Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Teszt: Honda X-ADV ? 2018. (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 20 15:25:17.]
Használtteszt: Yamaha FZ6 (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 20 11:44:06.]
Mindenki Lorenzoról beszél (Motorinfo)
Az őszi szezon egyértelmű főszereplővé vált a spanyol versenyző akivel mindenki számol és senki sem tudja, hogy mire lesz képes jövőre. Alig van versenyző vagy a GP közlében lévő meghatározó egyéniség aki nem nyilatkozott a Lorenzo-Honda kapcsolatról. Casey Stoner volt világbajnok és Honda tesztpilóta például arra mutatott rá, hogy elképzelhető két teljesen különböző beállítású RC213V a jövő évi rajtrácson. Szerinte a spanyol sokkal gyorsabban fog tudni alkalmazkodni mint a Ducati időszakban. Az eltérések érinthetik a vázat, az aero elemeket vagy a beállításokat akár az elektronika terén is. A Honda azzal kezdte, hogy azonnal gyártott egy speciális tankot a spanyolnak, ezzel is megpróbálva elkerülni a Ducati hibáját, ahol kicsit sokat kellett várni erre a fejlesztésre. Jorge is többször megszólalt az elmúlt időszakban és érdekes nyilatkozatokat tett a jövő évet illetően. Kiemelte , hogy Marquez már 7 éve a Honda versenyzője és sokat kell és lehet is tőle tanulni. Ismét változtatnia kell majd a vezetési stílusán, hogy jobban igazodjon az új motorhoz. Persze hozzá tette azt is, hogy Ő az egyetlen versenyző, aki megtudta verni a honfitársát. ✈️ pic.twitter.com/CaxK3fiOGF ? Jorge Lorenzo (@lorenzo99) 17 December 2018 Tény, hogy Lorenzo jól ment az utolsó teszteken, talán meglepően is jól. Ez pedig sokakat gondolkodóba […]
[2018. december 20 10:29:27.]
Új Triumph Rocket III a láthatáron (Totalbike - 24?ra)
Marad a három henger és a brutális köbcenti.
[2018. december 20 10:24:00.]
Tíz milláért még meg is ázol (Totalbike - 24?ra)
Még hogy ezekkel az extrákkal ez már autó? Autó a túrót. Motor, és nem is akármilyen.
[2018. december 18 06:21:00.]
Spoiler alert: KTM 790 SMT és 500-as változatok (Totalbike - 24?ra)
A KTM vezérigazgatója simán beszélt egy interjúban az addig titkolt újdonságokról.
[2018. december 17 15:47:00.]
Limitált, rommá szénszálazott retró motoron dolgozik a Triumph (Totalbike - 24?ra)
Állítólag 10 lóval erősebb és 5 kilóval kevesebb lesz, mint az alap Thruxton R.
[2018. december 17 15:26:00.]
Triumph Thruxton TFC (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 17 15:18:51.]
Önjáró járműveket és új kommunikációs rendszert mutatott be a Honda. (Motorinfo)
Bemutatjuk a CES 2019 újdonságait
[2018. december 17 11:15:59.]
Triumph legenda újratöltve (Motorinfo)
A Brit motortörténelem egyik legnagyobb ikonját hozza vissza jövőre a Triumph az új Speed Twinnel. Az először 1938-ban bemutatott sor kettes 500cm3-is modell az előző évszázad gyártási mintájává vált, hatása a mai napig érezhető a modern-classic vérvonalban. Az új Speed Twin az előrebocsátott adatok alapján egy sportos szörnyeteg lesz. A Bonneville családon belül a Street Twin fölé és a Thruxton R mellé célozták be. Az 1200cm3-es blokk 50% erősebb a Street Twinnél (97 Le, 112 Nm), száraz tömege (196 kg) 10 kilóval kevesebb, mint a Thruxton-R és 27 kilóval könnyebb a nagy Bonneville-nél. A piac ringjében a nemes vér mellett a hamar érkező erő lesz a fórja, itt leginkább BMW Ninte T-vel és a Ducati Monsterrel kell szembenéznie. Nevéhez méltó megjelenésében, első blikkre klasszikus vonalak vezetik végig a tekintetünket minőségi anyagokon (magnézium deklik, alumínium segédváz, Kayaba állítható hátsó rugóstagok, dupla első féktárcsák Brembo fékekkel, custom cafe racer hangulatú dongó ülés) de a fedélzeten már a 21. századi technika az úr. Elektromos gázkar, ABS, állítható kipörgésgátló digitális jelei szaladnak a fedélzeti komputerbe, ahol három vezetési mód közül választhatunk. Az árral kapcsolatban nem sokat tudunk, de a modell pozícióból az amerikai szaklapok 10 500 dollárra saccolnak. Ezen logika szerint mi a 3.3 […]
[2018. december 15 16:04:18.]
