Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Csonttranszplantációra lehet szüksége Marc Marqueznek, veszélyben a jövő évi indulás (Motorinfo)
Az elmúlt napokban Marc a Twitteren jelentette be, hogy idén már nem tér vissza a versenyzéshez. Az ok egyértelmű, a karja még mindig nem 100%-os, a második műtét követően. A cél az volt, hogy a rehabilitációra koncentrálva, egy teljes 2021-es évet tudjon teljesíteni. Jól értesült források, azonban már egy harmadik műtétről beszéltek, mely mindent megváltoztathat. A ? La Gazzetta de Sport? mai cikke szerint a regnáló világbajnok esélyei a vártnál rosszabbá válhatnak. Stretching 🙆🏻‍♂️ pic.twitter.com/B5eeTjy67N ? Marc Márquez (@marcmarquez93) October 16, 2020 Úgy tűnik Marquez két alapos vizsgálaton esett át az elmúlt napokban. A konzultáló orvosi csapatok tagjai voltak az amerikai Mayo klinika és az osztrák Red Bull trainingcentrum ortopéd orvosai. Az információk alaájn , az orovosok egyntetű véleménye volt, hogy szükség van egy harmadik műtétre is. De most már nem a meglévő lemez rögzítése lenne a cél, a folyamat mostanra sokkal bonyolultabb lett. Marcnak csonttranszplantációra lenne szüksége, mert a csontjának egy része nem meszesedik megfelelően a műtét után. Ehhez szükséges lehet a darab csípőcsontjának az eltávolítása. A műtét neme egyszerű, így érthető, hogy Marcnak eltartott egy darabig a döntés. Azonban az idő komoly ellenfél lesz, mivel egy ilyen műtét gyógyulása akár 6 hónapot jelenthet. Eközben a csapat keresi Marc […]
[2020. november 13 00:53:10.]
972 Breakdowns ? 2.5 év és 43.000 km az orosz Tundrában (Motorinfo)
Rendkívüli dokumentum film jelent meg, amiben 5 fiatal, Ural 650-es motorokkal, 2.5 év alatt 43.000 kilométert tettek meg. Anne, Efy, Elisabeth, Johannes és Kaupo terve már magában is különleges. Miután befejezték a képzőművészeti iskolát és jogosítványt szereztek, 4 oldalkocsis Urallal indultak Németországból, kelet felé utazva New Yorkba . Elhagyva a civilizációt az orosz Tundrán folytatták útjukat, ahol úttalan utak, folyok és mocsarak nehezítették előrejutásukat. A kemény körülmények között, több tucatszor kellett helyrehozniuk a motorokat, míg végül elérték a Bering szorost. Oroszországot 80 kilométeres nyílt tenger választja el Alaszkától. Azért, hogy elérjék a szorost, a fiatalok speciális járművet eszkábálva próbáltak átkelni a Kolima folyón. Az 5 barát az útjuk során rengeteg próbát kellett, hogy kiálljon. Elfogyott a pénzük és az élelmük, míg végül megtalálták azt amit kerestek, a saját határaikat. Reméljük hamarosan nálunk is a stream, addig is élvezzétek a filmről készült trailert.
[2020. november 13 00:06:32.]
Vredestein Centauro NS ? új supersport gumiabroncs (Motorinfo)
A Centauro már eddig is jelen volt a piacon, a Centauro St a túr, míg a Staccata a robogók számára kínált abroncsokat. Az új NS típus megjelenése mellett a másik két típus méretválasztékát is kibővítik. A holland Vredestein, mely az indiai Apollo Tyres vállalt tagja, egy teljesen új fejlesztésű gumival szeretne helyet szerezni a supersport és superbike abroncsok szegmensében. A gyártó saját fejlesztésű nulla fokos acél övszerkezetű radiális gumiabroncsát úgy tervezték, garantálja a stabilitást és a dinamikus kezelhetőséget, minden körülmény között. A futó felület összetételének köszönhetően a gyártó, nagyon gyors üzemi hőmérséklet elérést ígér. A több komponensnek köszönhetően a gumi nem csak, hogy pontosan irányítható marad minden körülmények között, de egyenletes kopást és hosszú élettartalmat is biztosít. Az abroncs 2021 első negyedévétől lesz elérhető. Méretek: Elöl: 120/70 ZR17 (58W) TL (elöl) Hátul: 190/55 ZR17 (75W) TL, 180/55 ZR17 (73W) TL, 200/55 ZR17 (78W) TL
[2020. november 12 23:33:57.]
