Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Először adott interjút Repsol Honda színekben Jorge Lorenzo (Motorinfo)
A 31 éves Spanyol ötszörös világbajnok, 11 éve versenyezik a MotGP-ben, 282 versenyen van túl. 2008 és 2016 között Yamahás volt, tavaly a Ducatinak húzta a gázt, júniusban pedig bejelentette, hogy 2019-ben a Hondához igazol. Két hónappal a Katari szezonnyitó futam előtt pár kérdésre válaszolt új csapata kamerái előtt. Hogy tetszenek az új színek? Szeretem ezeket a színeket. Mindig is a kedvenceim voltak a fehér a piros és a fekete, most hozzá adhatjuk a narancssárgát. Ezek a színek sikert jelképeznek, sok győzelmet és sok világbajnokságot az utóbbi 25 évben. Büszke vagyok, hogy ehhez a családhoz tartozhatók és hozzájárulhatok ahhoz, hogy még erősebb legyen. Mit jelent számodra Repsol Hondásnak lenni? Foci csapathoz hasonlítva olyan mintha a Barca vagy a Real Madrid lenne. Nincs csapat a világon több bajnoki címmel vagy nagyobb jelentőséggel, mint ez. Mit gondolsz az új motorról az első próba után? Az előző szezonban egy teljesen más motorral mentem, az nagyon nagy és magas volt. Talán túl nagy nekem. Ez a Honda méreteiben jobban illik hozzám. Kisebb és kompaktabb, alacsonyabb így jobban tudom dönteni. Kicsivel magabiztosabbnak ereztem magam kanyarba érkezve mivel minél közelebb vagy a talajhoz annál magabiztosabb vagy. Az első benyomásom pozitív és nagyon sok potenciált látok benne. […]
[2019. január 04 13:50:11.]
Olyan, mint amit megvehetsz a boltban, csak semmi köze hozzá - Pornó: BMW HP4 Wilbers IDM versenymotor (Totalbike - 24?ra)
Megnéztük közelről: két szezont lehúztak vele Európa legkeményebb bajnokságában, aztán a VB-n is ment egy futamot.
[2019. január 04 06:47:00.]
Megbízható 125-ös magas embernek (Totalbike - 24?ra)
Legkényelmesebb, legbiztonságosabb, legmegbízhatóbb: ezek a célok.
[2019. január 03 16:33:00.]
Az Indian levédette a Raven nevet egy power cruiser számára (Totalbike - 24?ra)
Legalábbis a név az biztos, a power cruiserség pedig nagyon valószínű.
[2019. január 03 10:04:00.]
Super Enduro világbajnoki futam Budapesten (Motorinfo)
Egy este tele adrenalinnal és benzingőzzel - Budapesten a Papp László Sportarénában! - 2019.02.09.
[2019. január 03 09:34:56.]
Az elektromos motorokkal új formanyelv kezdődik a BMW-nél (Totalbike - 24?ra)
A BMW formatervezője szerint hatalmas lehetőségek előtt állnak.
[2019. január 02 12:45:00.]
Camier féle BMW S 1000 RR (Totalbike - 24?ra)

[2019. január 02 12:14:16.]
Miért bűzlik a villanyos MotoGP? (Totalbike - 24?ra)
Gyanús bizniszek, furcsa szabályok, márkakupa berendezkedés: ki jár jól a végén?
[2019. január 02 06:48:00.]
Képzelt riport a motorsport világából (Totalbike - 24?ra)
A valósággal való egyezés legrosszabb esetben is csak a véletlen műve. Vagy mégsem.
[2018. december 31 13:25:00.]
BMW 310 GS ? Teszt (Motorinfo)
A legkisebb GS verziót kínoztuk terepen és aszfalton egyaránt, kíváncsiak voltunk, hogy kinek igazán jó választás és milyen szempontok alapján. A német gyártó évek óta uralja a kategóriát az 1200-as modellel, hozzá kell tenni teljesen jogosan. Ők voltak azok akik ideje korán felismerték, hogy össze lehet fűzni az utcai és terep motorozást, ráadásul úgy, hogy akár nagy távok megtételére is alkalmas legyen a motor. A Gelande/Strasse szavak kezdőbetűiből kialakított GS az évtizedek alatt állam lett az államban, és szinte külön márkanév a BMW kínálatán belül. Érthető hát, ha a gyártó egy kisebb és árérzékenyebb termékkel próbálja megszólítani az A2-es jogosítvánnyal rendelkező vásárlókat. Kérdés, hogy csak nekik felel meg vagy több is rejlik a kezdő motor lehetőségeinél a 310-ben? A teszt első részében a kezdő motorosok szempontjait vesszük sorra, a másodikban a terep és a túra felhasználást vesézzük ki. A motor technikai csomagja nem ismeretlen, a gyártó a már piacon lévő 310-es csupasz verziójára húzta rá a GS modell sajátosságait. Kicsit féltem tőle, hogy feláldozták a terepezés oltárán a jó aszfalt és leginkább kanyarodási tulajdonságokat, ezért az első utunk egy szerpentinhez vezetett. Kanyarról-kanyarra elemeztük mit nyújthat egy kezdő számára a magas építésű motor mivel a friss jogosítvánnyal rendelkezők általában alacsony építésű […]
[2018. december 27 17:05:08.]
