Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Bő tíz év után a Yamaha újra hibrid hajtáson dolgozik (Totalbike - 24?ra)
Újrakezdik, amit a válság egyszer már elsodort.
[2020. november 03 13:08:00.]
Egy nagyon durva KTM 1290 Super Duke RR érkezik (Totalbike - 24?ra)
Állítólag ezzel vágna vissza a KTM a Ducatinak.
[2020. november 03 13:04:00.]
Nyolc esztendő, de másik évszázad - Használt: Moto Guzzi V75 PA (1999) és Norge 1200 (2007) (Totalbike - 24?ra)
Az egyiket legalább tíz évvel idősebbnek nézed, a másik pedig a 10 évvel fiatalabbak között is megállná a helyét.
[2020. november 03 06:04:00.]
BMW M 1000 RR ? az első M osztályos sportmotor (Motorinfo)
?Tiszta versenytechnikai, a legmagasabb teljesítmény követelménnyel a motoros sportok és az utcai motorozás szerelmeseinek? – így lehetne a legegyszerűbben jellemezni a német motorgyártó modell kínálatának legújabb sportmotorját. Az M 1000 RR az első motorkerékpár melyet az M osztály tehetséges fejlesztői készítettek fel. A M jelzés már egy ideje jelen van a bajor gyártó kínálatában. A BMW különböző felszereléseket és teljesítménynövelő alkatrészeket értékesített a Motorrad vásárlók számára. Azonban ez az els eset, hogy egy motor megkapja az M jelzést. Nézzük magát a motort, a típus versenyverziójához használt, 212 LE maximális teljesítmény leadására képes, négyhengeres vízhűtéses erőforrás minden igényt kielégít. Elöl speciális szénszálból készült szárnyakat helyeztek el, a minél jobb aerodinamikai hatás és leszorítóerő miatt. Most láthatunk először M jelzésű fékeket is széria motoron, melyek karbon felnikkel együtt különleges fékerőre képesek. Az exkluzív anyagok a motor tömegén is érződnek, az M osztályos 1000RR össztömege csupán 192 kilogramm. Az elektronikai csomagnak sincs mit szégyellnie, az alap beállítások mellett (road, dynamic, rain és race) állítható menetvezérló elektronikát is kínál a rendszer. Természetesen kapjuk az ismert hill start contorl,pit lane limiter, GPS datalogger funkciókat. A motor nem titkoltan a versenypályákra készült, ezért mindkét irányban használható gyorsváltót találunk. A motor a nemrégen bemutatott gondozásmentes lánccal érkezik. […]
[2020. november 02 22:30:20.]
Ducati bemutatja a MyDucati alkalmazást (Motorinfo)
Az olasz gyártó bővíti a digitális szolgáltatásait a MyDucati app bemutatásával. A mobil alkamazásnak köszönhetően rengeteg, hírhez vagy technikai információhoz férhetnek hozzá a felhasználók. Az alkalmazás elsődleges célja, hogy Borgo Panigale tovább erősíthesse kapcsolatát közösségével, miközben személyre szabható hozzáférést biztosít a Ducati ?univerzumhoz?. Valójában rengeteg egyedi tartalom és kiváltságos hozzáféréssel jár az app használata. Hozzáférést fenntartott eseményekhez, exkluzív információkat az új termékekről. Az alkalmazás számos funkciót kínál, hogy a legtöbbet lehessen kihozni a MyDucati-ból. A fényképpel testreszabható Garázs menüpontban bármikor megtekinthető a regisztrált motor technikai dokumentációja. Ezen felül minden regisztrált tag, automatikusan a zsebében tudhatja a Ducati kártyáját. Az applikáció abban is segít, hogy megtaláljuk a helyzetünkhöz legközelebb eső márkakereskedőt. A hírek területén valós időben juthatnak információhoz a felhasználók. Az alkalmazás külön területet tart fenn a DOC vagyis a Desmo Owners Club közösség számára. Az appon belül külön célok is kitűzhetők, melyeket a program jelvényekkel honorál. A rendszer Android és iOS rendszerre is ingyen letölthető.
[2020. november 02 21:13:24.]
