Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Ez egy 89.000 eurós HP4 Race volt (VIDEÓ) (Motorinfo)
Mielőtt Luca Salvadori 260 km/h sebességgel berakta a kavicságyba.
[2019. augusztus 07 03:39:18.]
Ducati V4 Multistrada (Motorinfo)
Borgo Panigale lassan minden modellhez elérhetővé teszi a V4 fejlesztést. A videó alapján, a motor megjelenése maradt az eddig is megszokott keretek között. Az osztott fényszórók, az első csőr és a két légbeömlő mind jellegzetes Multistrada elemek, azonban a kipufogó elképesztően nagy és szokatlan vonalvezetésű. A motor hangja és dinamikája több mint meggyőző, főleg ha figyelembe vesszük, hogy már megfelel az Euro5 elvárásoknak.
[2019. augusztus 07 03:23:49.]
Harley-Davidson Fat Boy ? Lego Creator (Motorinfo)
Végre megvásárolható a LEGO és a HD kereskedésekben a világhírű játékgyártó készlete. A doboz 1023 elemet tartalmaz, aminek össze szerélese megközelítőleg 10 órát vesz igénybe. A motornak sok mozgó eleme van, például a kerekek, kormány, felfüggesztések, sebsebégváltó, emelő állvány, és még a motorban található dugattyúk is, amelyek a hátsó kerék forgatásakor mozognak. A motorkerékpár mérete összeszerelt állapotban : 20 cm magas, 18 cm széles és 33 cm hosszú. További fotók és infók a gyártó oldalán
[2019. augusztus 07 03:08:22.]
Steven Odendaal mentése (Motorinfo)
A Moto2 világbajnokság csehországi futamán történt egy olyan mentés, ami mellett nem szabad elmenni szó nélkül. A pálya burkolata helyenként nedves volt és ez több versenyzőt is megviccelt a hétvégén. A dél-afrikai pilóta azonban megmutatta, hogy nincs veszett ügy. Persze ehhez ilyen szintű edzettség, tehetség szükséges.
[2019. augusztus 07 02:47:58.]
Sportos hangulatú motort A2-es jogsihoz (Totalbike - 24?ra)
Nehezítő körülmény: 190 centis magassághoz.
[2019. augusztus 06 13:20:00.]
Új ember határozza meg a BMW Motorrad jövőjét (Totalbike - 24?ra)
Elszánt túrázó és terepmotoros került a fejlesztési részleg élére.
[2019. augusztus 06 11:14:00.]
A BMW is beszáll az Endurance világbajnokságba (Totalbike - 24?ra)
Tetszik nekik a formátum, a következő szezonban gyári támogatású csapattal indulnak.
[2019. augusztus 05 12:45:00.]
Melyik közepes dívány a jobb? (Totalbike - 24?ra)
Honda Forza 300 vagy Yamaha Xmax 300? Van egyáltalán érdemi különbség?
[2019. augusztus 05 10:28:00.]
Marquez család bevette Csehországot (Motorinfo)
All in mondhatják otthon spanyolok, ráadásul ez már nem az első hétvége mikor Marc és Alex kupákkal a kezükben hagyják abba a futamot. Por muchos más días así! Felicidades @marcmarquez93! For many more days like this! Congratulations @marcmarquez93!#CzechGP pic.twitter.com/r0cruagxwS ? Alex Márquez (@alexmarquez73) August 4, 2019 MM már rajtpozícióért vívott csatában is hatalmas különbséggel büntette a mezőnyt, így várható volt, hogy a versenyen túl nagy izgalom nem lesz. Pedig a rajt, illetve annak hiánya okozott némi feszültséget a közönség és a versenyzők körében. A rajtot ugyanis halasztani kellett egy pálya rész miatt (célegyenes) ahol nedves volt a burkolat. Végül egy körrel rövidebb távra és közel 30 perces csúszással engedték ki a mezőnyt. We’re racing at Brno! 🚦 Who did the best @MissionWinnow start of the #CzechGP? Vote now! ⬇️#MotoGP pic.twitter.com/cCEtn0MP4o ? MotoGP™ 🇨🇿 (@MotoGP) August 4, 2019 A rajtnál már a 93-as volt a leggyorsabb, mögötte Dovi, Miller, Rins és Pol Espargaro. Rins idei teljesítménye egyenesen lélegzetelállító, ahhoz az is, hogy végre leírhatjuk, hogy a KTM egyik versenyzője negyedik helyen fordul a rajt után. Pedig itt még nincs vége az izgalmaknak, Zarco, aki hónapok óta nem találja a helyét végre felküzdötte magát a harmadik helyre a rajtkockákat illetően. Majd sikerült […]
[2019. augusztus 05 06:35:46.]