Sötétségbe burkolózik az új XDiavel (Motorinfo)
A Ducati kibővíti az Xdiavel kínálatot egy belépőszintű Dark, és Black Star verzióval, melyek az S modellt egészítik ki. Az XDiavel Dark matt fekete színbe burkolózik, mely jól kiemeli roadster formáit. A fekete szín teljesen átjárja a motor minden elemét, beleértve az erőforrást és a burkolati egységeket is. Az Xdiavel Black Star kiadása a típus sportos oldalát mutatja meg, egy olyan színkombinációval, mely a sport világában népszerű. A fekete és szürke színek összhangja, némi pirossal kombinálva X hatást keltenek a motoron, melyek a modellt jellemzik. A fekete kovácsolt felnik nem csak, az esztétikát javítják, de 2 kg könnyebbek is mint hagyományos társaik. Elöl 120/70 ZR17, hátul 240/45 ZR17-es Pirelli Diablo Rosso III gumiabroncsokat találunk. Mindkét változatban, ahogy a teljes 2021-es sorozatban a kéthengeres Ducati Testastretta DVT 1262 erőforrás lesz, mely megfelel az Euro5 követelményeknek. A szabványnak való megfelelés érdekében változtatták a kipufogó elrendezését. Az új blokk a régi verzióhoz lépest 8 lóerővel nagyobb teljesítményre képes ( 160 LE ). Az Xdiavel igazi arzenállal rendelkezik az elektronika terén is. Bosch IMU, mely aktív adatokat biztosít a Bosch ABS Cornering számára, lehetővé téve a legnagyobb teljesítmény kiaknázását a vezető számára. A Biztonsági rendszerek még kiegészülnek DTC módokkal, tempómattal és Ducati Power Launch technológiával. A háttámlát […]
[2020. november 12 22:48:45.]
Pengén néz ki a frissített Ducati XDiavel (Totalbike - 24?ra)
Euro5 ide vagy oda, erősebb is lett, ami egy powercruisernél soha nem hátrány.
[2020. november 12 15:41:00.]
Közeleg a BMW új elektromos robogója (Totalbike - 24?ra)
A Definition CE 04 tanulmány jelzi, hogy komolyan dolgoznak a feladaton.
[2020. november 12 13:03:00.]
Milyen alak az, aki gyerektől lop motort? (Totalbike - 24?ra)
A hatszoros Superbike világbajnok és a kisfia edzőmotorjait lovasították meg.
[2020. november 12 11:51:00.]
Tovább erősödött a Honda CB125R (Motorinfo)
Tovább nőtt a CB125R immáron négyszelepes, DOHC-vezérlésű, folyadékhűtésű erőforrásának teljesítménye és forgatónyomatéka. Ráadásként továbbfejlesztett, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű első teleszkópokra épülő felfüggesztést kapott a modell, így a CB125R lett a világ első nyolcadliteres sorozatgyártású motorja, ami szeparált funkciójú, nagy dugattyús (SFF-BP) Showa villával büszkélkedhet.  A CB125R a motorozás kvintesszenciáját nyújtja, így aztán tökéletes választás a kezdő pilótáknak. Könnyű kezelhetősége, figyelemre méltó teljesítménye és hihetetlen fordulékonysága egyszerűvé és élvezetessé teszi a közlekedést, valamint a rutin megszerzését, különösképp, hogy feltűnő, új stílusban, megannyi prémium alkatrésszel érkezik a kereskedésekbe. A 2017-ben bevezetett CB125R-t a kezdő pilótákra gondolva fejlesztette ki a márka. Ez a Neo Sports Café família legkisebb tagja, tehát olyan típusokkal tartozik egy családba, mint a népszerű CB300R és a zászlóshajónak tekinthető CB1000R. Minimalista stílusban fogant, merész idomzatával igazán feltűnő jelenség, ami páratlan minőségének köszönhetően messze kitűnik a kezdő motorok közül. A 2021-es változat vadonatúj erőforrással és a továbbfejlesztett első felfüggesztéssel lép színre, hogy továbbra is a fiatal pilóták kívánságlistájának első helyén szerepeljen a modell. Noha a stílus változatlan, a CB125R új, négyszelepes, DOHC-vezérlésű egyhengerese 1,6 LE-vel nagyobb csúcsteljesítményt, valamint 1,2 Nm-rel megnövelt forgatónyomatékot ad le, és közvetlenebb gázreakciók jellemzik a teljes fordulatszám-tartományban. Nem mellesleg ez a világ első 125-ös motorkerékpárja, amiben alapáras […]
[2020. november 12 10:32:07.]
