Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Mi az, ami képes elnyomni egy telt házas stadionnyi drukkert? (Motorinfo)
Segítünk! Egy MotoGP motor :)
[2019. május 20 22:42:26.]
Honda ? Változó vezetési pozíció szabadalom (Motorinfo)
A japán gyártó egyik legfrissebb szabadalma sok motoros igazi álma. Hogyan használjunk egy sportmotort hosszú utakon kényelmesen? Jó lenne a pályán vagy a szerpentinen egy jót motorozni de míg odaérünk megfájdulnak a végtagjaink. A Honda szabadalma rém egyszerű, semmi hi-tech csoda. A tervezés két külön részből áll, az egyik a kormány pozíciójának felemelése, amivel együtt minden vezetéknek is emelkednie kell ( a fékcsöveknek is ). A másik pedig a hely, hogy a felemelt kormányt forgatni is tudjuk. Az első, egy gombnyomással felemelhető hosszított kormány, amit a vezető kedvére állíthat be a megfelelő pozícióra. A másik pedig egy előre kiemelkedő plexi. Ha az elképzelés valóra válik, sokan átgondolják majd a  motorvásárlást, és a sportmotorok néoszerűsége is megnőhet.
[2019. május 20 17:19:59.]
Felpörögtek a Ducati eladásai (Totalbike - 24?ra)
Ötszázalékos növekedéssel zárták az első negyedévet, jól fogyott a Hypermotard.
[2019. május 20 11:11:00.]
?Minden változatlan, ugyanúgy orvosokhoz járok? - Interjú: Dani Pedrosa (Totalbike - 24?ra)
Tavaly visszavonult, miután a Repsol Honda szerződést bontott vele ? most pedig a KTM-et kéne versenyképessé tennie.
[2019. május 20 07:28:00.]
Kezdő sportmotor Kínából (Totalbike - 24?ra)
A CF Moto újdonsága teljesítményben és árban egyaránt elmarad a japánoktól.
[2019. május 18 14:42:00.]
Megérkezett a spórolós majdnem-Ducati (Totalbike - 24?ra)
A Soco az olaszokkal együttműködve, a MotoGP-gépre hajazó dizájnt szabott a CUx-re.
[2019. május 17 11:43:00.]
Villanyhajtású gépeket akar a Triumph (Totalbike - 24?ra)
A fejlesztés érdekében Forma-1-es partnerrel és más cégekkel is összefognak.
[2019. május 16 11:27:00.]
Amikor a majom oldalkocsit húz (Totalbike - 24?ra)
Hiánypótló kiegészítőt dobtak piacra a Honda csodás kreténségéhez, ráadásul viszik mint a cukrot.
[2019. május 15 11:40:00.]
Lakossági diszkó - Összehasonlító: Yamaha MT-07 széria vs. tuning (Totalbike - 24?ra)
Jobb-e az új, mint a rommá tuningolt tavalyi? És melyik extra az, ami igazán megéri a pénzt?
[2019. május 15 06:12:00.]
SCHUBERTH M1 PRO motoros bukósisak, beépített kommunikációs rendszerrel. (Motorinfo)
A SCHUBERTH M1 PRO még épp időben elfoglalja a startpozíciót az új szezon kezdetekor. Többek között a sokféle színezés, az innovatív szellőzőrendszer, a kiemelkedő aerodinamika jellemzi, valamint készen áll az új SC1M kommunikációs rendszer befogadására. Az EICMA-i világpremiere, és a milánói zászlóshajó expó után a SCHUBERTH M1 PRO végre megvásárolható. A SCHUBERTH gondoskodott róla, hogy az új generációs jet sisak minden technikai jellemzőt megkapjon, amitől öröm egy nyitott sisakkal motorozni ? plexivel, vagy anélkül. Az M1 PRO rengeteg stílusos mintával rajtol el. Az optimalizált keringésnek, az új bélésnek és a beépített kommunikációs rendszernek köszönhetően az egyik legkényelmesebb jet sisak a piacon. Az új keringési rendszernek hála, most még kényelmesebb a motorozás: a motoros feje hűvösen marad még a hosszabb túrák során is. Ennek az az oka, hogy az M1 PRO-ban, mint a márka többi sisakjainál, a nyakrésznél távozik a levegő a sisak hátsó része helyett. A szellőző csatornák a sisakba lettek építve. Az új szellőző rendszer egy igazán ?okos? megjelenést biztosít az M1 PRO-nak. Ez az új SCHUBERTH dizájn sokkal modernebb és vonzóbb külsőt kölcsönöz a sisaknak. Az M1 PRO-ba a mikrofon, a hangszóró és az antenna is be van építve a modern SC1M kommunikációs rendszerhez. Az SC1M 2019 áprilisától […]
[2019. május 14 23:58:05.]
Rossi pert nyert a letétkezelőkkel szemben (Motorinfo)
Az olasz motorversenyzőt az a moldovai házaspár perelte be, akik 10 évig gondnokként vigyáztak a Tavulliában található ingatlanra. Elbocsátásuk oka, hogy az épület teljes tulajdonjoga Rossi nevére került. Az elbocsájtott vagyonkezelők, egy évvel az elbocsájtásuk után ügyvédhez fordultak és beperelték Rossit. Victor Untu és Jigan Zinaida összesen 114 ezer eurót követel, elmaradt túlóra pénzre hivatkozva. Victor 2600, Jigan 1600 eurót kerestek havonta, a követelt összeg a túlórapénzekből, és a végkielégítésből tevődött össze. A bíróság azonban elutasította a kérelmet, mivel Rossi ügyvédjei számlákkal igazolták, hogy a plusz munkákat külsős cégek végezték az ingatlanon. A bíróság az elutasítás mellett 11.000 euró jogi költség kifizetésére is kötelezte a házaspárt. Fotók:motogp.com motorsportmagazin.com
[2019. május 14 23:43:59.]