Dolomitok-túra. Csapatban. Ducatikkal (Totalbike - 24?ra)
Odacsábítottam a barátaimat. Na de, jól sült el?
[2019. augusztus 04 07:09:00.]
Még több Rocket modell a Triumph-tól, jön a Gran Turismo és a Roadster (Motorinfo)
Nem győzi kényeztetni a Triumph a csúcskategóriában utazó vásárlóit. Nem elég, hogy az év elején berobbantott Rocket III tavasztól felpimpelt TFC kiadásban is elérhető, most újabb két változatban is választható az Angol sor-hármas Power Cruiser. A TFC szédítő műszaki paramétereiről itt írtunk. A most beharangozott két speciális modell lapajai természetesen azonosak, az eltérő részletek a következőek. A GT ahogy a neve is mutatja a túrázó felhasználóknak kedvez. Alacsonyabb az ülésmagassága (773 mm helyett 750), háttámlával szerelik az utas ülést, állíthatóak a lábtartók pozíciói és alapból jár hozzá a fűtött markolat, illetve hátramenetet is kérhetünk a sebességváltóba. A Roadster magányos farkasoknak való. Egyszemélyes üléssel szerelik, ami sok lemondással jár viszont megjelenésben nagyot dob a motoron. A Rocekt 3 az idei év nagy durranása így tényleg sokat irtunk már róla. De nem győzünk betelni az olyan nóvumokkal mint az IMU vezérlőegység ami összeszedi az összes infót az elektronikus gázkartól kezdve a gyorsulás, dőlés érzékelőkön át a kanyar ABS-ig, majd az amúgy 4 opcióból választható vezetési mód szerint biztonságosan vezérli a motort. A nagy kérdés: vajon, hogy bírja a Ducati Diavel az Angolok szűnni nem akaró nyomulását a legizmosabb utcai motorok piacán.
[2019. augusztus 03 21:45:03.]
Dunlop TT100 GP Radiál (Motorinfo)
A Vintage vagy Retro motorok reneszánszukat élik, egyre több gyártó jelenik meg a piacon olyan termékkel, ami pár évtizeddel ezelőtt igazi ?kasszasiker volt?. A hagyományos külsők, modern belsővel kombinálódnak, így érthető ha gumigyártóknak is követni kell a trendet. Korabeli futófelület olyan tulajdonságokkal párosítva, ami megfelel egy mostani motor teljesítményének? A Dunlop is előhúzott egy régi csillagot a szekrényből, a Dunlop K81 ihlette az új TT100 GP Radial modellt. A modern Vintage gumiabroncs címkét kapó abroncs, valóban hiánytermék a piacon. A friss technológiával készült külső, látványban és minőségben is képes biztosítani, a városi,vagy túra felhasználás elvárásait, egy modern erőforrással szemben. A hátsó gumiabroncs JLB szerkezettel rendelkezik, ami simább manőverezést és stabilabb kapcsolatot biztosít az aszfalttal. Ezt a technológiát a gyártó a legújabb hipersportabroncsaitól vették át, és ezzel biztosítja, hogy a felhasználók kiaknázzák az abroncs teljes potenciálját. A Dunlop TT100 GP Radial szilícium-dioxiddal rendelkezik, ami növeli az alacsony hőmérsékleti reakciókat, javítva a tapadást. Ez az anyag az új Dunlop polimerrel kombinálva, lehetővé teszi az abroncsok hosszabb tartósságát is. Luca David, a Dunlop Moto Europe marketing igazgatója a bemutatón elmondta: ? Bemutattuk a Dunlop néhány újítását egy jellegzetes profilba csomagolva. A Dunlop TT 100 GP Radial autentikus megjelensét kölcsönöz, a modern technológiának.? Jelenleg […]
[2019. augusztus 03 21:34:25.]