Tökösnek kell lenni, de azt nagyon (Totalbike - 24?ra)
A fék nélküli motort 120-nál elrakni keresztbe, erről szól a salakmotorozás.
[2018. december 27 08:12:00.]
Best of 2018 (Totalbike - 24?ra)
Állandó szerzőink vallanak az év fénypontjairól.
[2018. december 26 08:42:00.]
Ennyi köbcentivel 3,4 liter a VALÓS fogyasztás? Simán - Teszt: Honda X-Adv ? 2018. (Totalbike - 24?ra)
Nehezebb meghatározni a kategóriát, mint kifizetni a tankolást.
[2018. december 24 10:37:00.]
Elérhető költségű versenysorozat profi szervezéssel (Motorinfo)
Akiknek a versenyzés nem jelent különösebben sokat, azok nyilvánvalóan úgy gondolják, mindez annyiról szól, hogy néhány, kompetitív hajlamait nem megfelelő hőmérsékleten tároló gézengúz pár körön keresztül bohóckodik, hárman dobogóra állnak és hazavisznek egy-egy pogácsaszaggatót. És vannak, akik érzik a parázslást és mintha látnák a nyulat futni elöl, de mindez túl veszélyes, túl drága, túl hangos, meg amúgy is van rá ingyenesen letölthető applikáció, ami majdnem ugyanazt az izgalmat adja és a láncsprével sem kell tökölni. Akik viszont nálunk versenyeznek, azok érzik, ahogy nyaldossa az alfelüket a láng. Becsípődtek, megvesztek, eltévelyedtek és évekkel ezelőtt vittek már haza semmire nem alkalmas használt slick gumit, mert hogyan dobna ki az ember ilyet. Persze ettől még nekik is veszélyes, drága és hangos, de ők átbillentek, olyan mélyre szívták a benzingőzt, hogy soha többé nem tudták kilélegezni. És szemrebbenés nélkül sikkasszák a nyugdíjas évekre eldugott ?Társastánc tanfolyamok a világ körül, óceánjáróval? feliratú, kétszázasokkal teli befőttesüveg tartalmát. Mert a Gyorsasági Országos Bajnokságbanversenyezni elég  jó. Meg nem drága, nem veszélyes, de mondjuk hangos. Meg gyors. Annak ellenére, hogy itt ritkán hangzik el a hatszázas-ezres szókapcsolat. Itt a legnagyobb versenygépek is csak 350-esek, a Supermoto is csak azért nagyobb egy picivel, hogy legyen kivétel. Tekintsünk el azoktól, akik […]
[2018. december 23 10:17:19.]
180 lóerős és 2500 köbcentis lesz az új Rocket III (Totalbike - 24?ra)
Újabb hírek a Triumph power cruiseréről.
[2018. december 21 13:43:00.]
Moto-E (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 21 11:18:02.]
Képzelt riport a MotoGP-ről (Totalbike - 24?ra)

[2018. december 21 10:54:58.]
Hülyebiztos vétel egymillió alatt - Használt: Yamaha FZ6S Fazer ? 2007. (Totalbike - 24?ra)
Ha még az olajszűrő leszedőjét sem ismered fel, ez a te motorod.
[2018. december 21 06:54:00.]
Teljesen új Rocket III jövőre!? (Motorinfo)
Megint egy új Triumph modelltől hangos az internet. Minden bizonnyal jövő év elején hivatalosan is bejelentik, hogy komoly fejlesztések után a márka újra gyártja a motorok nagy-fehér cápáját a Rocket III-at. Október végén a dealerek már láthattak egy szkeccst egy sportos power cruiserről, kaptak egy rövid okosítást és még egy gyártás előtti teszt példánnyal is átsuhantak a színpadon. Ezek alapján a következő számokról pletykálnak, kapaszkodjatok meg: 2.5 literes kapacitás, természetesen sorban három henger, 180 lóerő (ez pont 21-el több mint a Ducati Diavel teljesítménye) 230 nm nyomaték, ha ez nem lenne elég, ezt kocogós 3000-es fordulattól produkálja. Az új külsőt nézve biztos, hogy nem a nyugdíjas évekre fogsz gondolni. A széles fat bar kormány alatt hatalmas sportos fekete fordított villa, 330 mm-es féktárcsák Brembo fékekkel. A sokkoló méretű blokkból három leömlő két ferdén vágott rövid kipufogóba végződik kihangsúlyozva az új, iszonyat menő egyoldalú lengőkart. Mély kagylóülés segít majd a motoron maradni, ha elszabadul az erő. A rajzon közép lábtartók és halványan előre tolt lábtámaszok is láthatóak. Prémium kategória lévén a technológiai osztály is kitett magáért, kipörgés gátló, ABS, giroszkópos dőlésv és erőérzékelő, több vezetési mód. A TFT műszerfalra bluetooth-on multimódban mehet a térkép vagy a Gopro. Kulcs nélküli indítás, tempómat […]
[2018. december 21 00:54:03.]
Amikor úgy érzed, hogy a világ megérett a pusztulásra (Totalbike - 24?ra)
Egy motoros dzseki, ami kamu rezgésekkel imitálja egy villanymotoron a belsőégésű motorok vibrációit.
[2018. december 20 15:39:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design