Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Lorenzo műtéten esett át, nem lesz ott a sepangi teszten. (Motorinfo)
Két nappal ezelött egy olasz újság megírta, hogy Lorenzót kórházba szállította egy ismeretlen nő és férfi. Az újságírók kérdésére csak annyit árultak el, hogy barátok és Lorenzo kezét meg kell vizsgálni. Találgatások indultak el egy lehetséges törésről, azonban a spanyol versenyző gyorsan elhagyta a kórházat és így nem írtuk meg a hírt. Bíztunk benne, hogy csak a szokásos téli felkészülésen történt kisebb bukás következménye lehet a sérülés, ami gyakori gyorsasági motorosok körében. Azonban, mint kiderült Lorenzo Spanyolországba utazott, ahol Dr. Xavier Mir klinikáján egy titán csavarral rögzítették a sérült sajkacsontot. Az invazív technikával végrehajtott műtétnek köszönhetően Jorge már 24 óra múlva elhagyhatja a kórházat. Bár a bal kéz nem annyira fontos, mint a jobb kéz a motorozásnál, a spanyol versenyző kénytelen kihagyni a következő sepangi tesztet. A tavalyi szezonban is több versenyt kellett kihagynia sérülések miatt, reméljük az idei évben nem folytatódik ez a sorozat. No hay atajos para llegar a aquellos lugares que realmente merecen la pena.#Fisioterapia #Rehabilitacion #Ejercicio #Marcmarquez #MM93 pic.twitter.com/8Pnx6V8ikv ? Carlos J García (@FisioCJGarcia) January 17, 2019 A Honda csapatát lassan bemutatják, jelenleg azonban mind két versenyzőjük komoly sérülésekből lábadozik. Marc M. vállműtéten esett át, a rehabilitációt már elkezdték de várhatóan bele fog nyúlni a szezonkezdésbe mire […]
[2019. január 22 12:51:25.]
250-nél is több lóerőt tud a Ducati új versenymotorja (Totalbike - 24?ra)
Aerodinamika és végtelen teljesítmény: Bemutatták a Ducati Desmosedici GP19-et.
[2019. január 22 09:45:00.]
Az ötvenes évek sebességrekordere újra rekordot dönthet (Totalbike - 24?ra)
Ismét kalapács alá kerül egy rendkívül ritka Vincent Black Lightning
[2019. január 21 16:49:00.]
Lesz motorkiállítás, csak a Hungexpo nélkül (Totalbike - 24?ra)
Tavaly elmaradt, és a Hungexpo idén sem vállalta. Más viszont igen.
[2019. január 21 14:52:00.]
A kulturált közlekedés legnagyobb ellenségei - Összehasonlító: Triumph Street Triple R vs. Yamaha MT-09 SP (Totalbike - 24?ra)
Ennyi, lefőtt a kávé, alapos, már-már tudományos kutatással kiderítettük, melyik a jobb.
[2019. január 21 07:45:00.]
Melyik a nagyobb numera: az MT-09 SP vagy a Street Triple R? (Totalbike - 24?ra)
Három henger, pehelysúly, atom futómű - ezek bűnbe visznek. Mi pedig nem mondtunk nemet a gonoszra.
[2019. január 20 14:12:00.]
Bemutatták a Ducati Desmosedici GP 2019-es verzióját (Motorinfo)
Hivatalosan is kezdetét veszi az idei szezon.
[2019. január 19 09:33:42.]
2019 Pata Yamaha WorldSBK YZF-R1 (Motorinfo)
Az R1 modell csúcs verzióját mutatták be a napokban, amivel Michael van der Mark és Alex Lowes fog versenyezni a 2019-es szezonban. A motort Andalúziában mutatták be egy Yamaha kereskedői találkozón.
[2019. január 19 08:59:03.]
Folytatja közös útját Sebestyén Peti és a PTR Honda csapata a Világbajnokságon (Motorinfo)
Aláírásra került a szerződés, teljes szezonnak vág neki 2019-ben Sebestyén Peti és a CIA Landlord Insurance Honda a Supersport Világbajnokságon. A tavalyi 5 versenyen már sikeresen szerepelt Peti ezzel a csapattal, megszerezte élete első világbajnoki pontjait a Supersport kategóriában, emellett pedig a Katari futamon a TOP10 is összejött neki! Nem volt kérdés, hogy Peti számára teljes szezont menni remek lehetőség lenne, ezért már október végével megkezdődtek a tárgyalások a jövőt illetően. Valószínűleg Sebestyén Peti az, aki a legjobban örül ennek a megegyezésnek: ?Boldog vagyok, hogy visszatérhetek egy teljes szezonra versenyezni a PTR Hondával és folytathatjuk azt a munkát, amit tavaly már elkezdtünk az utolsó 5 versenyen. Nagyon megtetszett az egész csapat felépítése, a profizmus és szervezettség. Úgy gondolom, teljes mértékben egyeznek a céljaink a jövőt illetően. Most, hogy esélyt kaptam, hogy egy teljes Supersport világbajnoki szezont menjek velük, lehetőségünk lesz felépíteni egy stabil évet és egyre jobb eredményeket elérni együttes erővel. Tavaly Simon és a mérnökeim felhívták a figyelmem azokra a területekre, ahol tudok fejlődni és ezen sokat dolgoztam a téli szünet folyamán. Nem volt könnyű idáig eljutnom és nagyon szeretném megköszönni Stefano Favaronak a Sport & Events Academy csapatának, a támogatóimnak és a családomnak és barátoknak, hogy bíznak bennem […]
[2019. január 19 08:47:40.]
