Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Honda 300 győzelme a királykategóriában (Motorinfo)
Összeszedtük azok nevét, akik hozzájárultak ehhez a fantasztikus teljesítményhez. Jim Redman, 53 évvel ezelőtt egy RC181-gyel, Hockekenheim-ben vehette át az első futamgyőzelemért járó díjat. fotó: Pinterest Majd olyan nevek következtek mint Mike Haliwood, Freddie Spencer, vagy éppen Takazumi Katayama. Az első japán, aki 1982-ben egy NS500-al nyerte a Honda Grand Prix-et. Majd jött a mindent elsöprő Mick Doohan, aki 54 győzelmet dobott bele a képzeletbeli kalapba. Őt, olyan nevek követik, mint Alex Crivie, Max Biaggi, Alberto Puig, Loris Capirossi, Valentino Rossi. Érdekessége a listának, hogy Rossi 33, Dani Pedrosa 31, míg a jelenleg is aktív Honda versenyző Marc Marquez már 47 győzelemnél tart. Ha így folytatja gyorsan beéri a listavezető Doohant. Jim Redman 2 Mike Hailwood 8 Freddie Spencer 20 Takazumi Katayama 1 Randy Mamola 4 Wayne Gardner 18 Eddie Lawson 4 Pierfrancesco Chili 1 Mick Doohan 54 Alex Criville 15 Daryl Beattie 1 Alberto Puig 1 Luca Cadalora 2 Carlos Checa 2 Tadayuki Okada 4 Max Biaggi 5 Loris Capirossi 1 Alex Barros 6 Valentino Rossi 33 Ez Ukawa 1 Sete Gibernau 8 Makoto Tamada 2 Nicky Hayden 3 Marco Melandri 5 Dani Pedrosa 31 Toni Elias 1 Andrea Dovizioso 1 Casey Stoner 15 Marc Marquez 47 Jack Miller 1 […]
[2019. május 21 08:21:26.]
Suzuki Gixxer 250 SF 2020 (Motorinfo)
Május 20-án Indiában mutatták be a nagyközönségnek, az új Suzuki negyedliteres modelljét. A típus megjelenését nagy érdeklődés előzte meg. A 26 lóerős erőforrással szerelt motor 161 kg tömegű, ami hússzal könnyebb mint a GSX250R modell. LED lámpák, 12 literes tank és 110/70-17 első és 150/60-17 hátsó gumiabroncsok jellemzik a belépő szintű modellt. Külön érdekessége a típusnak, hogy 2 csatornás ABS rendszerrel is felszerelték. Átszámítva az értéke 2200 euró körül mozog, amivel hazánkban is komoly érdeklődésre számíthatna a japán gyártó.
[2019. május 21 00:40:41.]
Max Biaggit felmentették az adócsalás vádja alól (Motorinfo)
A Kalózt, aki egykoron Rómában élt, azzal vádolták, hogy lakhely változtatási trükkel mint egy 18 millió eurót adót csalt el az olasz államháztartástól. Az ügyész a bűncselekmény kezdetét 2012-re vezette vissza. És 1 év letöltendőt kért Biaggira. A tárgyalás tényét beárnyékolta, hogy Max a napokban vesztette el édesapját, Pietrót. Questa mattina purtroppo ci ha lasciato Piero Biaggi, padre del mio grande amico Max ed una persona molto conosciuta nel paddock. Quelli di noi che hanno avuto la fortuna di conoscerti ti ricorderanno con quell’autenticit? e semplicit? che ti ha sempre caratterizzato. RIP. pic.twitter.com/UYVjs33duC ? Jorge Lorenzo (@lorenzo99) May 18, 2019 A bíró Bruno Cosantini nem értett egyet az ügyész, Giuseppe Olivo állításaival, és felmentette a Biaggit a vádak alól. Indoklásában a bíró kiemelten csak annyit közölt, hogy az adócsalás ténye nem áll fent. Max elmondta, hogy legalább húsz éve él Monacóban, ahol gyermekei is élnek volt feleségével a szépségkirálynő Eleonora Pedronnal. ? Ott vannak a gyermekeim, a motorjaim, barátaim, a saját éttermem és edzőtermem. Rómába csak akkor megyek, amikor szükséges, de semmilyen tulajdonom nincsen a fővárosban?. Biaggi esete nem ritka, a megvádolás tényét tekintve. Azonban az, hogy nem megegyezéses döntés született, hanem a sportoló javára a döntött a bíróság már […]
[2019. május 20 23:16:53.]
