Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Elkészült minden idők legerősebb Vespa GTS-e (Totalbike - 24?ra)
A háromszázas csapásmérő 2019-re további 1,5 lóerővel lett erősebb.
[2019. február 12 12:50:00.]
Állítható futóművesíthető a 790 Duke (Totalbike - 24?ra)
Ha már R változat nincs, legalább a futóművet lehessen fejleszteni.
[2019. február 12 10:39:00.]
Ha V2, akkor Honda vagy Aprilia? (Totalbike - 24?ra)
Sporttúra-kérdés: Aprilia SL1000 Falco vagy Honda VTR1000F.
[2019. február 11 14:05:00.]
Még egyszer kimondta a német bíróság, hogy az Alpinestars megsértette a Dainese szabadalmát (Totalbike - 24?ra)
Folytatódik a nagy légzsák-per.
[2019. február 11 10:33:00.]
SuperEnduro GP-t rendezett Budapest (Motorinfo)
Nagy napja volt tegnap a Magyar motorsportnak. Sikeresen hazánkba hozták a látványos SuperEnduro GP sorozatot. A nemzetközi motorsport szövetséggel karöltve a Francia ABC Communciation már 2004 óta szervez supercross és enduro versenyeket. A SuperEnduronak keresztelt öt állomásból álló, őrületesen izgalmas verseny utolsó előtti futama került idén a Pap László sportarénába. Ez a sport ötvözi az említett terepmotorozási szakágakat, de sokszor a legjobbak között tapasztal triálosok is vannak, nem véletlenül. Ha valaki nem ismerné, ez egy rendkívül látványos arénákban megrendezett verseny. Három kategóriában állnak rajthoz a srácok (meghívásos Europa kupa, 23 év alattiaknak junior és a király Prestige kategória) és pontrendszerben küzdik végig az öt verseny hétvégét. Három futamot rendeznek Junioraban és Prestigeben, egy futam ötperces, plusz egy kör, ami alatt rendesen elfáradnak a pilóták, csak képzelem milyen állapotban lehet egy ilyen akció végére a kar, alkar, csukló.   Rögtön levettem, hogy ez egy keményen extrém sportesemény lesz, mivel ahogy beléptünk az arénába a délelőtti időmérőkre, az első, amin megakadt a szemem, egy nagy csapat mentős volt. A második, egy kedélyesen mosolygó srác, keresztbe horzsolt, véres arccal, teljes motocross felszerelésben. A küzdőtéren pedig 1500 tonna földből, 100 tonna sziklából és 100 m3 fatrözsből épült, félelmetes pálya terpeszkedett. Hamar kiderült, hogy Ifj. […]
[2019. február 10 12:24:44.]
Eséssel teszteltem, nem lett bajom - Termékteszt: PMJ motoros farmerek (Totalbike - 24?ra)
A szintetikus anyagok már kenterbe verik a bőrt.
[2019. február 09 16:22:00.]
Enduróval Valparaiso utcáin (Motorinfo)
Az Urban MTB Downhill verseny visszatér Valparaiso városába, a hétvégén megrendezésre kerülő eseményt egy Hard Enduro versenyző segítségével népszerűsítik a Red-Bull TV-n. Maga a történet egyszerű, a tavalyi győztest Tomas Slavik kap hívást a rajthoz, mikor észreveszi, hogy a kamerája a barátja sisakján maradt. Összesen két perc áll rendelkezésére Benjamin Herrera számára, hogy elérje a rajtot és visszaadja a kamerát. Szerencsére a chilei származású versenyző, jól ismeri a világörökség részét képező kikötő várost. Ha valaki nem látta még a világ leghíresebb Urban MTB versenyét, annak kiemelten ajánljuk Slavik tavalyi futamát.
[2019. február 08 22:59:40.]
Mi az a minimum, amit egy terepmotornak utcán tudnia kell? (Totalbike - 24?ra)
Van úgy, hogy terepen letörik ez-az. Minek kell meglennie, hogy a rendőr ne büntessen?
[2019. február 08 16:01:00.]
Újra támad a Jawa (Totalbike - 24?ra)
Első pillantásra elég gusztusos fegyverzettel, aminek már csak jól kell elsülnie
[2019. február 08 13:50:00.]
Jön a Triumph Daytona 765 (Totalbike - 24?ra)
Egy éve még tagadták, most viszont már egyáltalán nem csinálnak titkot belőle.
[2019. február 08 09:59:00.]