Az új MT-09-ből is elkészült a világi hívságokkal vastagon megszórt SP változat (Totalbike - 24?ra)
Tuti futómű és némi optikai futómű jelenti a hozzáadott értéket.
[2020. november 12 09:43:00.]
A Yamaha fekete napja volt - MotoGP: Valencia I. (Totalbike - 24?ra)
A nagy gyártók csapatai sorban hullanak szét, semmire sem mentek a rengeteg pénzükkel.
[2020. november 11 14:11:00.]
BMW Motorrad Definition CE 04. Az újragondolt kétkerekű városi mobilitás. (Motorinfo)
A BMW Motorrad Definition CE 04 formájában a BMW Group a #NEXTGen 2020 eseményen bemutatja a BMW Motorrad Concept Link szériaközeli változatát. A felhasználók analóg és digitális világát összekapcsoló BMW Motorrad Definition CE 04 a városi-elővárosi ingázók számára egyszerre jelent közlekedési és kommunikációs eszközt. Elektromos meghajtásával, merészen újszerű dizájnjával és innovatív hálózati megoldásaival alapjaiban változtatja meg a robogók szegmensét. A BMW Motorrad Definition CE 04 formájában a BMW Group a #NEXTGen 2020 eseményen bemutatja a BMW Motorrad Concept Link szériaközeli változatát. A felhasználók analóg és digitális világát összekapcsoló BMW Motorrad Definition CE 04 a városi-elővárosi ingázók számára egyszerre jelent közlekedési és kommunikációs eszközt. Elektromos meghajtásával, merészen újszerű dizájnjával és innovatív hálózati megoldásaival a modell alapjaiban változtatja meg a robogók szegmensét. ?Az életre kapcsolódva? ? elektromos meghajtással felvéve a motoros életritmusát.  Az elektromos meghajtású BMW Motorrad Concept Definition CE 04-et következetesen úgy alkották meg, hogy az maradéktalanul kiszolgálja tulajdonosa igényeit és megfeleljen a vele szemben támasztott elvárásoknak. ?Az életre kapcsolódva? mottó szellemében a modell a vásárló analóg és digitális világát ötvözi. A jármű a hozzáillő, intelligens motorosfelszereléssel együtt a mobilitás holisztikus, erősen emocionális, merőben újszerű felfogását testesíti meg. ?Az elektromos mobilitás központi szerepet tölt be a BMW Group életében ? így […]
[2020. november 11 10:48:35.]