Az EICMA jövője az EICMA- interjú Pietró Medával (Motorinfo)
A népszerű motoros magazin a Motociclismo.it készített interjút a az EICMA elnökével. A szimpatikus milánói  ügyvéd és társadalmi jogász ezer szállal kötődik a motor és autósporthoz, na meg persze a focihoz. Dunque, mio fratello @Pietromeda nella lista di Ivan Capelli é eletto nel Cda di AC Milano! É giá concentrato 😄 pic.twitter.com/dfAq5zAm5b ? guido meda (@guidomeda) August 1, 2014 Az EICMA idén új elnököt is választott,a kinek igen súlyos döntéseket kellett meghoznia hivatalba lépését követően. Mint köztudott, 70 év után először nem rendezték meg a világ legnépszerűbb motoroskiállítását. A gazdaságilag is nehéz helyzetbe került kiállításról már év közben is irtunk, akkor reális megoldásnak tűnt egy online vásár kialakítása. Pietro Medá elárulta az interjúban, hogy a vásár teljes digitalizálása nem tűnik megfelelő megoldásnak. A közel 100 éves története a kiállításnak a fizikális találkozást jelenti a kiállítási tárgyakkal. Azonban azt is kilátásba helyezte, hogy a digitális eszközöket nagyobb arányban fogják használni, hogy a rajongók sokkal intenzívebb találkozásokat éhesen meg akár távolabbról is. A gyártók távol maradásáról azt mondta, hogy bár különböző motivációkkal de koherensen viselkedtek. Az első két nagy lemondást melyet a BMW és a KTM közölt még májusban sokan úgy értékelték, hogy a gyártók más kiállításra helyeznék át a fókuszt. Azonban […]
[2020. november 02 20:56:21.]
X-lite X-803 RS Ultra Carbon versenysisakok (Motorinfo)
Idén Danilo Petrucci és Alex Rins is X-803 RS Ultra Carbon sisakban versenyezve jutott fel a dobogó legfelső fokára a királykategóriában. A Nolangroup sisakmárkai közül a legmagasabb kategóriát képviselő és ezért kizárólag szénszálas kompozitból készített X-lite modellek között is az X-803 RS Ultra Carbon a csúcs. Az 1972-ben alapított, 350.000 darabos éves gyártási kapacitásával a Nolangroup a legnagyobb európai sisakgyártó. Az ágazatban Európában egyedülálló módon, a legszigorúbb elveknek megfelelő zárt technológiával gyártja az X-803 RS Ultra Carbon sisakokat az összes termékéhez hasonlóan, vagyis teljes egészében saját, olaszországi gyárában készül minden egyes eleme és zajlik az összeszerelés is. A 26-féle dekorral ? köztük MotoGP versenyzők replikáival ? elérhető, versenypályára optimalizált funkciókkal telepakolt 2021-es modellek személyesen már megrendelhetők az EuroMotor üzletében. Az X-lite X-803 RS Ultra Carbon versenysisakok háromféle héjméretben készülnek, hogy minden méretkategóriában a legkönnyebbek és legkisebbek lehessenek. Versenypályára fejlesztett hátsó légterelő (RAS) és ultra hatékony szellőzőrendszer (RAF), a szoros illeszkedés és a tökéletes kilátás érdekében állítható bélés (LPC), vészhelyzetben egy mozdulattal eltávolítható arcpárnák (NERS) valamint a plexi nyitását-zárását megkönnyítő strapabíró mechanika (DAS) teszik az X-lite X-803-as Ultra Carbon hibátlan választássá azok számára, akik csak a legjobbal érik be. Forrás: Euromotor
[2020. november 02 19:36:01.]
Feltámad a Yamaha tereprobogója (Totalbike - 24?ra)
A BWS 125-öt Tajvanon mutatták be, nincs még hír, hogy jön-e hozzánk is.
[2020. november 02 13:43:00.]
Doppingolt, eltiltották, tovább versenyzett, elküldött mindenkit, most pedig bocsánatot kért (Totalbike - 24?ra)
A motorversenyző Anthony Westnek nehéz éve volt, most készen áll a visszatérésre.
[2020. november 02 13:41:00.]
Itt a Triumph Trident 660 (Totalbike - 24?ra)
Megérkezett az angolok válasza a Yamaha MT-07-re és a Honda CB650R-re.
[2020. november 02 09:27:00.]