Rossi zsinórban negyedjére is megnyerte a Monz Rally-t (Totalbike - 24?ra)
Mit lehet erről mondani? Nyerni jár oda.
[2018. december 14 15:14:00.]
Míg nem figyeltünk oda: feltámadt a Malaguti (Totalbike - 24?ra)
2019-től blokkal és hat modellel térnek vissza.
[2018. december 14 11:51:00.]
Feltámadt a Malaguti (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 14 11:48:13.]
Két motorral búcsúztatja a Honda Dani Pedrosát. (Motorinfo)
A japán gyártó nagyvonalúan és méltó tisztelettel engedte el a mindig hűséges spanyol versenyzőt. Dani már engedélyt kapott rá, hogy december 18.- 19. között az új csapatánál végezzen teszt munkát. A KTM-nél elmondták, hogy örülnek a döntésnek és nagyon várják a volt világbajnokot akinek így nem kell elszakadnia teljesen attól a világtól, amikben az elmúlt években élt. Dani fontos munkát fog végezni az osztrák gyártónál, és szükség is van a tudására mert jelenleg hatalmas lemaradásban van a GP projekt. A Honda nem csak előbb engedte el sikeres versenyzőjét de búcsú ajándékként két olyan motort is biztosított számára amikkel hatalmas sikereket értek el együtt. Az első a 2005-ös RS250RW, amivel Dani 2005-ben világbajnok lett a 250-es kategóriában. A másik pedig egy GP motor, az RC221V 2007-es verziója, abban az évben második lett Stoner és a Ducati mögött.
[2018. december 14 11:45:03.]
Nagyobb és jobb KTM RC390 a láthatáron (Totalbike - 24?ra)
Érzik a labancok, hogy nyakukra mászott a japán konkurencia.
[2018. december 13 14:48:00.]
A KTM megvenné a Ducatit (Totalbike - 24?ra)
A KTM-főnök Stefan Pierer egy interjúban jelezte, hogy megvenné az olasz márkát.
[2018. december 13 11:28:00.]
Így fog kinézni a háromfutamos hétvége a Superbike-ban (Totalbike - 24?ra)
Igazából két és fél versenyt látnak majd a nézők.
[2018. december 12 14:28:00.]
Első motornak túraendúró? (Totalbike - 24?ra)
Bevállalható a KTM 990 Adventure, vagy inkább legyek szerény, és nézzek egy 660 Ténérét?
[2018. december 12 11:27:00.]
Spanyol MotoGP pilótával erősít a Tóth Team (Motorinfo)
A következő szezontól Héctor Barberá a Racing Team Tóth színeiben indul a Szupersport világbajnokságban. A spanyolnak nem teljesen új a terep, tavaly már többször rajthoz állt a Kawasaki Puccetti Racing csapatában, de a tervek szerint a következő lesz az első teljes szezonja ebben a kategóriában a magyar csapat Yamaha YZF R6 nyergében. A 32 éves Barberá 15 év tapasztalattal rendelkezik. 2002-ben kezdett GP 125cc világbajnokságon, 2003-ban a 3. helyen végzett, 2004-ben második lett. 2005-től öt szezont lehúzott a GP 250cc bajnokságában mielőtt fellépett volna a MotoGP-be ahol több mint 130-szor indult. A tavalyi évet Moto2-ben kezdte, majd az év vége felé már az SSP utolsó 4 versenyén indult. Teljesen új pályákon megbízhatóan hozta a top10-es eredményeket így bizonyította, még mindig képes a legjobbakkal ringbe szállni. A worldsbk.com-nak elmondta: ?Az utolsó négy versenyen indultam a WorldSSP-ben és igazán élveztem ezt a kategóriát. Különböző ajánlatokat kaptam a 2019-es évre, azért döntöttem a Supersport mellett, mert úgy hiszem itt van terem fejlődni és hamarosan harcolhatok a győzelemért. A karrierem jelenlegi pontján minden vágyam, hogy újra az élvonalban küzdhessek és ezzel a döntésemmel erre képes leszek. Miután találkoztam a csapattal, megbizonyosodtam, hogy jó az összhang és mostanában Yamahával nyerik ezt a kategóriát. Alig várom, […]
[2018. december 11 16:14:55.]
"A Ducatik sehol nem voltak hangban" (Totalbike - 24?ra)
Ilyen volt élőben az utolsó kisipari Superbike VB-s versenymotor.
[2018. december 11 15:25:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design