Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

A Royal Enfieldet sem kell félteni, ha ilyet tudnak (Totalbike - 24?ra)
A 30-as évek hangulatát vegyíti a technóval a V2-es tanulmányuk.
[2018. november 09 14:40:00.]
AJS rendszámos (Totalbike - 24?ra)

[2018. november 09 13:30:40.]
Ducati Panigale V4 RS19 (Totalbike - 24?ra)

[2018. november 09 09:15:06.]
KTM 790 Adventure és Adventure R ? 2019 (Motorinfo)
A milánói kiállításon végre bemutatták az osztrák gyártó középkategóriás túramotorját. Az eddig csak kémfotókon látható motor egyből két verzióban mutatkozott be a nagyközönségnek. Az alap Adventure végleges verziója azt a 799 cm3-es LC8c erőforrást kapta, amit a 790-es Duke-ban is megtalálhatunk. Természetesen a gyártó a modellhez vagyis a túrázáshoz optimalizálta az erőforrást és az elektronikát. Ebben a konfigurációban a motor 95 lóerő csúcsteljesítményre képes ( 8000 f/p) illetve 88 Nm nyomatékra (6600 f/p). Érdekessége a koncepciónak, hogy a motor teherviselő elemként használja az erőforrást amit egy króm-molibdén acél váz ölel körbe. Az üzemanyagtartály a motor alsó területére került, ezzel is növelve a stabilitást és csökkentve a súlypontot. A tank 20 literes és a gyártó szerint a motor ezzel a kapacitással 400 kilométer megtételére lehet alkalmas. A fékrendszer elöl 320 mm-es tárcsákra és 4 dugattyús radiális féknyergekre épül, míg hátul 2 dugattyús féknyerget találunk egy 260 mm-es tárcsával párosítva. A futóművet a KTM saját beszállítója a WP készíti és teljesen állítható kivitellel szerelik már az alap modellt is. A rúgós tagok 200 mm-es mozgástartománnyal rendelkeznek, ami azt mutatja, hogy az osztrák mérnökök komolyan gondolták az Adventure szó jelentését. Az ülésmagasság állítható 830-850 mm között. A motor száraz tömege 189 kg, elöl […]
[2018. november 09 08:53:00.]
Fél RSV4 blokk köré épített hatkilós sportmotort az Aprilia (Totalbike - 24?ra)
Az RS 660 Concept - a nevéből is kiderül - egyelőre még csak tanulmány.
[2018. november 09 08:19:00.]
Újra vannak rendszámos mászókák a KTM-nél (Totalbike - 24?ra)
Visszatér a 690 SMC R és a 690 Enduro R, ráadásul nem is akárhogyan.
[2018. november 09 08:18:00.]
Új GSX-R1000 és Katana Black Edition 2019 (Motorinfo)
Az EICMA Suzuki standján ismét felbukkant a japán gyártó csúcsmodellje. Az Intermot keretében már bemutatott motor a következő módosításokon esett át az elődhöz képest: Fekete dob új hővédelemmel Fém fékcsövek az első fékrendszernél Két irányú gyorsváltó, eddig csak az R modell esetében volt alapfelszereltség Battlax Racing Street RS11 gumiabroncsok Állítható lengőkar Új színek és grafikák (Metalic Triton kék, Pearl Glacier fehér, , fekete ) A Suzuki bemutatta még a Katana fekete változatát is. A hetvenes és nyolcvanas évek megosztó motorja GSX-S1000F alapjaira épült, és fekete színben még agresszívebb benyomást kelt.
[2018. november 08 23:12:21.]