Andrea Dovizioso 2021? (Motorinfo)
Az olaszok egyik legnagyobb tehetsége lassan motor és csapat nélkül marad. Az közismert, hogy Dovi nem találja az összhangot az idei évben használt abroncsokkal. Mi most azonban nem az ide vezető utat, hanem a jövőt szeretnénk vizsgálni. Rengeteg a feltörekvő fiatal, közben pedig komoly nevek maradnak csapat és lehetőség nélkül. Az olasz szerződése a portimói Portugál Nagydíj után lejár. Ezzel minden bizonnyal elválnak útjaik a Desmosedicivel és a Ducati csapattal. Andrea és menedzsere bejelentették, hogy a héten döntést hoznak a jövőjét illetően, várhatóan tesztpilóta munkakörbe kerül. Back on track soon, ready for a new challange. Presto di nuovo in pista, pronti per una nuova sfida. @GalileoItalia#Dovi04 #AD04 #undaunted #ForzaDucati #MotoGP #Alpinestars #SuomyHelmets #RedBull #Biotekna #Mondottica #DucatiEyewear #lentidavistaGalileo #MucOff pic.twitter.com/dHrOkN2QHX ? Andrea Dovizioso (@AndreaDovizioso) October 21, 2020 A király kategóriában jelenleg csak egy motor van szabadon Aleix Espargaro mellett, Andrea Iannone bírósági ítéletére vár, mely november közepén születhet meg. Nem gondoljuk, hogy Dovi az Aprilia csapatot választaná, nem Iannone miatt, sokkal inkább a motor miatt. Doviban van még pár jó év és egy jelenleg sereghajtó csapat nem biztos, hogy megfelelő környezetet jelentene számára. What's inside my GP Office?Cosa c'? nel mio ufficio @MotoGP?#Dovi04 #AD04 #undaunted #ForzaDucati #MotoGP #Alpinestars #SuomyHelmets #RedBull #Biotekna […]
[2020. november 02 05:35:12.]
Hamarosan érkezik az új Honda SH350 (Motorinfo)
A japán gyártó eddig is sok újdonságot mutatott be a robogó kínálatában, és úgy tűnik az SH-t is megkapja a frissítést. Az új robogó vélhetően azt a 350-es blokkot kapja, amit már bemutattak, és melynek teljesítményét 279 cm3-ről 350 cm3-re növelték. Az erőforrás megfelel az Euro5 normáknak és maximális teljesítménye eléri a 29,2 lóerőt. A kedvcsináló videóban, a mostani modell vonásait láthatjuk modernebb vonalvezetéssel. Várhatóan teljesen digitális műszeregységet kap az verzió. További információkat a november 10-én tartott bemutató után közlünk.
[2020. november 01 09:14:01.]
Bemutatkozik a Triumph Trident 660 (Motorinfo)
A koncepció után végre megjelent az angol gyártó legújabb típusa, mely a Trident nevet viseli. A név nem ismeretlen, hiszen a történelem során már két modell is ezzel a névvel lépett piacra. Az elsőt még 1969-ben mutatták be, az akkor 750 cm3-es erőforrással szerelt motor nem volt túl sikeres, melynek egyik fő oka, hogy szinte azonos időben lépett piacra a népszerű Honda CB750-es modellel. A második már John Bloor iparmágnás nevéhez fűződik, aki 1983-ban vette át a márkát. Az új korszak kezdete után, 1991-ben mutatták be a következő Trident modellt, szintén 750 cm3-es erőforrással. Ez tehát már a harmadik modell a gyártó palettáján, és most bizony biztosra akartak menni. Mivel az eddigi Trident modellek is mind csupaszok voltak, várható volt, hogy ezt a vonalat viszik tovább. Hinckley azonban nem egyszerűen megtervezte a motort, hanem együttműködött Rodolfo Frascoli tervezővel, aki olyan ikonikus motorok újra élesztésében játszott kardinális szerepet, mint a Suzuki Katana. A modell tehát nem hagyta figyelmen kivűl a múlt hagyományait, ahogy azt sem, hogy egy igazi Triumph csupaszt háromhengeres blokkal szerelnek. Szerencsére az angoloknak van egy megbízható, teljesítményben is megfelelő blokkjuk egy olyan modellhez mely az A2-es jogosítvánnyal rendelkező vezetőket is megcélozza. Elővették tehát a korábbi Street Triple 675 erőforrását. A […]
[2020. október 31 07:24:00.]
KTM 1290 SUPER DUKE: jön az ?RR? verzió (Motorinfo)
Az osztrák KTM meghallgatja a vásárlók igényeit és létrehozza a limitált szériás RR verziót. A mindössze 500 példányban rendelhető modell 9 kilogrammal lesz könnyebb a The Beats-nek is becézett változattól. A súlycsökkenést biztosító egyedi alkatrészek listája nagyon hosszú. Kiemelkedik az Akrapovic álltal készített kipufogó rendszer, rengeted karbon alkatrész ( hátsó farok, sárvédők, oldalidomok, stb). A motort a legújabb fejlesztésű WP Apex Pro felfüggesztésekkel szerelik, melyek végén kovácsolt alumínium felniket találunk.  Az egyedi színű prototípus ára még nem ismert, de biztosan látványos különbség lesz alap és az RR változatok között.
