Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

BMW Motorrad Concept R 18 és R 18 /2 motorkerékpárok (Motorinfo)
A modern BMW Motorrad Concept R 18 /2 képében a BMW Motorrad újabb megvilágításba helyezte a Heritage koncepció fogalmát. A nyár elején a Comói-tó mellett megrendezett Concorso d’Eleganza rendezvényen bemutatott BMW Motorrad Concept R 18 megmutatja, hogyan nézne ki az 1960-as évek boxermotorja napjainkban. Alig hat hónappal később az EICMA-n, a világ legnagyobb motorkerékpár kiállításán leplezi le a BMW Motorrad a nagy boxermotoron alapuló, második koncepciómotorját a BMW Motorrad Concept R 18 /2 modellt. Stílusát tekintve pont a Concept R 18 ellentéte: modern és dinamikus Custom Cruiser magávalragadó teljesítménnyel. A BMW Motorrad Concept R 18 /2 a Heritage koncepció egy újabb lehetséges megvalósítását mutatja be, emellett lenyűgöző példaként szolgál a közös architektúra által kínált rugalmasságra és széles körű testreszabási lehetőségekre. Az EICMA motorkerékpár kiállításon a koncepció bemutatása kizárólag videók és képek formájában történik. ?Ellentétben a klasszikus és elegáns BMW Motorrad Concept R 18 modellel, a Concept R 18 /2 a hatalmas vázra és boxermotorra tovább építve teremti meg a modern Custom koncepció megjelenést. A Concept R 18 /2 egyedülálló módon extrovertált. A BMW Motorrad múltjának és jövőjének részleteit ötvözve formálja meg a lélegzetelállító Cruiser-t. ?Kimondottan az érzelmekre ható motorkerékpár, amely aktív motorozásra született, ugyanakkor a Concept R 18 /2 tükrözi […]
[2019. november 06 08:49:44.]
Az új BMW F 900 R és F 900 XR (Motorinfo)
Az új F 900 R Dynamic Roadster-rel és az F 900 XR Adventure Sport modellel a BMW Motorrad kibővíti kínálatát a népszerű középkategóriában. Mindkét modell sportos motorozási élményt, könnyű kezelhetőséget és egyedülálló felszereltség-opció kínálatot nyújt, mindezt vonzó ár-érték arányban. A két modell masszív váza megegyezik, de jellemüket és pozicionálásukat tekintve jelentős eltéréseket mutatnak. Az új BMW F 900 R ? A Dynamic Roadster, amely színtiszta motorozási élményt kínál. Magabiztos, sportos, aktív és dinamikus élmény a középpontban ? a BMW F 900 R modellt így írnák le rajongói. A BMW Motorsport új Dynamic Roadstere a szabadság élményét és egy új életstílust testesít meg. Motorerő, nyomaték és hang tekintetében a sportos-agresszív kialakítás és a lenyűgöző teljesítmény találkozik benne. Ehhez adódnak az olyan további erősségek, mint a széles körű, mindennapos használhatóság, valamint az ergonómia, amelyek az F 900 R-t mind kezdők, mind tapasztalt, sportos motorosok számára ugyanolyan érdekessé teszik. Az új BMW F 900 XR ? Egy igazi XR a középkategóriában. Az XR a sportosság és a túraalkalmasság kompromisszummentes ötvözetét testesíti meg. A BMW Motorrad a BMW S 1000 XR-rel megalapított családot egy újabb középkategóriabeli modellel kívánja kibővíteni. A formanyelv és a jármű koncepciója egyértelmű rokonságra utal a nagy testvérrel. Az F 900 […]
[2019. november 06 07:35:01.]