A HRC és BMW is a Kawasaki skalpját akarja az SBK-ban. (Motorinfo)
Nem régen írtunk róla, hogy Max Biaggi szerint a Superbike VB menthetetlen helyzetbe került, mivel minden gyártó inkább a MotoGP sorozatra koncentrál. Az elmúlt napokban azonban hatalmasat fordult a helyzet, valóban kiszállt az Aprilia de az eddig csak áttételesen jelen lévő Honda és BMW teljes gőzzel és saját csapattal indul a Kawasaki ellen. A BMW és a Shaun Muir Racing ráadásul azt a brit Sykes-ot szerződtette, aki eddig Rea társa volt a csapatban és nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint a VB megnyerése. A bajor gyártó teljesen átdolgozta a motorját és Sykes szerint az új motor alkalmas arra, hogy harcoljon a Kawasaki és Ducati alakulatokkal. ? Sok munka vár még ránk de minden a tervek szerint halad, optimista vagyok?. Szüksége is van rá, hiszen Rea mellett csak másod hegedűs szerepe jutott számára az elmúlt két évben. A BMW után A Honda is bejelentette, hogy gyári csapattal indul jövőre. A most zajló EICMA kiállításon megerősítést nyert, hogy a HRC gyári támogatású csapattal lesz jelen a jövő évi SBK sorozatban. Meglepetésre ez a csapat nem a holland Ten Kate lesz. A japánok választása a Moriwaki és az Althea Racing egyesülésből létre jött csapatra esett. A két versenyző Leon Camier és Ryuichi […]
[2018. november 08 20:53:11.]
Pornográfia a pályamotorozás és a dizájn határán (Totalbike - 24?ra)
A Husqvarna idei tanulmánya fantasztikus a szemnek.
[2018. november 08 15:15:00.]
Nem lehet rossz, ha a Superbike legenda is elégedett vele (Totalbike - 24?ra)
Összeállt a pillekönnyű motorokat gyártó CCM a négyszeres világbajnok Carl Fogarty-val.
[2018. november 08 15:15:00.]
Már nők is használhatják a Dainese motoros légzsákját (Totalbike - 24?ra)
Ezen felül 37%-kal könnyebb is lett a D-Air harmadik generációja.
[2018. november 08 12:05:00.]
A BMW R 1250 R és RS is megkapta az új bokszermotort (Totalbike - 24?ra)
A változó szelepvezérléses és nagyobb lökettérfogatú blokk mellett pár apróbb újítás is belefért.
[2018. november 08 12:05:00.]
MV Augusta RC család (Motorinfo)
A versenyzésre is alkalmas kiegészítőkkel szerelt modellek a Brutale, Dragster, Turismo Veloce, F3 675 és a 800 valamint F4. MV Agusta F4 RC SC-Project kipufogórendszer és elektronika, aminek köszönhetően a teljesítmény 205 lóerőről 212 lóerőre emelkedett ( megnövelték a lökethosszt is ). A 2019-es modell teljesen új színt kapott, a trikolór végig kíséri a motor vonalvezetését, a fekete betét pedig a sportosságot helyezi előtérbe. MV Agusta F3 675 RC és F3 800 RC Itt is megtaláljuk az SC-Project elektronikát és kipufogót, valamint a szénszálas idomokat. Ezenfelül mart fék és kuplung karok és limitált példányszámot hitelesítő igazolást is kapunk a modellekhez. A garázsban pedig saját ponyvával óvhatjuk a szennyeződéstől kedvencümket. Dragster 800 RC Kilenc küllős könnyített kerekek, 37-es szám ami az MV világbajnoki címeire utal, alul a szponzorok logóival. A motor tömege 160 kg, teljesítménye 150 LE. Itt is megtalálhatjuk az SC-Project kittet. Brutale 800 RC Karbon idomok, beleértve a sárvédőket, Benzintank oldalán található idomokat, műszerfal burkolatot. A kerek itt is pirosak és könnyítettek, valamint része a csomagnak az SC-Project kitt. Turismo Fast RC Végére maradt a túrázásra is alkalmas modell, ami az RC kittel már inkább hasonlít valamilyen utcai versenymotorra. A motort SCS ( Smart Clutch System ) rendszerrel szerelik, […]
[2018. november 08 11:08:08.]
Nagyon csodálatos, nagyon digó: MV Agusta Superveloce 800 (Totalbike - 24?ra)
Egyelőre csak tanulmány, de a szériaváltozatra sem kell sokat várni.
[2018. november 08 09:03:00.]