Honda NSR250 felújítás: a blokk rettenetei (Totalbike - 24?ra)
Már a megelőző nyomásvizsgálat is lehangoló volt, de széthúzás után jött az igazi horror.
[2019. január 19 08:28:00.]
Totális KTM fölény a Dakaron (Motorinfo)
Úgy tűnt, az idén végre meg lehet fogni a Dakar hegemóniát felépítő osztrák gyártót. A Honda versenyzője Joan Barreda azonban a harmadik napon hatalmasat bukott és motorja olyan mértékben sérült, hogy feladni kényszerült a versenyt. A csapat másik versenyzője alól pedig műszaki hiba miatt esett ki a technika, így végül az egyik nagy esélyes gyártó előtt zárult be a sivatag. A sivatag, ami idén egyetlen országra korlátozódott, geopolitikai és anyagi szempontok alapján született döntés, hogy a jubileumi rendezésű verseny 100 %-ban Peruban rendezik. Adottságait tekintve a helyszín tökéletes, talán egyedül az országokon áthaladás és helyszínek változatossága maradt alul a megszokott versenyekhez képest. A deal is a deal! 🤦🏻‍♂️👴🏻😂 @LaiaSanz_ you?re one insane/crazy 💁🏻‍♀️ Congratulations on your 11th place finish at the gnarliest race in the world! And no, I?m not thanking you for my new haircut! 😭😂👉🏻 pic.twitter.com/z7KzR57CGh — Toby Price (@tobyprice87) January 18, 2019 De térjünk vissza a versenyre, a KTM 18. győzelmét húzta be egy olyan motorosnak köszönhetően aki komoly kézsérülést szenvedett a felkészülési időben, de végig jól osztotta be az energiáit és képes volt az utolsó percig koncentráltan motorozni. Az ilyen hosszú távú versenyeken egyértelműen kell a szerencse a felkészülés mellett, ahogy a jó technika is meghatározó eleme a […]
[2019. január 18 07:00:20.]
Zsinórban nyolcadszor: a BMW Motorrad 2018-ban nyolcadszor ért el új értékesítési csúcsot (Motorinfo)
A globális értékesítés 0,9%-os növekedéssel elérte a 165 566 járművet. A BMW Motorrad tovább növekszik, új piacokra és új kategóriákra összpontosít, valamint folytatja a modellbevezetéseket. A BMW Motorrad a 2018-as évben több motorkerékpárt és nagyrobogót adott el, mint korábban valaha. Az eleve erős megelőző évhez képest a járműátadások száma további 0,9%-kal emelkedett. 2018 decemberéig összesen 165 566 jármű került átadásra az ügyfeleknek (megelőző év: 164 153 darab). ?A BMW Motorrad 2018-ban újabb igen sikeres évet zárt. Sorozatban nyolcadszor értünk el értékesítési csúcsot. Szeretném őszintén megköszönni ügyfeleinknek azt a bizalmat, amit 2018-ban ismét belénk fektettek.? ? mondta Dr. Markus Schramm, a BMW Motorrad vezetője. Az új értékesítési rekorddal a BMW Motorrad újabb nagy lépést tett a 2020-ra kitűzött 200 000 darabos értékesítési cél felé. Schramm rámutatott, hogy ?a 2018-as értékesítési adat megmutatja, a motorkerékpárok piacán folytatott növekedési stratégiánk működik. A sikert hat új modell piaci bevezetésének, valamint a BMW Motorrad erőteljes termékportfóliójának köszönhetjük. A következő évekre szintén nagy terveink vannak. A folyamatban lévő modellbevezetési terveinket tovább folytatjuk a prémium szegmensben. Palettánkat 2019-ben is emocionális és innovatív termékekkel bővítjük tovább. A motorsportban való részvételünket is erősítjük. A 2019-es szezonban az új BMW Motorrad WorldSBK Team a vadonatúj BMW S 1000 RR modellel áll […]
[2019. január 18 06:15:19.]