Az új BMW S 1000 XR ? 2020 (Motorinfo)
?Soha nem egyszerű egy olyan többszörös tesztgyőztes modell utódját kifejleszteni, mint amilyen az S 1000 XR. Ezúttal is nagy erőfeszítésünkbe került, hogy kisebb/nagyobb változtatásokkal az XR-t minden téren egy kicsivel jobbá tegyük.? Ralf Mölleken, a jármű fejlesztéséért felelős projektmenedzser Forrás : BMW Az új BMW S 1000 XR még könnyebb, még gyorsabb és még sokoldalúbb, mint elődje. Az új BMW S 1000 XR a 2019-es EICMA kiállításon tartja világpremierjét. A bestsellernek számító, drasztikus tömeglefaragáson átesett Adventure Sport motorkerékpár a korábbiaknál is agilisabbá vált, mindemellett eddig példátlanul magas szinten ötvözi egymással a hosszú utakhoz ideális kényelmet és a sportos képességeket. Teljesen új fejlesztésű motorjával és futóművével, valamint a 226 kilogrammnyi DIN szabvány szerinti saját tömegével ? ami azonos felszereltségnél10 kilogrammal könnyebb elődjénél ? az S 1000 XR egy merőben új dimenziót tár fel az Adventure Sport szegmensben. Az új S 1000 XR a maga sajátos, egyedi módján egyesíti a sport- és a túramotorkerékpárok előnyeit ? nem kis részben gazdag alapfelszereltségének köszönhetően, amely a következőket foglalja magában: Dynamic ESA, Pro menetprogramok, ABS Pro és DTC, Pro emelkedőasszisztens, tökéletesen leolvasható, 6,5? méretű, Connectivity funkciókkal ellátott TFT kijelző és tisztán LED-es világítási rendszer. Az 5 kg-mal könnyebb, az S 1000 RR erőforrásából továbbfejlesztett és […]
[2019. november 06 07:03:40.]
BREAKING: itt az Aprilia RS 660 (Totalbike - 24?ra)
Jó a recept: 100 lóerő, 168 kiló száraz tömeg, jó futómű, rendes váz, tuti fékek.
[2019. november 05 16:28:00.]
Török ezüsttel tért haza Mókus (Motorinfo)
A második helyen végzett a Street Freestyle Európa Bajnokság török futamán Herczeg Balázs – Mókus – és ezzel az ezüstérmes pozícióval zárta az idei EB-t. A futamot Nyugat-Törökországban tartották október 12 és 15 között, ahol több magyar sportoló mellett Mókus is rajthoz állt. Jó kilátásokkal várhatta a versenynapot Afyonkarahisarban, miután remek pozíciót sikerült kiharcolnia a kvalifikáció során. – A gyakorlatokat itt mindenkinek végig kellett csinálni, amely alapján megkapták a versenyzők a pontjaikat – mondta Herczeg Balázs. – A kvalifikációt az első helyen zártam, ez igazán jól sikerült. A verseny első körében második helyen végeztem, azonban a vasárnapi bemelegítésen elestem és megsérült a motor. A motort végül a délutáni körre sikerült rendbe hozniuk és így a második helyre volt elegendő Mókus virtuozitása a döntőben, ahol még egy esés becsúszott. – Nyerni szerettem volna, mert akkor bebiztosíthattam volna az EB aranyat – mondta Herczeg Balázs. – Nem vagyok így sem csalódott, mert a szezon kezdetén az volt a célom, hogy az első háromban végezzek. Ez pedig szerencsére sikerült. A törökországi versenyt hatalmas médiaérdeklődés övezte, s népes közönség gyűlt össze, hogy megnézze a versenyzők bemutatóit. Már csak ezért is nagy élmény volt szerepelni a megmérettetésen – mondta. Ugyanakkor nagyon kimerítő volt a kétnapos […]
[2019. november 05 16:23:27.]
Ez még az MV Agustja átlagából is felfelé lóg ki (Totalbike - 24?ra)
Alapja a Brutale 1000 RR, csak SOKKAL jobban néz ki.
[2019. november 05 15:02:00.]
Nem DR Big, hanem V-Strom 1050 lett a Suzuki új túraendurója (Totalbike - 24?ra)
Régi technika modernizálva, dögös forma, de a névvel ellenben nincs plusz köbcenti.
[2019. november 05 15:01:00.]
Elkészült a Triumph Bobber gyűjtői csúcsváltozata (Totalbike - 24?ra)
A Bobber TFC-ből is mindössze 750 darab készül.
[2019. november 05 12:34:00.]
Itt az új Honda CBR1000RR-R és állatabb, mint gondolnád (Totalbike - 24?ra)
Belepakoltak mindent, amit 2019-ben szériamotorba lehet. Sőt, néhol többet is.
[2019. november 05 10:58:00.]
