára: Nekilátunk Bálint fiam CB125 Twinjének (Totalbike - 24?ra)
Senki ne higgye, hogy tétlenül hevertünk a fotelben. Arra vártam az írással, hogy legalább egy munkablokk végére érjünk. Hol Bálint néhai szép motorja állott, ma alkatrészhalom.
[2019. január 13 08:31:00.]
Melyik Aprilia SR50 vehető, és melyik nem? (Totalbike - 24?ra)
És melyik az, amelyiknél a körülményeket megvizsgálva eseti döntést kell hozni?
[2019. január 11 15:04:00.]
Este nem segíthettek a szerelők a Dakar versenyzőinek (Totalbike - 24?ra)
A Dakar mezőnye túl van a maratoni szakasz első felén, a Honda vezet.
[2019. január 11 11:51:00.]
A bukósisakoknál új szabvány jelent meg (Totalbike - 24?ra)
Minden eddiginél szigorúbb szabványt vezetett be a Nemzetközi Motorsport Szövetség. Lássuk, mit lehet tudni róla.
[2019. január 11 07:09:00.]
Idén olcsóbb a kis és közép kategóriás motorok forgalomba helyezése (Motorinfo)
Jelentősen csökkent az 500 cm3 alatti motorok regisztrációs adója. A hibrid vagy elektromos motorok forgalomba helyezése után pedig egyáltalán nem kell adót fizetni. Az adótörvények módosítását még tavaly nyáron szavazta meg a Parlament, de január elsejével lépett életbe. Idén az első forgalomba helyezéskor a következő képen alakul az új motorok regisztrációs adója: 80 cm3.ig 15 000 Ft, 81-125 cm3- 50 000 Ft (tavaly ez még 95 000 volt) és 126-500 cm3 ? 85 000 Ft (a 135 000 helyett). Sajnos 501 cm3 fölött változatlanul 180 000 Ft-ot, 901 cm3-től pedig 230 000 Ft-ot kell befizetnünk az államkasszába a motorkerékpár forgalomba helyezésekor. 2012-ben volt hasonló szintű regisztrációs adó csökkentés, akkor az autó vásárlóknak kedveztek.
[2019. január 10 20:07:03.]
Változó szelepvezérlést kaphat a Honda CBR1000RR (Totalbike - 24?ra)
A Honda levédette a VTEC következő generációját.
[2019. január 10 15:44:00.]
Kiesett a Honda esélyese (Totalbike - 24?ra)
Most már mondhatjuk, hogy elkezdődött az igazi Dakar.
[2019. január 10 13:00:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design