MotoGP teszt Sepang: Vinales behúzta a második napot de már Petrucci van az élen (Motorinfo)
Két nap telt el a hivatalos tesztből, az első nap nagy meglepetése volt, hogy az a Marc Marquez tudott a leggyorsabb lenni, akit alig két hónappal ezelőtt műtöttek. A spanyol világbajnoknak nem volt más választása, nem bírt volna ki még egy szezont a vállsérülése, elmondása szerint már álmában is kiugrott a helyéről. A Honda egyetlen versenyzővel is képes volt maga mögé utasítani a többieket, mivel Jorge Lorenzo is lábadozik, a törőt kezével. A második napra kicsit felpörögtek az események, Marc válla jobban fájt mint az első napon, így pár kör után abbahagyta a tesztelést. Nem úgy a többiek, az első etapban Rossi volt a leggyorsabb, majd jött a nagy meleg így mindenki kicsit visszavonult. A második részre viszont visszahült a pálya és elkezdtek érkezni a jó idők. Elsőként Rins tudott a tabella élére állni, ami nagyon ígéretes a Suzuki versenyző részéről. Nyilatkozatában külön ki is tért rá, hogy jó irányban haladnak a fejlesztésekkel. Csapattársa jelenleg még csak a mezőny végén motorozik, de reméljük hamar hozzászokik a légkörhöz és képes lesz gyorsulni. Second day in Sepang! Positive and productive day with the team; we did a big step in the correct way but still a lot of work. Tomorrow last day […]
[2019. február 08 07:47:14.]
Márquez még nem épült fel teljesen, de így is a leggyorsabb (Totalbike - 24?ra)
A szezon előtti teszten csak a suzukis Rins tudta megközelíteni.
[2019. február 07 16:29:00.]
1100-as Africa Twin jöhet (Totalbike - 24?ra)
Ideje lépnie a Hondának: konkurensek kevesebb köbcentiből tudnak hasonlóan erős, de könnyebb motorokat.
[2019. február 07 12:38:00.]
Amatőr motorszerelő miatt gyulladt ki a családi ház (Totalbike - 24?ra)
Az angol Peter Biggs felesége korábban sem volt oda a férje hobbijáért.
[2019. február 07 10:30:00.]
Visszatérhet a DR Big! (Motorinfo)
Suzuki azt tervezi, hogy újra beveti Dr Big nevet, a V-Strom 1000-re épülő, de terepen kívüli felhasználásra szánt modell formájában. A túrázásra és ?kaland? motorozásra orientált koncepció, a mitikus 1988 és 1997 között gyártott DR Big megjelenését idézi majd. Az eredeti modell hatalmas jellemzője egy 727 cm3-es, egy hengeres ( 1988-89 között 750 esetében ) erőforrás volt, amely 52 lóerőt adott le teljesítményként. 1990-re 779 cm3-re növelték a hengerűrtartalmat és átnevezték DR 800-ra. A 80-as évek végén és a 90 évek elején több Dakar szereplést is magáénak tudhat a típus. A gyártás 1997-ig folytatták, az akkori nagy konkurensei a Honda Africa Twin vagy a Yamaha Super Téneré volt. Az új DR Big, várhatóan V-Strom 996 ccm3-es erőforrásával lesz szerelve, amely körülbelül 100 lóerőre teljesítményre képes. Az új verzió, hosszabb felfüggesztéseket és egyéb terepezésre alkalmas kiegészítőket fog kapni. ( haspáncél, fűzött kerekek, nagy túra tank, kézvédő ).
[2019. február 07 09:07:05.]
Felélesztené a Suzuki a DR Biget (Totalbike - 24?ra)
Az eredeti koncepcióból két dolgot menekítenének át: a nevet és a terepképességet.
[2019. február 06 16:59:00.]
Az aggregátortól a CBR1000RR-ig minden Hondának jól áll az arany szín (Totalbike - 24?ra)
Az ausztrál Honda érzi, hogyan kell 50. évfordulót ünnepelni.
[2019. február 06 13:28:00.]
Szép, mint egy Kawasaki, és jó, mint egy Honda - Használt: Kawasaki ZRX1200R - 2001. (Totalbike - 24?ra)
A ZRX tervezőit nem érdekelték az alsó polcos megoldások, és ettől lesz igazán vágykeltő.
[2019. február 06 06:11:00.]
Vehető-e a Yamaha WR400F? (Totalbike - 24?ra)
A cél az erdei túrázás, offroadozás. Melyik változat vehető?
[2019. február 05 12:10:00.]
Újabb lépéssel került közelebb a gyártáshoz a Suzuki turbós motorja (Totalbike - 24?ra)
Már költséget optimalizálnak, egyszerűsítették a vázat.
[2019. február 05 09:40:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design