Yamaha Tracer 700 ? 2020 (Motorinfo)
Új megjelenés és új felfüggesztések jellemzik az jövőre érkező frissített változatot. A 2016-ban megjelenő modellnek szüksége volt a továbblépésre az Euro5 szabvány elvárásai miatt. A sportúra modell radikálisan modernizálódott a fejidom területén. Az erősen R1 és R6 vonalaira emlékeztető idomzat, LED alapú helyzetjelzőket és két fényszórót rejt magában. Az új burkolat egy új műszerfalat is rejt, amiben sok értékes információhoz juthatunk, az elődhöz képest. A váz anyagszerkezete és kialakítása változatlan maradt a tengelytáv 1 cm-el nőt ( 1460 mm). A futómű területén is komoly előrelépéseket tettek a mérnökök, elöl egy állítható 41 mm-es szárat találunk, míg hátul egy állítható rúgóstagot. A kormány továbbra is riser, de szélesebb és más szögekkel készül, a jobb vezetési élményért. Ahogy új ülést kapott a modell, a kényelem és a jobb használhatóság jegyében. A tank kapacitást 17 literre növelése is azt mutatja, hogy a Tracer 700 hosszabb túrákra is alkalmas motor lesz a következő évtől.  
[2019. november 05 07:38:26.]
Ultimate Edition érkezik a Yamaha FJR 1300 és az XSR 900 80 Black formájában (Motorinfo)
2020-ra a japán gyártó egy exkluzív fekete/arany kombinációval borítja be két modelljét. Az FJR 1300 végső kiadása teljesen fekete színben pompázik, csak egy arany csík a tankon és a két felni színe jelzi a különleges kiadást. Ennél a verziónál alapfelszereltség lesz az elektromos plexi és az koffer szett ( oldalra ). Az XSR esetében a Yamaha a 80-as éveket szerette volna megidézni. Azokban az években az RZ250 volt az első motor, ami motorhűtésnél folyadékot használt.
[2019. november 05 07:16:10.]
Honda CB1000R 2020 (Motorinfo)
Ráncfelvarráson esett át a Neo Sports Café család zászlóvivője, a CB1000R
[2019. november 05 06:51:51.]
A vadonatúj CBR1000RR-R Fireblade és Fireblade SP lesz a főszereplő a Honda EICMA-standján (Motorinfo)
Az elmúlt 28 évben a tökéletes kezelhetőség, a páratlan egyensúly és a lenyűgöző vezetési élmény szinonimája lett a ?Honda Fireblade? név. Jövőre új fejezetet nyit a Honda a Fireblade utánozhatatlan történetében, és új, ?Versenyzésre született? szlogennel harangozza be új modelljét. Egyenesen az RC213V MotoGP-motorból és annak rendszámos változatából, az RC213V-S-ből merítettek ihletet a mérnökök, és lelkiismeretes munkájuk gyümölcseként napvilágot látott a Honda történetének legerősebb soros, négyhengeres motorja. Furata és lökete megegyezik az RC213V-S-ével, így nem meglepő, hogy a 2020-as CBR1000RR-R Fireblade 14 500-as percenkénti fordulatszámnál elérhető, 160 kW-os (217,6 LE-s) csúcsteljesítménnyel büszkélkedhet, legnagyobb forgatónyomatéka 113 Nm 12 500-nál, míg menetkész tömege csupán 201 kg. Természetesen a CBR1000RR-R-ből is készül még könnyebb és gazdagabb felszereltségű SP kivitel. Műszaki csemegék egész sora jellemzi az újdonságot, élen a második generációs, félaktív, elektronikus vezérlésű, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű Öhlins NPX villával, TTX36 Smart-EC központi rugóstaggal, Brembo Stylema négydugattyús, radiálisan rögzített első féknyergekkel és ugyanolyan Brembo hátsó féknyereggel, mint amilyet az RC213V-S-en használnak. Mindkét modell megkapta a többszörös MotoGP-bajnok RC213V alapján fejlesztett, elképesztő aerodinamikai hatékonyságú idomzatot és az eddigi legfejlettebb, hattengelyes BOSCH helyzetérzékelőt (IMU). Utóbbi vitathatatlan erénye, hogy a korábbi öttengelyes változatnál pontosabb adatokkal szolgál a kereszt- és hosszirányú dőlésszögről, még precízebben szabályozható tehát a motor […]
[2019. november 05 06:44:51.]
Az MV Agusta sem marad ki a hyper-naked buliból (Totalbike - 24?ra)
Kihívót kapott a Ducati Streetfighter V4, ez is pontosan ugyanannyi lóerő. Véletlen? Aligha.
[2019. november 04 16:01:00.]
Itt az új Yamaha Tmax (Totalbike - 24?ra)
A plusz 30 köbcenti miatt már Tmax 560-nak hívják.