Az MM-Honda páros megállíthatatlan (Motorinfo)
A spanyol versenyzőre idén szinte már csak Önmaga jelent komolyabb kockázatot. A hatalmas különbség mellett a világbajnok felnőtt a versenyzéshez, és kiváló stratéga lett az évek alatt. Domingo inolvidable!! Doble felicidad, brothers power💪🏼 Victoria por 2 😁😜 pic.twitter.com/CWylbyo1DO ? Marc Márquez (@marcmarquez93) May 19, 2019 A hétvégén a japán gyártó behúzta a laza 300. győzelmét, ha ez sem lenne elég, két Marquez fiú is győzelemmel térhetett haza. Azonban a napos oldalnak vannak árnyaltabb részei is. MM már 7 éve csiszolja a Honda jelenlegi technikai csomagját és jól érzékelhető, hogy igaz fegyverré vált a kezében. A probléma csak az, hogy ha Ő kiesne a játékból a Ducati, de akár még a Yamaha is lecsaphatna a VB címre. 😀 #FrenchGP @MotoGP pic.twitter.com/LFlzjoqEdT ? Marc Márquez (@marcmarquez93) May 20, 2019 Más versenyző ugyanis képtelen folyamatosan jól teljesíteni a szárnyasok motorjával. Crutchlow ugyan még Lorenzo előtt zárja a hétvégéket és vannak versenyek, ahol szenzációsan teljesít, biztosan nem építenének rá egy teljes gyári csapatot. From Jim Redman in 1966 on the RC181 to @marcmarquez93 and RC213V in 2019, Honda have taken to the top step of the podium in the premier class 300 times – an achievement no other manufacturer has managed! pic.twitter.com/cs5k15koBs ? Repsol […]
[2019. május 20 22:51:26.]
Egy tanulságos videó, hogy miért ne egykerekezzünk tömegben. (Motorinfo)
Hiába gyakoroltuk be akár százszor is az adott mozdulatot, tömegben minden felesleges kockázat vállalás komoly veszélyeket tartogat. Ráadásul nem mindig arra, aki éppen végrehajtja a mozdulatot. Ez nem azt jelenti, hogy elítéljük az egykerekezést, ellenkezőleg, nagyon jó dolognak tartjuk. Csak a megfelelő helyen és időben, egy motoros felvonulás pedig, ahogy példa is mutatja nem az.
[2019. május 20 22:50:02.]
Mi az, ami képes elnyomni egy telt házas stadionnyi drukkert? (Motorinfo)
Segítünk! Egy MotoGP motor :)
[2019. május 20 22:42:26.]
Honda ? Változó vezetési pozíció szabadalom (Motorinfo)
A japán gyártó egyik legfrissebb szabadalma sok motoros igazi álma. Hogyan használjunk egy sportmotort hosszú utakon kényelmesen? Jó lenne a pályán vagy a szerpentinen egy jót motorozni de míg odaérünk megfájdulnak a végtagjaink. A Honda szabadalma rém egyszerű, semmi hi-tech csoda. A tervezés két külön részből áll, az egyik a kormány pozíciójának felemelése, amivel együtt minden vezetéknek is emelkednie kell ( a fékcsöveknek is ). A másik pedig a hely, hogy a felemelt kormányt forgatni is tudjuk. Az első, egy gombnyomással felemelhető hosszított kormány, amit a vezető kedvére állíthat be a megfelelő pozícióra. A másik pedig egy előre kiemelkedő plexi. Ha az elképzelés valóra válik, sokan átgondolják majd a  motorvásárlást, és a sportmotorok néoszerűsége is megnőhet.