BMW C 400 GT: kis extra kényelem (Totalbike - 24?ra)
Jobb szélvédelem és hívogatóbb ülés, röviden ennyi a recept.
[2018. november 08 09:03:00.]
CCM Foggy Edition (Totalbike - 24?ra)

[2018. november 08 06:12:09.]
A 2019-es CBR1000RR Fireblade és CBR1000RR Fireblade SP újításai (Motorinfo)
Új, továbbfejlesztett elektronikai rendszerrel tették hatékonyabbá a CBR1000RR Fireblade modelleket a Honda mérnökei. A 2019-es változatok kidolgozásában a HRC MotoGP-csapat szakemberei is oroszlánrészt vállaltak, és egyetlen cél lebegett szemeik előtt: minden szempontból magasabb szintre emelni a legendás páros versenypályán nyújtott teljesítményét Kifinomultabb gázreakciók és lágyabban beavatkozó Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control – HSTC) Az Egykerekezés-gátló immáron nem a HSTC része, hanem különálló eszközként segíti a köridők lefaragását A gázreakciók finomításának köszönhetően jobban érezhetők a motor ?rezdülései? a kanyarok bejáratánál, és dinamikusabb a gyorsulás a kijáratoknál Mérsékelték az ABS-beavatkozás szintjét nagy sebességű motorozásnál Megújult színvilág mindkét modellváltozatnál Az 1992-ben piacra dobott Fireblade modellek fejlesztése a Total Control filozófia jegyében zajlik, melynek legfőbb célkitűzése, hogy a pilóta minden helyzetben magabiztosan uralhassa gépét. Ennek köszönhető, hogy a Fireblade mindig is a kezelhetőség szinonimája volt ? egy literes gyorsasági motornak pontosan így kell leadnia teljesítményét. Az évek során a Fireblade család egyre gyorsabbá és kifinomultabbá vált, 2017-ben pedig teljesen új korszak kezdődött a família életében. Az alapmodell sokkal könnyebb, erősebb és pörgősebb lett, futóművét pedig olyan prémium elemekből állították össze, mint a 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított Showa Big Piston teleszkóppár vagy a Balance Free Rear Cushion hátsó rugóstag. A Fireblade SP névre […]
[2018. november 08 06:09:08.]
Honda CBR650R ? 2019 (Motorinfo)
A CBR650F helyére érkező, vadonatúj CBR650R agresszív stílussal és sportosabb üléspozícióval lép színre, hogy még lenyűgözőbb élményt nyújtson a motorozás, és persze a száguldás szerelmeseinek. A hajtóerőt ezúttal is 649 cm3-es, négyhengeres motor biztosítja, de jóval fejlettebb formában, így teljesítmény, forgatónyomaték és maximális fordulatszám terén is felülmúlja elődjét. Ennek ellenére még biztonságosabban róhatók a kilométerek, ugyanis a Honda Selectable Torque Control (HSTC) névre keresztelt teljesítményszabályozó, a kuplungasszisztens és a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló is a szériafelszereltség része, a menetadatokról pedig ultramodern, könnyen leolvasható műszeregység tájékoztat. További fontos újítás a 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított Showa SFF teleszkópvilla, valamint a radiálisan rögzített, négydugattyús első féknyeregpár, és feltétlenül említést érdemel az 6 kg-os tömegcsökkenés, hiszen ezáltal 8 százalékkal kedvezőbbé vált a teljesítmény/tömeg arány. A CBR650R nyújtotta élményről az A2-es jogosítvánnyal motorozóknak sem kell lemondania, a modellt ugyanis 35 kW-os változatban is értékesítik* a márkakereskedések. Bevezetés A teljes idomzatba öltöztetett CBR650F 2014-ben, a meztelen CB650F társaságában robbant be a piacra, újfent rámutatva, hogy milyen elképesztő potenciál rejlik a Honda négyhengeres erőforrásaiban. Ez a középkategóriás modell a sporttúra szegmens legsportosabb gépei közé tartozik, ezért is kapott 2017-ben markánsabb, egyszersmind lengébb idomokat, Showa Dual Bending Valve teleszkópokat, módosított Nissin féknyergeket és jó pár plusz lóerőt. A 2019-es modellváltozat […]
[2018. november 08 05:52:54.]
