Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Az ötvenes évek sebességrekordere újra rekordot dönthet (Totalbike - 24?ra)
Ismét kalapács alá kerül egy rendkívül ritka Vincent Black Lightning
[2019. január 21 16:49:00.]
Lesz motorkiállítás, csak a Hungexpo nélkül (Totalbike - 24?ra)
Tavaly elmaradt, és a Hungexpo idén sem vállalta. Más viszont igen.
[2019. január 21 14:52:00.]
A kulturált közlekedés legnagyobb ellenségei - Összehasonlító: Triumph Street Triple R vs. Yamaha MT-09 SP (Totalbike - 24?ra)
Ennyi, lefőtt a kávé, alapos, már-már tudományos kutatással kiderítettük, melyik a jobb.
[2019. január 21 07:45:00.]
Melyik a nagyobb numera: az MT-09 SP vagy a Street Triple R? (Totalbike - 24?ra)
Három henger, pehelysúly, atom futómű - ezek bűnbe visznek. Mi pedig nem mondtunk nemet a gonoszra.
[2019. január 20 14:12:00.]
Bemutatták a Ducati Desmosedici GP 2019-es verzióját (Motorinfo)
Hivatalosan is kezdetét veszi az idei szezon.
[2019. január 19 09:33:42.]
2019 Pata Yamaha WorldSBK YZF-R1 (Motorinfo)
Az R1 modell csúcs verzióját mutatták be a napokban, amivel Michael van der Mark és Alex Lowes fog versenyezni a 2019-es szezonban. A motort Andalúziában mutatták be egy Yamaha kereskedői találkozón.
[2019. január 19 08:59:03.]
Folytatja közös útját Sebestyén Peti és a PTR Honda csapata a Világbajnokságon (Motorinfo)
Aláírásra került a szerződés, teljes szezonnak vág neki 2019-ben Sebestyén Peti és a CIA Landlord Insurance Honda a Supersport Világbajnokságon. A tavalyi 5 versenyen már sikeresen szerepelt Peti ezzel a csapattal, megszerezte élete első világbajnoki pontjait a Supersport kategóriában, emellett pedig a Katari futamon a TOP10 is összejött neki! Nem volt kérdés, hogy Peti számára teljes szezont menni remek lehetőség lenne, ezért már október végével megkezdődtek a tárgyalások a jövőt illetően. Valószínűleg Sebestyén Peti az, aki a legjobban örül ennek a megegyezésnek: ?Boldog vagyok, hogy visszatérhetek egy teljes szezonra versenyezni a PTR Hondával és folytathatjuk azt a munkát, amit tavaly már elkezdtünk az utolsó 5 versenyen. Nagyon megtetszett az egész csapat felépítése, a profizmus és szervezettség. Úgy gondolom, teljes mértékben egyeznek a céljaink a jövőt illetően. Most, hogy esélyt kaptam, hogy egy teljes Supersport világbajnoki szezont menjek velük, lehetőségünk lesz felépíteni egy stabil évet és egyre jobb eredményeket elérni együttes erővel. Tavaly Simon és a mérnökeim felhívták a figyelmem azokra a területekre, ahol tudok fejlődni és ezen sokat dolgoztam a téli szünet folyamán. Nem volt könnyű idáig eljutnom és nagyon szeretném megköszönni Stefano Favaronak a Sport & Events Academy csapatának, a támogatóimnak és a családomnak és barátoknak, hogy bíznak bennem […]
[2019. január 19 08:47:40.]
Honda NSR250 felújítás: a blokk rettenetei (Totalbike - 24?ra)
Már a megelőző nyomásvizsgálat is lehangoló volt, de széthúzás után jött az igazi horror.
[2019. január 19 08:28:00.]
Totális KTM fölény a Dakaron (Motorinfo)
Úgy tűnt, az idén végre meg lehet fogni a Dakar hegemóniát felépítő osztrák gyártót. A Honda versenyzője Joan Barreda azonban a harmadik napon hatalmasat bukott és motorja olyan mértékben sérült, hogy feladni kényszerült a versenyt. A csapat másik versenyzője alól pedig műszaki hiba miatt esett ki a technika, így végül az egyik nagy esélyes gyártó előtt zárult be a sivatag. A sivatag, ami idén egyetlen országra korlátozódott, geopolitikai és anyagi szempontok alapján született döntés, hogy a jubileumi rendezésű verseny 100 %-ban Peruban rendezik. Adottságait tekintve a helyszín tökéletes, talán egyedül az országokon áthaladás és helyszínek változatossága maradt alul a megszokott versenyekhez képest. A deal is a deal! 🤦🏻‍♂️👴🏻😂 @LaiaSanz_ you?re one insane/crazy 💁🏻‍♀️ Congratulations on your 11th place finish at the gnarliest race in the world! And no, I?m not thanking you for my new haircut! 😭😂👉🏻 pic.twitter.com/z7KzR57CGh — Toby Price (@tobyprice87) January 18, 2019 De térjünk vissza a versenyre, a KTM 18. győzelmét húzta be egy olyan motorosnak köszönhetően aki komoly kézsérülést szenvedett a felkészülési időben, de végig jól osztotta be az energiáit és képes volt az utolsó percig koncentráltan motorozni. Az ilyen hosszú távú versenyeken egyértelműen kell a szerencse a felkészülés mellett, ahogy a jó technika is meghatározó eleme a […]
[2019. január 18 07:00:20.]