[2019. május 20 17:19:59.]
Felpörögtek a Ducati eladásai (Totalbike - 24?ra)
Ötszázalékos növekedéssel zárták az első negyedévet, jól fogyott a Hypermotard.
[2019. május 20 11:11:00.]
?Minden változatlan, ugyanúgy orvosokhoz járok? - Interjú: Dani Pedrosa (Totalbike - 24?ra)
Tavaly visszavonult, miután a Repsol Honda szerződést bontott vele ? most pedig a KTM-et kéne versenyképessé tennie.
[2019. május 20 07:28:00.]
Kezdő sportmotor Kínából (Totalbike - 24?ra)
A CF Moto újdonsága teljesítményben és árban egyaránt elmarad a japánoktól.
[2019. május 18 14:42:00.]
Megérkezett a spórolós majdnem-Ducati (Totalbike - 24?ra)
A Soco az olaszokkal együttműködve, a MotoGP-gépre hajazó dizájnt szabott a CUx-re.
[2019. május 17 11:43:00.]
Villanyhajtású gépeket akar a Triumph (Totalbike - 24?ra)
A fejlesztés érdekében Forma-1-es partnerrel és más cégekkel is összefognak.
[2019. május 16 11:27:00.]
Amikor a majom oldalkocsit húz (Totalbike - 24?ra)
Hiánypótló kiegészítőt dobtak piacra a Honda csodás kreténségéhez, ráadásul viszik mint a cukrot.
[2019. május 15 11:40:00.]
Lakossági diszkó - Összehasonlító: Yamaha MT-07 széria vs. tuning (Totalbike - 24?ra)
Jobb-e az új, mint a rommá tuningolt tavalyi? És melyik extra az, ami igazán megéri a pénzt?
[2019. május 15 06:12:00.]
SCHUBERTH M1 PRO motoros bukósisak, beépített kommunikációs rendszerrel. (Motorinfo)
A SCHUBERTH M1 PRO még épp időben elfoglalja a startpozíciót az új szezon kezdetekor. Többek között a sokféle színezés, az innovatív szellőzőrendszer, a kiemelkedő aerodinamika jellemzi, valamint készen áll az új SC1M kommunikációs rendszer befogadására. Az EICMA-i világpremiere, és a milánói zászlóshajó expó után a SCHUBERTH M1 PRO végre megvásárolható. A SCHUBERTH gondoskodott róla, hogy az új generációs jet sisak minden technikai jellemzőt megkapjon, amitől öröm egy nyitott sisakkal motorozni ? plexivel, vagy anélkül. Az M1 PRO rengeteg stílusos mintával rajtol el. Az optimalizált keringésnek, az új bélésnek és a beépített kommunikációs rendszernek köszönhetően az egyik legkényelmesebb jet sisak a piacon. Az új keringési rendszernek hála, most még kényelmesebb a motorozás: a motoros feje hűvösen marad még a hosszabb túrák során is. Ennek az az oka, hogy az M1 PRO-ban, mint a márka többi sisakjainál, a nyakrésznél távozik a levegő a sisak hátsó része helyett. A szellőző csatornák a sisakba lettek építve. Az új szellőző rendszer egy igazán ?okos? megjelenést biztosít az M1 PRO-nak. Ez az új SCHUBERTH dizájn sokkal modernebb és vonzóbb külsőt kölcsönöz a sisaknak. Az M1 PRO-ba a mikrofon, a hangszóró és az antenna is be van építve a modern SC1M kommunikációs rendszerhez. Az SC1M 2019 áprilisától […]
[2019. május 14 23:58:05.]