HONDA CB650R ? 2019 (Motorinfo)
A Neo Sports Café stílusban fogant CB650R-rel teljesen új irányból közelítette meg a középsúlyú, meztelen motorkerékpárok piacát a Honda. Ez a páratlanul versenyképes, pörgős, négyhengeres erőforrással felszerelt modell kis tömegű acélvázra épül, és olyan kimagasló összetevők emelik a kategóriája csúcsára, mint a 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkópok alkotta Showa SFF villa, a radiális rögzítésű első féknyeregpár, a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) névre keresztelt teljesítményszabályozó, a kuplungasszisztens, a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló vagy az ultramodern műszeregység. A CB650R nyújtotta élményről az A2-es jogosítvánnyal motorozóknak sem kell lemondania, a modellt ugyanis 35 kW-os változatban is értékesítik* a márkakereskedések. Bevezetés A Honda mindig is előszeretettel feszegette a határokat a formatervezés és a gépészet területén. Idén például az új CB1000R-CB300R-CB125R trióval borzolta a kedélyeket a márka, teljesen új stílussal ismertetve meg a vásárlóközönséget. A café racereket idéző, ámde végtelenül minimalista kifejezésmód a Neo Sports Caféelnevezést kapta, és kétségtelenül új korszakot nyitott a meztelen bringák történelmében. Az új modellcsaládból már csak a közepes össz-lökettérfogatú tag hiányzott, erre a szerepre jelentkezett 2019-ben a lenyűgöző és magabiztos CB650R. Miként testvérei, a CB650R is a retró minimalizmus jegyében született, és elsősorban azon fiatalok igényeit igyekszik kiszolgálni, akik látványos motorra vágynak, de nem kívánnak lemondani a négyhengeres gépekre jellemző teljesítményről és […]
[2018. november 08 05:39:45.]
HONDA CBR500R ? 2019 (Motorinfo)
A Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethető ?zsebrakétája? még vonzóbb lett a 2019-es modellévre. Idomzata agresszívebbé és aerodinamikailag hatékonyabbá vált, üléspozícióját sportosabbá tették, erőforrását pedig áthangolták, így nagyobb teljesítmény, illetve forgatónyomaték kényezteti a pilótát az alsó és középső fordulatszám-tartományban. A maximális menetbiztonság érdekében a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló és a kuplungasszisztens immáron az alapfelszereltség része, és szériatartozék a folyadékkristályos műszeregység, valamint a LED irányjelző is. Bevezetés A teljes idomzatba öltöztetett CBR500R 2013-ban, a meztelen CB500F és a CB500X kalandmotor testvéreként jelent meg a piacon. Ez a soros, kéthengeres erőforrással hajtott modell a középsúlyú trió legsportosabb tagja, tervezésénél egyértelműen az élményfaktorra fókuszáltak a Honda szakemberei. Különleges adottságainak köszönhetően remek választás lehet azoknak, akik kisebb motorról váltanának nagyobbra, a ? hétköznapi használatra és hétvégi csavargásokra egyaránt tökéletes ? CBR500R ugyanis egyszerre sportos és barátságos, nem mellesleg hihetetlenül alacsony üzemeltetési költségek jellemzik. Tapasztalt, nagyobb gép helyett kisebb, könnyedebb típust kereső pilóták szintén társra lelhetnek a Honda sportos ötszázasában, hiszen a motorozás élvezetének kvintesszenciáját nyújtja. 2016-ban a CBR500R élesebb vonalakat, LED-es világítást és kifinomultabb első futóművet kapott, a 2019-es modellévet pedig teljesen új köntösben, módosított üléspozícióval kezdi meg a típus, még jobban kidomborítva sportos oldalát. Motorja erősebb lett az alsó fordulatszám-tartományban, és szolgálatkészen, hátborzongató kipufogóhang kíséretében pörög […]
[2018. november 08 05:24:16.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design