Zsinórban nyolcadszor: a BMW Motorrad 2018-ban nyolcadszor ért el új értékesítési csúcsot (Motorinfo)
A globális értékesítés 0,9%-os növekedéssel elérte a 165 566 járművet. A BMW Motorrad tovább növekszik, új piacokra és új kategóriákra összpontosít, valamint folytatja a modellbevezetéseket. A BMW Motorrad a 2018-as évben több motorkerékpárt és nagyrobogót adott el, mint korábban valaha. Az eleve erős megelőző évhez képest a járműátadások száma további 0,9%-kal emelkedett. 2018 decemberéig összesen 165 566 jármű került átadásra az ügyfeleknek (megelőző év: 164 153 darab). ?A BMW Motorrad 2018-ban újabb igen sikeres évet zárt. Sorozatban nyolcadszor értünk el értékesítési csúcsot. Szeretném őszintén megköszönni ügyfeleinknek azt a bizalmat, amit 2018-ban ismét belénk fektettek.? ? mondta Dr. Markus Schramm, a BMW Motorrad vezetője. Az új értékesítési rekorddal a BMW Motorrad újabb nagy lépést tett a 2020-ra kitűzött 200 000 darabos értékesítési cél felé. Schramm rámutatott, hogy ?a 2018-as értékesítési adat megmutatja, a motorkerékpárok piacán folytatott növekedési stratégiánk működik. A sikert hat új modell piaci bevezetésének, valamint a BMW Motorrad erőteljes termékportfóliójának köszönhetjük. A következő évekre szintén nagy terveink vannak. A folyamatban lévő modellbevezetési terveinket tovább folytatjuk a prémium szegmensben. Palettánkat 2019-ben is emocionális és innovatív termékekkel bővítjük tovább. A motorsportban való részvételünket is erősítjük. A 2019-es szezonban az új BMW Motorrad WorldSBK Team a vadonatúj BMW S 1000 RR modellel áll […]
[2019. január 18 06:15:19.]
A KTM nagyon megnyerte a Dakart (Totalbike - 24?ra)
Az összes érmet hazavitték, ez zsinórban a tizennyolcadik győzelmük.
[2019. január 17 17:14:00.]
Hipersport, sport vagy sport-túra gumit vegyek? (Totalbike - 24?ra)
Hajlanék a sportos gumi felé, de ne koptassa azonnal kockára az autópálya sem.
[2019. január 17 14:05:00.]
Én nem tudok belekötni - Triumph Tiger 800 XCx ABS ? 2018. (Totalbike - 24?ra)
Kétszáz apró részleten változtattak rajta, a Triumph Tiger 800-as mégis maradt, ami volt: az egyik legjobb közepes túraenduró.
[2019. január 17 10:53:00.]
Műszaki hiba miatt bukta az idei Dakart a Honda (Totalbike - 24?ra)
Ricky Brabec az élről esett ki, 56 kilométer után megállt a motorja.
[2019. január 16 12:12:00.]
Miért nincs KTM RC790? (Totalbike - 24?ra)
Eddig szó sem volt róla, de most a cég PR-vezetője posztolt róla.
[2019. január 16 10:40:00.]