Új Honda NC750X : + 3.6 LE, ? 6 KG (Motorinfo)
Összegzés: Átfogó modellfrissítésen esett át Európa egyik kedvenc ?mindenese?, az NC750X. Az új változat erősebb motorral, szélesebb fordulatszám-tartománnyal és módosított váltófokozat-áttételekkel gördül le a futószalagról, és olyan ultramodern vezetéstámogató rendszerekkel büszkélkedhet, mint a háromállású üzemmódkapcsolóval társított elektronikus gázmarkolat vagy a továbbfejlesztett Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC). Mindemellett menetkész tömege 6 kg-mal csökkent, áttervezett vázát pedig élesebb vonalak alkotta idomzat öleli körbe, a korábbinál jóval nagyobb központi tárolórekeszt rejtve. További fontos információ, hogy az ülés 30 mm-rel alacsonyabbra került, átformálták a szélvédőt, és immáron szériatartozék a folyadékkristályos műszeregység, valamint a minden elemében LED-es világítás. A Honda által fejlesztett dupla kuplungos automatikus váltó még egyszerűbbé teszi a távoli tájak elérését.   A 2012-ben*[1] útjára indított NC750X Európa-szerte meghódította a motorosokat. Sikerének ezernyi oka van, ilyen például az erőteljes, nyomatékra hangolt, soros, kéthengeres erőforrás, ami alig fogyaszt valamicskét, mégis elképesztően húz az alsó és középső fordulatszám-tartományban. Szintén sokat nyom a latban a széles kormány, a kényelmes nyereg és üléspozíció, a sokoldalú futómű és a szemet gyönyörködtető, kalandmotoros megjelenés. A hatalmas tárolórekeszbe (melynek helyén a hagyományos motorkerékpároknál az üzemanyagtartályt találni) akár egy zárt bukósisak is belefér, a Honda által fejlesztett dupla kuplungos automatikus váltó (DCT) pedig végtelenül egyszerűvé és komfortossá teszi a motorozást, nem is […]
[2020. november 11 10:09:33.]
Iannone bukta a fellebezést, négy évre eltiltják dopping miatt (Totalbike - 24?ra)
Ez sajnos a GP karrierje végét jelenti.
[2020. november 11 09:33:00.]
10 büntetőpont, pofára - Teszt: BMW S 1000 XR - 2020. (Totalbike - 24?ra)
Magyarázhatod, hogy túramotor, mindenki tudni fogja, hogy rendbontásra használod.
[2020. november 11 06:06:00.]
Sok újdonságot kínál az új PCX125 (Motorinfo)
Összegzés: Szebb, látványosabb idomzatot kapott a népszerű Honda PCX125, ám nem ez az egyetlen újdonság a modell kapcsán. A 2021-es változat már kulcs nélkül indítható, lényegesen több holmi fér el az ülés alatti csomagtérbe, és beépített USB-C-csatlakozóról tölthetőek a vezető, valamint az utas erre alkalmas elektromos eszközei. Nem maradt érintetlen az erőforrás sem, ugyanis ezentúl ?enhanced Smart Power+? (eSP+), azaz alacsony belső súrlódású, Euro 5-ös hajtómű dolgozik a PCX-ben, a biztonságos gyorsításokról pedig a gyár saját fejlesztésű kipörgésgátlója, a HSTC (Honda Selectable Torque Control) gondoskodik. Mindezt megkoronázza a továbbfejlesztett vázszerkezet, a hosszabb hátsó rugóút, valamint a szélesebb első és hátsó abroncs.  Kétségtelen, hogy a PCX125 a Honda kínálatának egyik legsikeresebb modellje, hiszen 2010-es megjelenése óta több mint 140 000 darab talált gazdára Európában. Népszerűségének titka, hogy a gyártó évről évre tökéletesítette a típust, ami a folyamatos fejlesztések gyümölcseként tökéletes ? egyszersmind divatos és praktikus ? városi jármű lett. Pont olyan könnyű átvágni vele a dugókon, mint leparkolni a zsúfolt belvárosi utcákban. Nem véletlen a PCX elnevezés sem. Az ?X level of Personal Comfort? (magyarul a személyes kényelem legmagasabb szintje) kifejezésből alkotott betűszó arra utal, hogy a kimagasló minőség, a pihentető üléshelyzet, a hatékony időjárás-védelem és a zárt bukósisakot elnyelő, nyereg […]
[2020. november 10 23:58:24.]