[2020. október 30 21:34:41.]
A Nincs idő meghalni című film forgatásán 22 millió forint értékű Coca-Colát permeteztek Matera utcáira (Motorinfo)
A kaszkadőrkoordinátor Lee Morrison egy igazán vad ötlettel oldotta meg, hogy a filmben szereplő motoroskaszkadőr biztonságosan érkezhessen meg Matera főterére. A ?No Time to Die? lesz Daniel Craig utolsó filmje James Bond szerepében. A filmben az Őt alakító Paul Edmond motoroskaszkadőr egy 7 és félméteres rámpán ugratott el több mint 90 kilométer/órás sebességgel. Az igazi problémát a biztos érkezés jelentette a csúszós macskaköves téren. Ezért Lee több mint 60.000 euró értékű ( 22 millió forint ) Coca-Colát permetezett szét az utcák burkolatára. A koordinátor elárulta, hogy régóta alkalmazza ezt a módszert, amivel nagymértékben növelhető az utca burkolatának tapadása. Az már csak hab a tortán, hogy a köztisztaságra is jótékony hatást gyakorol, mivel lemossa a koszt az utcákról. Bár az összeg örült magas, vélhetően eltűnik a film 250 millió dolláros becsült költségvetésében . Via indiewire.com, nyitókép : MGM
[2020. október 30 21:07:15.]
705 kilométeres dugó alakult ki Párizsban (Motorinfo)
A hatalmas méretű torlódás teljesen lebénította, az amúgy is túlterhelt Franciaország főváros közlekedését. Sokan még az október 30-tól életbe lépő lezárások előtt elszerették volna hagyni a várost. A Sytadin nevű forgalomfigyelő rendszer adatai szerint a tavalyi, 629 kilométeres dugó rekordját is felülmúlja. Incredible traffic jam in Paris as people try to leave the city before 9 pm curfew and before confinement begins at midnight. Traffic is barely moving in every direction as far as the eye can see. Lots of honking and frustrated drivers. pic.twitter.com/6Zn2HCxuPl ? Michael E. Webber (@MichaelEWebber) October 29, 2020 Azt nem tudjuk, hogy az éjfélkor kezdődő kijárási tilalmat, hogyan tudták betartani egy olyan városban, ahol tömegek ültek a sugárutakon és a kisebb utcákban is. 700km traffic jam! https://t.co/dn42KXq97A — bloggercab (@bloggercab) October 30, 2020 via: ladible.com, nyitókép: twitter.com prtscreen
[2020. október 30 20:50:12.]
Látni és látszani: 15% kedvezmény az EuroMotorban (Motorinfo)
A tavalyihoz hasonlóan idén is csatlakozunk az őszi Látni és látszani közlekedés-biztonsági kampányhoz, mert meggyőződésünk, hogy az óraátállítással még korábban sötétedő időszakban és a kedvezőtlen időjárási feltételek miatt kiemelten fontos, hogy a motorosok és motorjaik felszerelése a lehető legjobb látást és láthatóságot segítve növeljék a biztonságot. E cél érdekében 2020. december 6-ig 15% kedvezményt biztosítunk az EuroMotor vásárlói számára a látást és láthatóságot segítő kiegészítőkre: fényszórókra, plexikre, és minden olyan öltözetre ? beleértve a bukósisakokat is ?, ami láthatósági sárga színt tartalmaz. Néhány példa az akcióban kedvezménnyel megvásárolható termékek közül: https://euromotor.hu/termek/n100-5-hi-visibility-n-com-flip/ https://euromotor.hu/termek/n70-2x-decurio-n-com/ https://euromotor.hu/termek/hevik-stelvio-jacket-wp-2r/ https://euromotor.hu/termek/hevik-ultralight-fluo-esokabat/ https://euromotor.hu/termek/kiegeszito-halogen-fenyszoro/
[2020. október 30 20:21:28.]
Régi-új neveket védetett le a Norton (Totalbike - 24?ra)
A 60-as és a 70-es években használt típusneveket porolnak le az új típusokhoz.
[2020. október 30 15:50:00.]
A pletykák ezúttal az Apriliával hozzák össze Jorge Lorenzót (Totalbike - 24?ra)
A Yamahánál nem számolnak vele a következő évre.
[2020. október 30 10:16:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design