64.800 eurós bírságot kapott Pol Espargaró (Motorinfo)
A Spanyol Bíróság hatalmas összegre büntette az érvényes jogosítvány nélkül vezető MotoGP pilótát. Nem jól indul a KTM csapat versenyzőjének a Cseh Nagydíj, a spanyol versenyzőt a Spanyol Legfelsőbb Bíróság 64.800 euró bírsággal sújtotta vezetői engedély nélküli vezetés miatt (büntető pontok miatt ideglenes bevont). A barcelonai tartománnyi bíróság, már elítélte az ügyben a pilótát de Ő legfelsőbb bírósághoz felebezett. Back to business, back to joy 🥳🙌🏼 #CzechGP 🇨🇿 pic.twitter.com/Kx0RaejezE ? Pol Espargaró (@polespargaro) August 1, 2019 Pol még 2009-ben szerzett jogosítványt hazájában Spanyolországban, azonban 5 évvel később átköltözött Andorrába. A letelepedéssel egyidejűleg engedélyét átadta és helyette a Pireneusokban található mini köztársaság jogosítványát kezdte használni. Egy évvel később, 2016 nyarán a Spanyol Közlekedési Főhatóság (DGT) értesítette Pol-t, hogy engedélyét elvesztette. Ennek oka, hogy különböző forgalmi szabálysértések miatt kimerítette a pontokat. Még ebben az évben, Granollers (ESP) rendőrség munkatársai megállították és megbüntették a pilótát, engedély nélküli vezetésért, bár Pol szerint érvényes Andorrai engedéllyel rendelkezik. Espargaró azzal védekezett, hogy a DGT egy olyan vezetői engedélyre hivatkozik a büntetésben, ami nem létezik, mivel azt kicserélték és visszajuttatták a spanyol hatóságoknak. A bíróság azonban hajthatatlan volt, mivel véleményük szerint, még ha rendelkezik is Pol Andorrai vezetői engedély, Spanyolországban a pontvesztés rendszerét kell alkalmazni. Pol tehát […]
[2019. augusztus 03 20:52:21.]
SRC Kawasaki az endurance világbajnok! (Motorinfo)
Akik Toby kormánylengés csillapítót és MRA plexit használnak
[2019. augusztus 03 20:44:34.]
Ilyen lehet Armani öltönyt viselni (Totalbike - 24?ra)
Elegáns és finom technika, csak kerüld el vele a padkákat.
[2019. augusztus 02 11:40:00.]
Létezik mindent tudó első motor? (Totalbike - 24?ra)
Legyen sportos, de ne túl erős, legyen dobozolható, kezes, legyen benne elektronika, stb...
[2019. augusztus 02 10:24:00.]
Akkumulátorcsere 6 másodperc alatt (Motorinfo)
Úgy tűnik megvannak a válaszok arra a problémára, ami az elektromos járművek terjedését erősen gátolják. A városi mobilitás területén nincs akkora probléma a rendszerrel, mivel egy töltéssel könnyen megoldhatjuk a napi teendőket. Ennek köszönhetően kiemelkedően gyarapodnak a mikromobilitást kínáló eszközök, mint az elektromos roller. A motorok és az autók azonban bajban vannak, nagyobb az akkumulátor és ezért nehezebb cipelni, a garázsban olyan helyre kell állni ahol lehet tölteni. Itt még várat magára az áttörés, ami a használhatóság területét alakítaná át. Már volt több próbálkozás és terjednek is rendszerek mint a spanyol Silnece cég akkumulátor állomásai. Azonban eddig nem igazán váltak be ezek a megoldások, az egyik gond a kapacitás, egy töltőállomáson 3 -4 csere telep található, ami gyakran kevésnek bizonyul. A másik a rendszerek közötti átjárhatóság hiánya. Pár éve megjelent egy Gogora nevű hálózat, ami nem kevesebbet ígért, mint 6 másodperc csereidőt, és bőséges kapacitást. A tajvani cég a világ nagyvárosaiban telepíti állomásait és próbál több nagy márkát ösztönözni arra, hogy az Ő megoldásukat válassza. Az eddig sikeresnek tűnő projekt mellé tette le voksát többek között a Yamaha is. A japán gyártó kijelentette, hogy elektromos járművei a Gogora 3 hálózatára fognak épülni. Ez hatalmas áttörés lenne, ahogy a videóban is […]
[2019. augusztus 02 07:42:24.]
TYPHOON Mellény (Motorinfo)
Motoros mellény? menet közben!
[2019. augusztus 02 06:40:41.]
Régi kardánost első motornak (Totalbike - 24?ra)
Mennyire lehet régi a technika, hogy még ne legyen vele sok baj?
[2019. augusztus 01 12:34:00.]
Októberben leplezi le Ducati az új Panigale 959-et és a Streetfighter V4-et (Totalbike - 24?ra)
Nem várják meg az EICMA-t, hanem saját bulit szerveznek.
[2019. augusztus 01 11:04:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design