Beszáll a Shoei az okos bukósisak versenybe (Motorinfo)
Az okos bukósisak megalkotása, azaz hogy valamilyen technológia révén információt, valós idejű kamera képet kapjunk a szemunk elé, miközben az utat is látjuk, már rég óta foglalkoztatja a motoros társadalmat (valójában izgat ez mindenkit, gondoljunk csak Google vagy VR szemüvegekre). Hogy mennyire akarunk valami ilyet, jól mutatja a 2013-ban beharangozott Skully. Erre a San Franciscoi okos bukó tervre rekord gyorsasággal szedtek össze közösségi finanszírozással 2.5 millió dollárt, hogy aztán 2016-ban lehúzzák a rolót. Szerencsére jött Ivan Contreras a GasGas elnöke és megmentette a projectet, így ma ők lehetnek azon kevesek egyike, akik 1,899 amerikai dollárért elhozzák számodra a vasemberes, kütyüs, hi-teches jövőt egyenesen a szilikon völgyből. Ha ez kicsit sok, 699 euróért felpattinthatsz a meglévő sisakodra egy Nuviz nevű InterCom méretű egységet ami egy kamerával figyel hátra, a képet pedig egy érme méretű kijelzőre vetíti extra infókkal a látótér jobb alsó sarkába. Szóval annyira nem húzott váratlant a Shoei pár napja Las Vegasban, amikor bemutatta az IT-HT névre keresztelt bukósisak tervét a CES-en. Mindenképpen jó hír az okos bukó szerelemeseinek, hogy egy top gyártó is beszáll a buliba, az meg még jobb, hogy a koncepció előrehaladottságát nézve jó eséllyel jövő ilyenkor már a piacon lesz. Az egyetlen egy bemutatott képen […]
[2019. január 15 21:52:06.]
Kémfotókon az új Triumph Rocket (Motorinfo)
Három hete mi is beszámoltunk róla, hogy teljesen új Rocket érkezik a Brit szigetről. A projekt tesztelési fázisba ért mivel közúton kapták lencsevégre az itt látható prototípusokat. Ahogy sejteni lehetett a masszív blokkot 2.5 literre bővítették. A kipufogó rendszer három rövidre vágott dobba végződik, kettő a motor jobboldalára egy a baloldalára szerelve. A váz izgalmas fejlesztésen ment keresztül, amivel valószínű fontos kilókat faraghattak le az összsúlyból. Középen maga a motor blokk a teherviselő elem, erre csatlakozik az izmos hátsó egyoldalú lengőkar.   Technikai fronton várják az igazi tűzijátékot, dőlés érzékelővel összekötött kipörgés gátló, kanyar ABS, gyors váltó és a Scrambler 1200-ról ismert TFT műszerfal integrált Google maps és GoPro eléréssel.   A képeken nem látható utas ülés, lehet, hogy a Speedmasterhez hasonlóan külön felrakható hátsó üléssel tervezik, a lábtartó is különbözik a marketing rajzokon láthatótól, valószínű kombinálható lesz a lábtámaszok pozíciója. A Triumph január 21.-re ígérté a hivatalos bejelentést. Via motorcycle.com
[2019. január 15 14:08:31.]
Egyre stabilabban vezeti a Honda a Dakart (Totalbike - 24?ra)
Hét szakasz után korai lenne bármit elkiabálni, de a hét perc az bizony hét perc.
[2019. január 15 13:59:00.]
Tényleg 2,76 lóerő a legnagyobb bajom? - Teszt: Honda PCX125 ? 2018. (Totalbike - 24?ra)
Egyszerre lett könnyebb és erősebb, aztán mégis ezen sírok.
[2019. január 15 06:36:00.]
Ez lenne az új Hayabusa? (Motorinfo)
A Suzuki az utóbbi pár évben mintha visszavette volna a gázt az innováció terén. Míg 2016-ban bemutatták többek között az új GSX-R1000, GSX-250R, GSX-R125 és GSX-S125 modelleket, 18-ra nagyjából csak az SV650X és a feltámasztott Katana maradt. A sokat emlegettet Euro4-es uniós normák miatt a nálunk elérhető Suzuki paletta még talán szűkült is a kieső Hayabusával (itt búcsúztattuk) és az amúgy is 6 éve változatlan 600-as és 750-es GSX-R modellekkel. Mégis izgatottan spekulál a szakma, vajon mire készülnek a Suzuki háza táján. Lesz-e új Hayabusa? És ha igen mivel próbálkozik majd a gyártó hogy ismét egy ?game changer? motort mutathasson be az általuk nyitott mega sport kategóriában. A találgatásokat csak felpörgette Toshihiro Suzuki októberi nyilatkozata. A gyáróriás elnöke a Katana leleplezésekor a következőket mondta: ?A mi feladatunk a Suzukinál olyan termékek létrehozása, amire az embereknek szükségük van, amik izgalmat és szórakozást hoznak az életükbe. A teljesen új Katana jól demonstrálja a Suzuki jövőjét. Sokkal több jön még, mivel kitartunk az vásárló központú hozzáállásunk mellett, előremutató és izgalmas motorokat adva az embereken világszerte. 2021-re 10 új modellt mutatunk be, kifejezetten a nagy motorkara fokuszálva, megerősítve a teljes kínálatunkat, meglévő modellek új szériáival is.? Suzuki úr lelkesítő beszéde mellett másik fontos támpont […]
[2019. január 14 20:37:43.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design