Könnyebb és erősebb, Honda X-ADV 2021 (Motorinfo)
 Átfogó modellfrissítésen esett át a Honda kategóriateremtő kalandmotorja, az X-ADV. Az új változat izmosabb, de továbbra is roppant takarékos erőforrással, szélesebb fordulatszám-tartománnyal és módosított váltófokozat-áttételekkel gördül le a futószalagról, és olyan ultramodern vezetéstámogató rendszerekkel büszkélkedhet, mint a négyállású üzemmódkapcsolóval társított elektronikus gázmarkolat vagy a továbbfejlesztett Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC). Mindemellett USB-aljzattal látták el központi tárolórekeszét, nappali menetfényt kaptak LED-fényszórói, 5″-os LCD-műszeregységének kezelését pedig az új Honda Smartphone Voice Control System rendszer könnyíti meg.  Minden mérnöki igyekezet ellenére meglehetősen ritka, hogy egy friss gondolkodásmód teret nyerjen a motorkerékpárok világában, de a Honda elkötelezett híve az innovációknak. Ezt bizonyítja, a 2016-ban bemutatásra került, merőben szokatlan, teljesen új koncepciót megtestesítő X-ADV. Milyen folyamat vezetett megalkotásához? Tervezése tulajdonképpen nem is volt túl bonyolult. A japán cég munkatársai egy praktikus, kiemelkedő használati értékű mindenest vettek alapul, ezt ruházták föl a kalandmotorok legjobb tulajdonságaival, olyan elemeket átemelve, mint a felegyenesedett üléspozíció, a széles látómező vagy a kiváló terepképesség. Ebbe oltották bele az ingázó motorok tipikus személyiségjegyeit, azaz a könnyedséget, az egyszerű kezelhetőséget, a kényelmet és a nagy szállítókapacitást. Az eredmény egy egyedi, ámde sokoldalú, hétköznapokon és hétvégéken egyaránt kompromisszumok nélkül használható, elképesztően izgalmas ? nagyrobogóként és motorkerékpárként is aposztrofálható ? modell, amit az SUV-k stílusával fűszereztek […]
[2020. november 10 22:08:58.]
HONDA SH350I ? 2021 (Motorinfo)
Nagyobb erőforrást kapott a Honda SH családjának zászlóshajója, így még vehemensebb gyorsulás, magasabb végsebesség és csekélyebb károsanyag-kibocsátás jellemzi az immáron Euro5-ös modellt. Továbbfejlesztett vázzal, csekélyebb tömeggel, valamint szebb idomzattal folytatja pályafutását az SH, és 2021-ben már LED-lámpákkal, LCD-műszeregységgel és a nyereg alatt elhelyezett USB-C-aljzattal kerül a szalonokba.  Aki látogatást tesz Európa nagyvárosaiba, folyton ugyanazzal a két betűvel találkozhat a szembejövő robogókon: SH. Nincs ebben semmi meglepő, hiszen az elmúlt 36 évben több mint egymillió Honda SH talált gazdára a kontinensen, és mind azt hirdette, hogy a japán vállalat szinte önálló márkát alkotó motorjai egyet jelentenek a megbízhatósággal, valamint a kiváló minőséggel. Kompakt méretével, sík padlójával, 16?-os kerekeivel és egyedi, jellegzetes stílusjegyeivel már önmagában is ellenállhatatlan a Honda nagykerekű robogója, erre tesz rá jó pár lapáttal a hihetetlenül erős, mégis barátságos hajtómű, ami városban és autópályán is élvonalba repíti az SH-t. Nem mellesleg ez volt az első Honda motorkerékpár, amelynek károsanyag-kibocsátási értékei már 2015-ben megfeleltek az Euro4-es normáknak, ráadásul a csekélyebb károsanyag-kibocsátás dacára nőtt az erőforrás forgatónyomatéka, míg üzemanyag-fogyasztása csökkent. Emellett megjelenése is modernebbé, karakteresebbé vált ?15-ben, továbbá átalakították a vázat, hogy több holmi férjen el a nyereg alatti csomagtartóban és még kezesebbá váljon a könnyed irányíthatóságáról híres modell. 2019-ben újabb […]
[2020. november 10 20:14:36.]