Rossi pert nyert a letétkezelőkkel szemben (Motorinfo)
Az olasz motorversenyzőt az a moldovai házaspár perelte be, akik 10 évig gondnokként vigyáztak a Tavulliában található ingatlanra. Elbocsátásuk oka, hogy az épület teljes tulajdonjoga Rossi nevére került. Az elbocsájtott vagyonkezelők, egy évvel az elbocsájtásuk után ügyvédhez fordultak és beperelték Rossit. Victor Untu és Jigan Zinaida összesen 114 ezer eurót követel, elmaradt túlóra pénzre hivatkozva. Victor 2600, Jigan 1600 eurót kerestek havonta, a követelt összeg a túlórapénzekből, és a végkielégítésből tevődött össze. A bíróság azonban elutasította a kérelmet, mivel Rossi ügyvédjei számlákkal igazolták, hogy a plusz munkákat külsős cégek végezték az ingatlanon. A bíróság az elutasítás mellett 11.000 euró jogi költség kifizetésére is kötelezte a házaspárt. Fotók:motogp.com motorsportmagazin.com
[2019. május 14 23:43:59.]
Skyleader UL-39 ALBI (Motorinfo)
A BMW S1000RR motorja hajtja az ultrakönnyű, kétüléses tandem gépet. Sokan úgy gondolják, hogy a BMW logója egy propellert ábrázol, valójában a Bajor zászló színeinek kombinációja. Ez persze semmit nem von le abból a tényből, hogy a német gyártó termékei olyan komoly minőséget képviselnek, hogy akár egy repülőgépbe is beszerelhetőek. A Cseh gyártó most egy ultra könnyű sugárhajtóműves tandem repülőgépbe szerelte be az S1000RR 200 lóerős blokkját. A kis repülőgép , ami oktatási célokat i képes kiszolgálni, teljes egészében szénszálból készült. Ennek köszönhetően tömege mindössze 322 kilogramm, amihez 340 km/h végsebesség párosul. A repülő hatótávolsága eléri az 550 kilométert. A repülőgépet a gyártó a Prágai Műszaki Egyetem Gépészmérnöki Karának, Gépészmérnöki Tanszéknek tanáraival és hallgatóival együttműködésben tervezte.
[2019. május 14 23:17:16.]
Elektromos Ducati Panigale? (Motorinfo)
Az Aritra Das tervezőiroda bemutatott egy tervet, hogyan nézhet majd ki az villany Panigale. Tény, hogy szeretnénk vagy nem, a fejlődés megállíthatatlan és jelenleg minden komoly gyártó erőfeszítéseket tesz arra, hogy terméket fejlesszen a piacra. Sokan még csak kisebb teljesítményű járműveket látnak életképesnek a palettán, de csak idő kérdése és a elektromosság eléri a sportmotorok felső kategóriás modelljeit is. A tervezők, a V4 verzióra támaszkodva tervezték meg az elektromos kivitelt, és arra törekedtek, hogy a legkevésbé hasonlítson egy elektromos járműre. Ennyi változást még mi is eltudunk viselni, így már csak a hangon kellene dolgozni. A fránya V4-nek ugyanis isteni hangja van minden tartományban.
[2019. május 14 23:04:52.]
Megújult az MV Agusta weboldala (Motorinfo)
Érdemes körülnézni azoknak, akik értékelik az olasz márka különleges modelljeit. A gyártó új weblapot mutatott be, amin a motorok 360 fokos forgatási is lehetséges már. Ezen felül műszaki adatok, hírek és akár gyárlátogatási lehetőség is elérhető az aloldalakon. https://www.mvagusta.com/
[2019. május 14 22:54:10.]
NC700 vs. CB500? (Totalbike - 24?ra)
Vagy esetleg egy 2009 körüli Transalp? Melyik a tutibb vétel?
[2019. május 14 16:52:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design