Skyleader UL-39 ALBI (Motorinfo)
A BMW S1000RR motorja hajtja az ultrakönnyű, kétüléses tandem gépet. Sokan úgy gondolják, hogy a BMW logója egy propellert ábrázol, valójában a Bajor zászló színeinek kombinációja. Ez persze semmit nem von le abból a tényből, hogy a német gyártó termékei olyan komoly minőséget képviselnek, hogy akár egy repülőgépbe is beszerelhetőek. A Cseh gyártó most egy ultra könnyű sugárhajtóműves tandem repülőgépbe szerelte be az S1000RR 200 lóerős blokkját. A kis repülőgép , ami oktatási célokat i képes kiszolgálni, teljes egészében szénszálból készült. Ennek köszönhetően tömege mindössze 322 kilogramm, amihez 340 km/h végsebesség párosul. A repülő hatótávolsága eléri az 550 kilométert. A repülőgépet a gyártó a Prágai Műszaki Egyetem Gépészmérnöki Karának, Gépészmérnöki Tanszéknek tanáraival és hallgatóival együttműködésben tervezte.
[2019. május 14 23:17:16.]
Elektromos Ducati Panigale? (Motorinfo)
Az Aritra Das tervezőiroda bemutatott egy tervet, hogyan nézhet majd ki az villany Panigale. Tény, hogy szeretnénk vagy nem, a fejlődés megállíthatatlan és jelenleg minden komoly gyártó erőfeszítéseket tesz arra, hogy terméket fejlesszen a piacra. Sokan még csak kisebb teljesítményű járműveket látnak életképesnek a palettán, de csak idő kérdése és a elektromosság eléri a sportmotorok felső kategóriás modelljeit is. A tervezők, a V4 verzióra támaszkodva tervezték meg az elektromos kivitelt, és arra törekedtek, hogy a legkevésbé hasonlítson egy elektromos járműre. Ennyi változást még mi is eltudunk viselni, így már csak a hangon kellene dolgozni. A fránya V4-nek ugyanis isteni hangja van minden tartományban.
[2019. május 14 23:04:52.]
Megújult az MV Agusta weboldala (Motorinfo)
Érdemes körülnézni azoknak, akik értékelik az olasz márka különleges modelljeit. A gyártó új weblapot mutatott be, amin a motorok 360 fokos forgatási is lehetséges már. Ezen felül műszaki adatok, hírek és akár gyárlátogatási lehetőség is elérhető az aloldalakon. https://www.mvagusta.com/
[2019. május 14 22:54:10.]
NC700 vs. CB500? (Totalbike - 24?ra)
Vagy esetleg egy 2009 körüli Transalp? Melyik a tutibb vétel?
[2019. május 14 16:52:00.]
Ötven éve forgatta fel a világot a Honda CB750 (Totalbike - 24?ra)
Ma már kedves veterán, de ez volt az első motor, amit superbike-nak neveztek.
[2019. május 14 09:21:00.]
Triumph Rocket III TFC (Motorinfo)
A csúcsok csúcsa
[2019. május 13 17:46:29.]
Kiegészítő, amire nem valószínű, hogy szükséged van (Totalbike - 24?ra)
Bukósisakra ablaktörlő. Ugye?
[2019. május 13 16:01:00.]
Vehető-e egy ritka japán robogó? (Totalbike - 24?ra)
Ha problémamentes üzemeltetés a cél: inkább valami gyakori olasz legyen.
[2019. május 13 13:26:00.]
A kakucsi csónakosok, avagy MAMI kupa YT125 2T első forduló (Motorinfo)
Mindenki izgatottan várta az első versenyhétvégét és aggódva pillantott az időjárás-jelentésre, mivel egész hétvégére esőt jósoltak. Ám, ennek ellenére igen népes mezőny gyűlt össze, több új indulóval és a régi arcokkal együtt. Az eső már szombat reggelre teljesen eláztatta a pályát, ezért az első szabadedzésen a versenyzők inkább a sátrak védelmébe húzódtak. A pályán csak az esőcseppek és néha-néha Lévay Károly hangját lehetett hallani a hangszóróból. Több kategória-újoncot is köszönthettünk. Farkas Lajos, Pátkai Miklós és Bocsányi Gábor első alkalommal neveztek a YT125 2T-be. Néhányan igazoltan távol maradtak, Bajcsy Andrásnak, Istenes Imrének, Gyuricza Sándornak nem készült el a versenygépe, Petrovics Ferinek pedig sajnos a pénteki edzésnapon ment szabadságra a főtengelycsapágya. Az újoncoknak nem volt igazán jó hétvégéjük, de erről majd később. Farkas Lajos nem akarta kockáztatni, hogy a két hónappal ezelőtt a bokájába helyezett titán alkatrészeknek valami bajuk essen, így nem ment fel az igen csúszós pályára. Az első időmérőre már mindenki összeszedte a bátorságát, kimerészkedett a pályára és megpróbálta kipuhatolni, hogy hol több és hol kevesebb a tapadás. A legbátrabb Molnár Pisti volt, ő futotta meg a legjobb időt, egy másodperccel Gudmon Zoltán előtt, ami igen nagy szó, hiszen Zoli személyében a tavalyi országos bajnokról beszélünk. A második mért edzésre […]
[2019. május 13 11:12:15.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design