Andrea Dovizioso 2021-ben nem indul a GP-ben (Motorinfo)
Az olasz versenyző 13 éve aktív jelenlét után jövőre nem indul a MotoGP-ben. A döntésről már korábban is irtunk, akkor Andrea és menedzsere, azt ígérték egy héten belül nyilvánosságra hozzák a döntést. Akkor még úgy tűnt, hogy tesztpilóta szerepet vállalhat, jó esetben néhány vadkártyás szerepléssel. Andrea Dovizioso – Official Website https://t.co/H6mKsvCh08 pic.twitter.com/Y3ANO1rCIQ ? Andrea Dovizioso (@AndreaDovizioso) November 10, 2020 Ma azonban egy Twitterre feltöltött üzenetben egyértelművé tetet, hogy a jövő évet kihagyja, és 2022-es szezonra koncentrál karrierjében. A döntés azért is érdekes időzítéssel bír, mivel honfitársa Iannone 4 év eltiltást kapott a CAS döntése alapján. Ezzel pedig felszabadul egy üres hely az Aprilia csapatban. Korábban arról is írtunk, hogy Lorenzo mehetne az olasz csapathoz tesztpilótának, míg Dovi a Yamaha csapat háttérmunkáját erősíthetné. A most közzétett nyilatkozatban viszont Iannone egyértelművé tette, hogy a következő évben nem vállal tesztpilóta szerepet. ?Az elmúlt hónapokban több ajánlatot kaptam, hogy tesztpilótaként vegyek részt MotoGP projektekben, amikért hálás vagyok a gyártóknak. Azonban úgy döntöttem, hogy nem vállalok kötelezettségeket, és kerülöm a hivatalos megállapodásokat. Óriási szenvedélyem van a versenyzés iránt, és ambícióm küzdeni a győzelemért. Visszafogok térni a MotoGP-be, amint megtalálom az ambíciómat és szenvedélyemet egy projektben és azt a csapatot, akik hasonló munkamódszerekkel és célokkal dolgoznak […]
[2020. november 10 19:57:25.]
Andrea Iannone négy év eltiltást kapott (Motorinfo)
A nemzetközi Sportdöntőbíróság (CAS) doppingvétség miatt hozta meg az ítéletet, melyben az olasz versenyző 4 év eltiltást kapott. A 31 éves versenyző szervezetében tavaly novemberben mutatták ki a szteroidok közé tartozó drosztanolont. A FIM már decemberben felfüggesztette licencét, majd áprilisban másfél évre eltiltotta a versenyzéstől. 🚨 @andreaiannone29 loses anti-doping appeal and receives a four-year ban #MotoGP https://t.co/jkAyGRHLEP ? MotoGP™🏁 (@MotoGP) November 10, 2020 Csapata a döntés után teljes mértékben kiállt Andrea mellett. Az ügy külön érdekessége, hogy versenyzőjük a csapat kérésére komoly fogyókúrának vetette alá magát, melynek következtében 6 kg izomtól vált meg, aránylag rövid idő alatt. A csapatfőnök elmondása szerint, ezért is nem gondolják, hogy versenyzőjük vétkes, mivel ha valaki izmot szeretne csökkenteni nem nyúl ilyen szerhez. Iannone azzal védekezett, hogy valószínűleg szennyezett hússal került a szervezetébe a tiltott szer. Az ítéletet hozó CAS azonban úgy vélte, hogy a versenyző nem tudta bizonyítani az állítását, ezért 2019. december. 1-től számítva négy évre eltiltotta. Iannone így búcsúzni kényszerül versenyzői karrierjétől, mivel 2024 januárjáig nem állhat fel a rajtrácsra. Az Aprilia ezzel ismét nehéz helyzetbe került, új versenyzőt kell keresniük második motorjuk nyergébe. Aleix Espargaró mellett folyamatosan változnak a csapattagok: 2017: Sam Lowes 2018: Scott Redding 2019: Andrea Iannone 2020: Bradley […]
[2020. november 10 19:15:36.]
Még feláll, de már BMW-zel? (Totalbike - 24?ra)
A rosszindulatú pletyka már bő tíz éve érvényét vesztette, az R 1250 RS meg egyenesen kikéri magának.
[2020. november 10 14:14:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design