[2019. november 04 16:01:00.]
Már hergelik az Aprilia Tuono 660-at (Totalbike - 24?ra)
Pedig még az RS 660-at sem mutatták még be.
[2019. november 04 14:24:00.]
Pletyka: 215 lóerős lesz az új Honda CBR1000RR (Totalbike - 24?ra)
A menetkész tömeg pedig 200 kiló alatt lesz.
[2019. november 04 11:31:00.]
Az anyja sem ismer rá az átdolgozott Yamaha Tracer 700-ra (Totalbike - 24?ra)
Le sem tagadhatná, hogy van benne egy vonónyi R1.
[2019. november 04 11:02:00.]
Új Yamaha TMAX 560 és TMAX Tech MAX 560 ? 2020 (Motorinfo)
A japán gyártó hagyományosan bemutatta modelljeit Milánóban az EICMA nyitása előtt. Kezdjük a 2020-as sort a Yamaha zászlóshajójával, a robogó piacon. A fő változás a motor teljesítményének növelése 562 cm3-re, ennek fő oka, hogy a motor jövőre megfelel az Euro5 normáknak és az komoly teljesítménycsökkenéssel járt volna. Ezért nagyobb átmérőjű dugattyút ( 70 mm ) építettek az erőforrásba, amivel 3,5% lóerő és 6%-os nyomaték növekedést értek el. Az új TMAX 560 47 lóerő képes leadni 750 fordulat mellett, míg az 530-as verziók 45 lóerőt 6750-es fordulatnál. A kapacitás növekedés ellenére, a könnyebb dugattyúknak és az új csatlakozási rendszernek köszönhetően, a motor tömege csupán 1%-kal nőt. A LED fényszórók mostantól teljesen integráltak. Felülvizsgálták a TCS beállításait és optimalizálták az új motorhoz. A gyártó szerint az ergonómia területén az utasok jártak jól, TMAX hátsó részének áttervezése a nyereg átlépést és a lábtartók használatát. Megváltozott a CVT sebességváltó, új szíjjal és más fordulat beállításokkal érkezik a modell. A Yamaha ezzel zökkenőmentes működést és jobb gyorsulást ígér. Ezen felül újra tervezték a hűtőrendszert, új szellőzőnyilasokat alakítottak ki. 2020-ra a TMAX lesz az alap és a TMAX Tech lesz a gazdagabban felszerelt. TMAX Tech felszereltségei közül néhány kiemelkedő: MyTMAX Connect rendszer ? okostelefon összeköttetés Cruise […]
[2019. november 04 05:19:07.]
MotoGP Sepang :Vinales hatalmas győzelmet aratott (Motorinfo)
A Malajziai Nagydíj nem hozott nagy meglepetést, már az időmérőn érezhető volt, hogy valamelyik Yamaha versenyző fog felérni a dobogó legfelső fokára. A hétvégén hatalmasat bukó Marc Marquez csak a 11. helyről tudott rajtolni. A világbajnok az időmérőn Quartararo után motorozva esett el, az esetről elmondta, hogy nem a francia versenyzőre várt, egy másik versenyzőt szeretett volna követni. Már akkor sokan tudni vélték, hogyMarc Vinales tempójára volt kíváncsi, a szintén spanyol versenyző szintén nagyon gyors volt a hétvégén. Lights out at Sepang! 🚦 Who did the best @MissionWinnow start of the #MalaysianGP? Vote now! ⬇️#MotoGP pic.twitter.com/WVbn4ndJkR ? MotoGP™ 🇲🇾 (@MotoGP) November 3, 2019 A francia Fabio Q. már ötödik alkalommal indulhatott a pole pozícióból, tekintettel arra , hogy hétvégén többször is megdöntötte a pályacsúcsot sokan győzelmet vártak tőle. A rajt viszont nem sikerült jól az Év Újonc címet is begyűjtő Yamaha versenyzőnek, az indulást követően egyből a hatodik helyre csúszott vissza, míg a rajtot Jack Miller kapta el a legjobban. 🔥 @mvkoficial12 hasn’t put a wheel wrong so far! A 1.8 second lead for the @YamahaMotoGP man! 💪#MalaysianGP 🇲🇾 pic.twitter.com/ZcluA71O0n ? MotoGP™ 🇲🇾 (@MotoGP) November 3, 2019 Sokáig nem tudta élvezni az első helyet, mert Vinales már az első körben […]
[2019. november 03 11:12:19.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design