A KTM nagyon megnyerte a Dakart (Totalbike - 24?ra)
Az összes érmet hazavitték, ez zsinórban a tizennyolcadik győzelmük.
[2019. január 17 17:14:00.]
Hipersport, sport vagy sport-túra gumit vegyek? (Totalbike - 24?ra)
Hajlanék a sportos gumi felé, de ne koptassa azonnal kockára az autópálya sem.
[2019. január 17 14:05:00.]
Én nem tudok belekötni - Triumph Tiger 800 XCx ABS ? 2018. (Totalbike - 24?ra)
Kétszáz apró részleten változtattak rajta, a Triumph Tiger 800-as mégis maradt, ami volt: az egyik legjobb közepes túraenduró.
[2019. január 17 10:53:00.]
Műszaki hiba miatt bukta az idei Dakart a Honda (Totalbike - 24?ra)
Ricky Brabec az élről esett ki, 56 kilométer után megállt a motorja.
[2019. január 16 12:12:00.]
Miért nincs KTM RC790? (Totalbike - 24?ra)
Eddig szó sem volt róla, de most a cég PR-vezetője posztolt róla.
[2019. január 16 10:40:00.]
Beszáll a Shoei az okos bukósisak versenybe (Motorinfo)
Az okos bukósisak megalkotása, azaz hogy valamilyen technológia révén információt, valós idejű kamera képet kapjunk a szemunk elé, miközben az utat is látjuk, már rég óta foglalkoztatja a motoros társadalmat (valójában izgat ez mindenkit, gondoljunk csak Google vagy VR szemüvegekre). Hogy mennyire akarunk valami ilyet, jól mutatja a 2013-ban beharangozott Skully. Erre a San Franciscoi okos bukó tervre rekord gyorsasággal szedtek össze közösségi finanszírozással 2.5 millió dollárt, hogy aztán 2016-ban lehúzzák a rolót. Szerencsére jött Ivan Contreras a GasGas elnöke és megmentette a projectet, így ma ők lehetnek azon kevesek egyike, akik 1,899 amerikai dollárért elhozzák számodra a vasemberes, kütyüs, hi-teches jövőt egyenesen a szilikon völgyből. Ha ez kicsit sok, 699 euróért felpattinthatsz a meglévő sisakodra egy Nuviz nevű InterCom méretű egységet ami egy kamerával figyel hátra, a képet pedig egy érme méretű kijelzőre vetíti extra infókkal a látótér jobb alsó sarkába. Szóval annyira nem húzott váratlant a Shoei pár napja Las Vegasban, amikor bemutatta az IT-HT névre keresztelt bukósisak tervét a CES-en. Mindenképpen jó hír az okos bukó szerelemeseinek, hogy egy top gyártó is beszáll a buliba, az meg még jobb, hogy a koncepció előrehaladottságát nézve jó eséllyel jövő ilyenkor már a piacon lesz. Az egyetlen egy bemutatott képen […]
[2019. január 15 21:52:06.]
Kémfotókon az új Triumph Rocket (Motorinfo)
Három hete mi is beszámoltunk róla, hogy teljesen új Rocket érkezik a Brit szigetről. A projekt tesztelési fázisba ért mivel közúton kapták lencsevégre az itt látható prototípusokat. Ahogy sejteni lehetett a masszív blokkot 2.5 literre bővítették. A kipufogó rendszer három rövidre vágott dobba végződik, kettő a motor jobboldalára egy a baloldalára szerelve. A váz izgalmas fejlesztésen ment keresztül, amivel valószínű fontos kilókat faraghattak le az összsúlyból. Középen maga a motor blokk a teherviselő elem, erre csatlakozik az izmos hátsó egyoldalú lengőkar.   Technikai fronton várják az igazi tűzijátékot, dőlés érzékelővel összekötött kipörgés gátló, kanyar ABS, gyors váltó és a Scrambler 1200-ról ismert TFT műszerfal integrált Google maps és GoPro eléréssel.   A képeken nem látható utas ülés, lehet, hogy a Speedmasterhez hasonlóan külön felrakható hátsó üléssel tervezik, a lábtartó is különbözik a marketing rajzokon láthatótól, valószínű kombinálható lesz a lábtámaszok pozíciója. A Triumph január 21.-re ígérté a hivatalos bejelentést. Via motorcycle.com
[2019. január 15 14:08:31.]
Egyre stabilabban vezeti a Honda a Dakart (Totalbike - 24?ra)
Hét szakasz után korai lenne bármit elkiabálni, de a hét perc az bizony hét perc.
[2019. január 15 13:59:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design